Her sabah okula giderken karşılaştığım bir çocuk vardı. Her sabah onu görüyordum ama ne selamlaşıyorduk ne de konuşuyorduk.
O sabah da o çocuğu görme umuduyla evden çıktım ve umudum boşa çıkmadı, çocuk oradaydı.
Çaktırmadan ona bakayım derken yerdeki bir şeye takıldım ve yere kapaklandım. Gerçekten rezil bir durumdu.
Ben yerden kalkmaya çabalarken çocuk karşıma geçmiş kahkahalarla gülüyordu.
Bir insanın kahkası bu kadar mı tatlı olur lan?
"Üff ne gülüyorsun be öküz gel yardım et."Gülmeyi kesip kalkmam için yardımcı oldu.
"Beni keseceğine önüne baksaydın ya sakar."
Hala gülüyordu.
"Seni kestiğimi nerden çıkardın? Demek ki sen de bana bakıyorsun."
"Yani bana baktığını kabuleniyorsun?"
"Üff tamam be kes."
Eteğimi düzeltip yoluma devam ettim. Aşık olduğum çocuğa rezil olmuştum.Ayrıca tanışma fırsatımız bile olmamıştı.
Ertesi gün çocuğun önünden geçerken yüzüne bakmamaya çalışıyordum. Birden bana "Günaydın". diyen tatlı sesini işitince dönüp bakmak zorunda kaldım.
"Sana da."
"Bu sabah düşmedin." dedi ve sırıttı.
"Ha-ha-ha aman ne komik. Üff ergen misin nesin çekil git başımdan okula geç kalıyorum."
"Ben miyim ergen? Sen kendine bak be!"
"Kes sesini."
"Sen kes."
"Kesmezsem ne olur?"
"Sktir git"
Onu takmayıp yoluma devam ettim.
Yine bir kavga yaşamıştık, üstelik tanışamadan.
Sınıfa en güler yüzlü halimi takınıp girdim ve girer girmez
"Günaydın kankimler!" diye bağırdım. Ardından en yakın kamkim Aslı'nın yanına oturdum.
"Nerede kaldın kızım ya?"
"Hiç sorma Aslı, şu mal çocuk vardı ya, hani aşık olduğum…"
"Yine ne oldu? Yine mi düştün?"
"Düşmedim, çocuk bana günaydın dedi."
"Hayırlı olsun."
Kafasına bir tane şaplak indirdim. "Kes sesini be. Bi bok olmaz ondan. Zaten artık sevmiyorum onu."
Ders başladıktan yaklaşık yirmi dakika sonra kapı çaldı ve içeri-
Tövbesteyşın bismillah. oh may got. kavga ettiğim çocuk değil mi o ln? Hassiktirrr..
"Merhaba hocam." dedi. "11D burası değil mi?""Evet oğlum, içeri gir lütfen."
Çocuk içeri girdi ve tahtanın ortasında durdu.
"Sen yeni çocuk musun?"
"Evet hocam."
"Kendini tanıt bize."
"Ben Emir. Bu sene İstanbul'a yeni taşındık. Artık burada okuyacağım."
"Pekala oğlum, şimdi boş bir yere otur."
Demek adı Emir'miş.
Sınıfın en arka sırasına oturdu ve Aslının söylediğine göre bütün ders boyunca beni kesti.Teneffüste yanina gittim.
"Bilerek mi yapıyorsun bunu? Kasıtlı mı yani?"
Ayağa kalktı. Gözlerinde öfkeyle karışık bir şey vardı. "He bok. Ben seni takip ediyorum, her gittiğin yere ben de geliyorum. Siktir git kızım başımdan. Benimle uğraşma, ben de seninle uğraşmayayım."
Sınıftan birden oooouuu gibi sesler yükselmeye başladı.Gerçekten çok pis laflar sokmuştu. Bir şey söylememe izin vermeden çekip gitti, ben de orada göt gibi kaldım.