#6

153 9 1
                                    

~Yassine
Ik heb die vriendin van Ilham gewoon genegeerd, omdat ik haar niet zie staan en omdat ze het tegen Ilham zal gaan vertellen en ik wil niet dat ze me ziet als een za3kof.

De bel gaat en ik loop naar me les.

De schooldag is voorbij en weer niks geleerd. Ik loop naar buiten en zie de vriendin van Ilham staan. Ik kijk beter en zie dat ze met Ilham staat. Ze staan vlakbij mijn scooter. Ik loop langs ze en zie dat Ilham me al de hele tijd aankijkt. Ik glimlach naar haar en ze kijkt snel blozend de andere kant op. Wat een sukkel.

Ik stap op mijn Vespa en rijd naar huis. Als ik thuis aankom, is alleen mijn moeder thuis. Ik groet haar en geef haar een kus op haar hoofd. Ik pak mijn sporttas in en laat het dan liggen. Ik loop naar de keuken en ga iets eten.

Als ik wat heb gegeten pak ik mijn sporttas en loop het huis uit. Ik ga weer naar basic-fit. Voor ik daar heen rijd, stop ik eerst bij de Albert Heijn om wat te drinken te halen, want dat ben ik vergeten in mijn tas te doen.

Ik pakeer mijn scooter en stap af. Ik zie een meisje lopen. Ze lijkt op Ilham, en dit keer loopt ze alleen en niet met die vriendin van haar. Ik ga haar aanspreken ik loop op haar af en pak haar bij haar schouder.

Ik: Ilham..

Ik draai haar om en..

YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu