~Yassine
Ik open de dm en lees het bericht.Je kan me niet zomaar ontlopen.
Wie is dit. Ik klik op de account en zie dat het een nepaccount is, want diegene heeft 0 volgers en die volgt ook 0 mensen. Ik wijs de volgverzoek en negeer het berichtje. 1 minuut later krijg ik een smsje.
Denk maar niet dat je van me af bent.
Tazz man, wat is dit voor onzin. Ik negeer het en scroll nog wat door insta. Insta is dood man. Ik bel Zaid op om te zeggen dat ie op playstation moet komen.
We playstationen tot ongeveer 00:55. Dan sluit ik af en ga ik slapen.
De volgende ochtend word ik laat wakker. Ik word wakker om 14:45. Ik moet werken om 16:30. Ik sta op en loop naar de badkamer. Die is bezet. Daar zit sowieso Nassira in. Ik bonk hard op de deur.
Ik: Ewa zied! Snel! Ik moet werken!
De deur wordt geopend en ik zie een boze Nassira. Ze loopt weg en blijft me boos aankijken. Jeh shitana. Ik loop de badkamer in en neem een douche van 8 minuten. Na het douchen breng ik mijn haar in model met wat gel.
Ik kleed me om in een blauwe dsquared broek, met een witte Stone Island polo. Ik doe mijn zwarte royaums aan en vertrek uit huis. Ik moet pas over anderhalve uur werken, maar ik ga buiten nog even wat chappen met Walid.
Ik zie Walid al en ik stop bij hem. We gaan achterop zitten en ik rijd naar de snackbar. Ik zie daar veel boys man. Pff, weer die drukte. Ik kijk naar binnen en zie daar 2 meiden staan. Zeker kechs man of mannenwijven, geen enkel wijf komt deze snackbar in.
JE LEEST
Yassine
RomanceDit verhaal gaat over de leven van Yassine. Yassine maakt veel mee. Zowel leuke als erge dingen.