Φιλιά

7 1 0
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και σηκώθηκα από το κρεβάτι μου. Πήγα στο μπάνιο και αμέσως μετά πήγα στην ντουλάπα μου όπου εκέι διάλεξα μια παλιά φόρμα που είχα , την έβαλα και κατέβηκα κάτω. Όταν έφτασα κάτω είδα τα παιδιά να κάθονται μαζί στην τραπεζαρία και να τρώνε το πρωινό τούς. Πλησίασα και εγώ στο τραπέζι, τράβηξα την καρέκλα που ήταν στο κέντρο του τραπεζιού και έκατσα. Εκείνη την στιγμή σηκώθηκε ο Σεμπάστιαν από το τραπέζι και κατευθύνθηκε στην κουζίνα, όταν επέστρεψε κρατούσε στο αριστερό του χέρι ένα πιάτο με δύο φέτες ψωμί η οποίες ήταν αλειμμένες με μαρμελάδα ροδάκινο ενώ στο άλλο χέρι κρατούσε μια κούπα καφέ. Πλησίασε το τραπέζι και τα άφησε μπροστά μου.

« Ευχαριστώ Σεμπάστιαν ».

« Τίποτα Αφεντικό ». Μου είπε και μετά πήγε στην θέση του.

Εγώ ξεκίνησα να τρώω το φαγητό που μου ετοίμασε ο Σεμπάστιαν και εφόσον κανένας δεν μιλούσε, δεν μίλησα ούτε εγώ και να σας πω την αλήθεια μου αρέσει περισσότερο η ησυχία από ότι η φασαρία.

« Αφεντικό, σήμερα έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε στην δουλειά ». Είπε ο Λίαμ.

Ο Λίαμ είναι η μαθηματική διάνοια της παρέας για αυτό κιόλας έιναι ο γραμματέας μου εκτός όμως από αυτό το ταλέντο ξέρει επίσης πολύ καλά να χειρίζεται τους υπολογιστές τόσο καλά ώστε να μπορεί να χακαρει ακομά και το σύστημα υπολογιστών τις CIA. Εκείνος έχει μακριά μαύρα μαλλιά τα οποία συνέχεια τα δένει αλογοουρά, έχει γαλανά μάτια,  φοράει γυαλιά μιωπιας, έχει ύψος 1,75 και είναι 26 χρονών. Ντύνεται πάντα κομψά και έχει κοσμιους τρόπους για αυτό πολλές κοπέλες τον ερωτεύονται όταν αρχίζει να μιλάει.

« Ναι , το ξέρω Λίαμ αλλά ευχαριστώ για την υπενθύμιση ».

« Και πόση ώρα θα πρέπει να ήμαστε στην εταιρεία ; ». Είπε ο Τζέικομπ.

Ο Τζέικομπ έιναι το γοητευτικό αγόρι της παρέας, τον λέμε έτσι διότι κάθε μέρα πασαλιβεται με διάφορες κρέμες που κάνουν το πρόσωπο του να λάμπει περισσότερο και από ότι λάμπει το πάτωμα εκτός βέβαια από αυτό ο Τζέικομπ έιναι και λίγο πεφτουλας. Έκεινος έιχε κοντά καστάνα μαλλιά, μαύρα μάτια τα οποία είναι ποιο μαύρα και από την ψυχή μου, ντύνεται απλά γιατί λέει ότι δεν πρέπει να φαινόμαστε ποιο εντυπωσιακοί από τους άλλους διότι μετά δεν θα μας θέλουν οι άλλοι. Ο Τζέικομπ είναι ο μικρότερος της παρέας δηλαδή είναι 23 χρόνων έχει ύψος 1,73 και είναι ο καλύτερος φίλος του Σεμπάστιαν για αυτό πάντα είναι μαζί.

Η Αιώνια Κατάρα Where stories live. Discover now