~Ilham
Vandaag heb ik heel de dag die knappe jongen gezien. Overal waar ik was zag ik hem ook. Is dit gewoon toeval of wist hij dat ik op al die plekken zou zijn? Mohiem ik hoop dat ik hem vaker zal zien.Maissa had al door dat ik die jongen knap vind, en dat heb ik haar ook eerlijk verteld. Maar dit is niet echt iets bijzonders ofzo, want ik vind wel meerdere jongens knap. Wat ik niet snap is day ik hem vandaag pas voor het eerst zie, terwijl iedereen in de stad elkaar kent. Maissa vond die jongen trouwens ook wel heel knap.
Ik deed erlijk gezegd wel een beetje bot tegen hem bij basic-fit, maar ik kan niet goed met jongens praten, alleen als vrienden. Ik heb geen ex gehad of iets in die richting. Maissa wel en zij kan ook echt gewoon goed met jongens praten. Zij praat zo netjes met leugens erin, ik praat netjes met de waarheid wat ik soms niet zou moeten doen.
Het is al avond en ik besluit om te gaan douchen. Ik ga naar de badkamer en neem een warme douche. Nadat ik heb gedoucht, droog ik me af en doe mijn pyjama aan. Als laatst poets ik nog mijn tanden en duik dan mijn bed in. Eigenlijk zou ik wel willen weten hoe hij heet. En hoe oud hij is. En wie hij uberhaupt is. Met deze vragen die rondspoken in mijn hoofd val ik in een diepe slaap.
JE LEEST
Yassine
RomanceDit verhaal gaat over de leven van Yassine. Yassine maakt veel mee. Zowel leuke als erge dingen.