Până când am primit mesaje pe Wapp de la un anume băiat cu care mă certam pe un grup și el se certa cu o fată etc.
Păi cred că ar trebui să spun că grupul acela mi-a schimbat viața fiindcă în ea a intrat cineva anume.
Iar eu nu aș fii fost pe acel grup dacă nu m-ar fi băgat prietena mea , pitică , de 13 ani cu care mă cunosc de aproape 6 luni și pe care o iubesc.
Ea este BFF-ul meu , prima și ultima.
Ea este adorabilă , amuzantă , uneori deprimată dar alte ori fricoasă și când vede că cineva drag ei suferă din cauza unei persoane anume o înjură de toți sfinți...
Ea are un iubit care o merită se cam ceartă des , se despart , se împac dar pot spune că sunt făcuți să fie împreună.
Amândoi au defecte dar se iubesc cu tot cu defectele lor și acceptă asta.
Păi oarecum i-am spus că m-am despărțit de iubit și m-a consolat pe apel acesta fiind cel mai drăguț gest din lume pentru mine.
Nu știu cum a făcut dar eu plângeam puternic și el a reușit să mă facă sâ râd și să zâmbesc.
Atunci ne-am împrietenit și am aflat că avem multe în comun dar cel mai ciudat lucru este aceeași zi de naștere , aceeași lună , aceelași ani și multe altele.
De atunci am devenit "geamăna lui".
Dar deja după 2 zile am început să îl plac foarte mult și ezitam să îi spun dar am renunțat din a mai fi fricoasă și el fiind curios ce vroiam să îi spun a trebuit să o fac.
A mai vorbit cu mine , nu mi-a dat block și totuși credeam că ceva nu e bine...
El mi-a spus după puțin timp că nu mă place , că eu îi sunt ca o soră și că el o place pe o fată de 13 ani cu care se certa pe grup dar eu mă băgasem fiindcă eram nervoasă când m-a corectat și a început să mă enerveze iar apoi m-au băgat pe apel atunci am făcut toți cunoștiință adk eu cu el și fata aceea.
Atunci plângeam mult după acest lucru mi-a spus e nu ar vrea să mai plâng și că nu o să mă blocheze niciodată...
Până într-o zi când mi-a dat mesaj o fată și mi-a spus că sunt o obsedată și că ar trebui să îl las în pace iar el fiind prieten cu aceea fată a convins-o că nu mai vorbește cu mine dându-mi block apoi trimițând-ui ei captură de ecran...
Apoi mi-a dat unblock.
Am început să vorbim din ce în ce mai mult apoi am ajuns să vorbim chiar și pervers...
De ceva timp am observat că se comportă ciudat ca un îndrăgostit , înțelegându-se cu BFF-ul meu nebun care nu prea îl agrea , vorbindu-mi din ce în ce mai adorabil , frumos și sublim...
BFF a făcut un grup pe Wapp unde sunt toți cei dragi ei și se numește " My family" și pot spune că am devenit o famile eu fiind mami a ei , crush fiind tati al ei , BFF e fetița mea , iubitul ei îmi este ca un copilaș etc.
Acum totul este destul de ok și încă țin legătura cu crush și ceilalți....PS: Scuzați-mă pentru că nu am postat de ceva timp dar sincer m-am gândit să postez doar după ce am avut parte de niște întâmplări pot spune destul de interesante și când voi avea timp voi posta mai mult dar acum deabea ce a început școala și nu știu dacă voi avea timp pentru a continua cartea
CITEȘTI
Povestea vietii mele
No FicciónOpera de arta facuta pentru a ma descarca de sentimente sau uneori de plictiseala dar si cu o parte din opinia si gandurile mele, putin cam dramatica:) mehh