~Yassine
Ik word wakker en loop naar de badkamer. Ik doe mijn ochtendroutine en loop dan naar mijn slaapkamer. Ik pak uit de kast een grijze broek met daarboven een witte polo van Lacoste. Ik doe mijn witte Loubous aan. Ik pak mijn tas in en loop naar beneden. Ik eet een banaan en groet mijn moeder. Ik pak mijn rugtas en loop dan mijn huis uit.Ik heb trouwens, 1 broer en 1 zus. Mijn zus is al getrouwd en heeft al een kindje van 2 jaar. Een meisje. Ze heet Ilayna. Mijn zus is 27 jaar en mijn broer is 23. Ikzelf ben 18 jaar.
Ik stap op mijn vespa en rijd naar school. Aangekomen op school kijkt elke chick mij aan. Ze vinden me allemaal lekker.
Ik ga zitten aan een tafel ergens in de hoek, want de bel is nog niet gegaan. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik 17 meldingen heb van snap. Ik open de berichten en reageer erop. Er komt iemand bij mij aan tafel zitten. Ik kijk op. Het is het meisje, die vriendin van Ilham. Ik dacht al dat ze bij mij op school zat, ik zie haar af en toe in de gangen lopen. Ik negeer haar en kijk weer terug op mijn telefoon.
Meisje: Hellooo.
Ze zwaait met haar hand voor mijn gezicht. Ik kijk haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik negeer haar nog steeds en kijk weer naar mijn telefoon.
Meisje: Tfoe highclass.
Ze staat op en loopt weg.
JE LEEST
Yassine
RomanceDit verhaal gaat over de leven van Yassine. Yassine maakt veel mee. Zowel leuke als erge dingen.