~Yassine
Ik word wakker. Tfoe weer school. Ik loop naar de badkamer en neem een snelle douche. Ik zit in mijn 2e leerjaar van Mbo 4. Ik doe mijn kleding aan. Ik doe mijn dsquared broek aan, met mijn zwarte dsquared t-shirt en ik doe dan nog mijn North Face jas aan. Ik doe mijn zwarte Zanotti's aan.Ik pak mijn tas die ik snel heb ingepakt en ga de deur uit. Ik stap op mijn zwarte Vespa en rijd naar school. Op school kom ik Anass tegen. Ik geef hem een boks en we lopen naar onze les.
Na school ga ik nog langs de Turk en eet een grote kapsalon met een redbull. Ik zie twee meisjes langslopen. Een van die meisjes kijkt me heel lang aan. Ik knipoog naar dr. Ze kijkt meteen weg. Ik grijns. Voor ze het hoekje omloopt kijkt ze nog 1 keer achterom en ik zwaai naar dr. Ze moet lachen en tikt haar vriendin aan.
Ik ben klaar met eten en gooi het bakje en de lege blikje weg. Ik stap weer op mijn Vespa en rijs richting huis. Ik zie de meisjes weer. Ik toeter een keer en het meisje schrikt. Ik rij wat rustiger naast haar en zeg "niet schrikken he" en ik knipoog weer naar haar. Ze is wel echt lekker man. Ze heeft echt een goeie lichaam.
Ik kom thuis aan en pak mijn sporttas meteen in. Ik kleed me om in mijn sportkleding en ga weer mijn huis uit. Ik stap op mijn Vespa en rijd naar basic-fit. Ik ga sporten. Ik zie een paar meisjes binnenlopen in een sportlegging met een korte t-shirt wat boven hun kont is. Gadverdamme.
Die meisjes die hier komen willen gewoon aandacht, dat weet elke gozer. Als ze willen sporten kunnen ze ook gewoon naar de basic-fit voor alleen vrouwen, maar nee zij willen per se met jongens. Subhan Allah. Ik doe alsof ik ze niet zie en ga door met waar ik mee bezig was.
Er komt een meisje precies voor me op die loopband. Ik sta op en loop weg, ik ga wat anders doen. Het meisje komt weer voor me, dit keer squatten. Tfoe 3lik. Er komen weer een paar meiden naar binnen. Ze hebben ook allemaal een sportlegging aan. Behalve 1 meisje. Ze heeft wen joggingbroek aan met een langere trui. Ze staat er ongemakkelijk bij zie ik.
JE LEEST
Yassine
RomanceDit verhaal gaat over de leven van Yassine. Yassine maakt veel mee. Zowel leuke als erge dingen.