💝

113 13 22
                                    

Pada pagi yang sejuk... Seungcheol telah pun tersedar dari tidur lenanya.. Dia tengok Jeonghan dah tiada di sebelahnya.. Macam biasalah.. Jeonghan selalu bangun awal dari Scoups si sleepyhead...
Seungcheol bangun dari baringannya dan terus turun ke bawah.. Dia nampak Jeonghan sedang tengok TV..

"Kenapa awak tak mandi?? " tanya Scoups
"Saya tak nak pergi sekolah harini.. " jawab Jeonghan kepenatan..
"Kenapa?? " tanya Scoups dengan nada risau..
"Saya rasa saya banyak sangat nangis semalam jadi mata saya sakit sekarang ni dan saya taknak hadap Eunwoo langsung harini and kalau boleh sampai bila-bila.. Kalau awak nak pergi sekolah awak pergila"
"Taknaklah... Sebab saya rasa lebih bahagia bila dengan awak.. " Scoups menjawab tanpa rasa teragak-Agak..

Jeonghan dah cair habis dengar kata-kata sebegitu dari buah peachnya...

"Okayyy~.."

💙

"Aumm... " Jeonghan menyuap Scoups... Halah halah nak bersweett...
"Sedap tak?? " tanya Jeonghan
"Masakan awak always sedap.. "

Jeonghan tersenyum malu...

"Awak ni ada² jela.. " kata Jeonghan sambil menepuk dada Scoups perlahan..
Scoups hanya tersenyum.. Dia boleh nampak riak wajah malu dimuka Jeonghan..

*chiring* *chiring*

Scoups mengangkat telefonnya yang berbunyi tu..

"Annyeonghaseyo? "

"Hyung... Kenapa hyung dengan Jeonghan hyung tak datang?? "

"Ahh Wonwoo.. "

Scoups tak tahu nak jawab apa ,dia memandang Jeonghan.. Jeonghan menundukkan pandangannya..

"Jeonghan hyung tak berapa sihat harini jadi hyung tolong jagakan dia.. "

"Next time inform kat kiteorang.. Ni tak.. "

"Ne ne mianhae.. "

"Okaylah hyung kelas nak start ni..."

"Annyeong "

Scoups terus letak handphonenya di atas meja..

"Sorrylah sebab susahkan awak.. "
"Ehh awak tak pernah menyusahkan saya.. Saya just nak awak happy je okay?? Kalau boleh saya tak nak awak menangis lagi lepas ni.. " kata Scoups..
Jeonghan hanya mengangguk..

"Dahlah suaplah saya, saya lapar ni.. " Scoups membuat suara manjanya

Jeonghan mencubit pipi Scoups kerana cuba nak jadi adorable padahal memang dah adorable pun.. Lagilah cair Jeonghan dibuatnya..

💙

Scoups sudah pun selesai mandi. So mereka berdua sekarang sudah mandi.. Scoups menyembur dirinya dengan perfume yang menjadi kegemarannya sejak Jeonghan memberinya sebagai tanda ‘persahabatan’ dorang mula-mula.. Scoups sudah siap menyarung pakaian dia pun turun ke ruang tamu dan menonton TV bersama Jeonghan.. Jeonghan dapat merasakan bulu romanya menegak.. Secara jujurnya wangian yang dipakai Scoups selalu menggodanya.. Lagi dekat Scoups mendampinginya lagi Jeonghan terangsang la jadinya..
Jeonghan sekarang menggigil sebab terlalu malu menahan nafsunya..

Scoups perasan..

"Kenapa ni?? Awak sejuk ke?? " tanya Scoups sambil memegang tangan Jeonghan..
"Haah! Saya sejuk.. Saya nak pergi buat air panas kejap.." kata Jeonghan dan terus ke dapur..

💙

~Di dapur~

"Sabar Jeonghan sabar.. Kawal diri kau.. Apa ni? Selama ni kau okay je??  Lepas confess ni asal makin susah aku nak kawal???" kata Jeonghan sambil menyilang lengannya..
"Kawal apa?? " tanya Scoups sambil memeluk Jeonghan dari belakang..
"Eh takde apa.. Hah ni! Air panas dah siap.. Jom minum " ajak Jeonghan dan terus lari ke ruang tamu..

Perasaan Jeonghan terasa berbeza pada sebelum dan selepas dia confess.. Dia rasa terlebih malu untuk mendekati Scoups walaupun kini Scoups telah menjadi miliknya..

💙

"Uwaaa..." Scoups menggeliat sambil meletakkan kepalanya di atas peha Jeonghan..
Jeonghan bermain-main rambut lembut Scoups..

"Cheollie~ saya bosanlah.. " kata Jeonghan masih lagi bermain rambut Scoups
"Kalau macam tu kita pergi Sicheon River, nak tak?? " cadang Scoups
"Boleh je... " jawab Jeonghan
"Okay.. Let's go! " ajak Scoups dan terus menarik lengan Jeonghan..

💙

Waa sweet tak?? Cair ooo baca.. Ksbkssbwknsknskssnkks my heart can't stop fluttering... Hahaha enjoy and keep support my story ye gaisss...
Jgn lupa..
.
.
.
.
.
💐VOMMENT✨

Tata... C u next chapter .. 🌕

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[ON-HOLD] Why You?😪Where stories live. Discover now