Fostu' e Satan

3 2 0
                                    

Păi n-am avut dreptate, nu s-a împăcat cu fosta lui iubită, de fapt ne-am imaginat cum v-a fii viitorul nostru îndepărtat, și era magnific, mă bucur de orice moment în care ne trimitem mesaje sau vorbim pe apel, îl iubesc și nu îmi v-a trece prea curând și nici nu aș vrea să îmi treacă vreodată, pentru că mă simt minunat așa...
Apoi evident am făcut din greșeală un grup de Instagram și prietenele mele nebune mi-au adăugat fostul și cât m-a enervat , mă vrea înapoi și dorește să mă sărute, probabil în visele sale cele mai frumoase.
Apoi Dalian, evident că era și el în grup i-a dat mesaje:

"Bă omule, ție ți s-a urât binele cu răul..
Da stai așa
Satano
Treci aici
Tu nu auzi când te cheamă vedeta
Eu am probleme cu tine fmm
A da
Să nu îndrăznești să intri in prv la Maria, că te fac una cu pământul
Omul nu se poate schimba niciodată, dar poate juca teatru perfect
Asta vrei sa faci daca mergi in prv cu ea
Deci mai bine, asculta de mine şi șezi ți pe cur că de nu îți dau o bătută de-ți vomiți ficatu' şi pe nas
Bă, frate! Tu, știi măcar să scrii?
În pana mea, nici limba română nu știi şi vrei s-o cucerești sau să o iei înapoi
Un fătălău ca tine sper să se nască la 1000 şi ăla şi aibă boală şi să moară"

Și aici are mare dreptate, fostul meu iubit e un analfabet, nu știe să scrie corect și nici să se corecteze.
Îl urăsc din toată inima, nu îl mai doresc în viața mea vreodată, îl iubesc pe Dalian și așa v-a fii până mor.
Și știu a cam înjurat mult dar asta dovedește cât de mult ține la mine, nu mi-aș putea imagina viața fără el.
El nu a încercat să mă schimbe, nu mi-a impus lucruri, el poate nu îmi spune "te iubesc" în fiecare zi dar totuși prin atitudinea, comportamentul și mesajele pe care mi l-e trimite fără niciun "te iubesc" dar totuși care îmi arată cât de mult ține la mine, îi pasă și nu vrea să mă piardă vreodată.
Ne asemănăm dar avem și diferențe care ne fac speciali și nu am găsit în lume, un băiat mai special ca el, chiar dacă fiecare e special în felul său...
Orice s-ar întâmpla nu îl v-oi putea uita sau să îl urăsc vreodată și nici nu vreau să se întâmple asta.
Am defecte, știu și el are puține dar toții avem defectele noastre, unii facem greșelii pe care le regretăm după și toții avem în gând multe întâmplări din trecut plăcute sau mai puțin plăcute,  nu toții putem uita și chiar dacă este să uiți este pentru o perioadă fiindcă la un moment dat tot îți amintește un obiect, un loc, o persoană, o conversație sau o poză de pe telefon etc.
Chiar și după ce ai amnezie, tot îți vei aminti.
Nu suntem un telefon ce îl putem reseta, suntem oameni.
Și cel mai frumos, dureros și sincer sentiment este iubirea... toți v-or trece prin asta chiar și fără dorința lor.
Prima mea iubire este și v-a rămâne mereu, Dalian, orice s-ar întâmpla...

Povestea vietii meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum