#7

146 10 3
                                    

~Ilham
Ik loop de albert heijn uit en zie dat die ene knappe jongen zijn scooter parkeert. Nog steeds weet ik niet hoe hij heet. Ik verstop me snel achter een muurtje, want ik wil niet dat hij mij ziet. Ik ben alleen en ik ga me dan schamen.

Ik zie dat die ene knappe jongen naar de ingang loopt. Hij is me al voorbij gelopen. Yess, hij heeft me niet opgemerkt. Ik wil weggaan, totdat ik Yassine zie naar een meisje toelopen. Ik probeer te zien wie het is, maar ik zie het niet goed, ik zie alleen de achterkant van het meisje en ze staan op een verre afstand. Een steek van jaloezie gaat door mijn hart. Ik blijf kijken.

Hij pakt haar bij haar schouder en draait haar om. Zodra de meisje de jongen ziet, krijgt ze een bigsmile op haar gezicht en zegt hij wat tegen haar. Ze praten en lachen een minuutje met elkaar en dan nemen ze afscheid van elkaar. Ze knuffelen elkaar en ze zwaaien elkaar dan uit. Ik heb niks van het gesprek kunnen horen, want ik sta te ver.

Dus hij heeft al iemand? Wat een flikkertje is hij zeg! Hij heeft een vriendin en komt me dan aanspreken. Nou wat een goede vriendje zeg! Net nog, bij de school van Youssra. Hij lachte naar me.. Ah joh fuck hem, ik ben toch niks van hem en hij is niks van mij, waar maak ik me zo druk om? Zijn vriendin moet hem dan wel even temmen!

YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu