Δοκιμασία της Αγάπης

15 1 0
                                    

Άφησα τα πιάτα μέσα στην βρύση και την στιγμή που πήγα να τα πλύνω άκουσα φωνές από το σαλόνι έτσι τα παράτησα και έτρεξα να δω τι γίνεται. Μόλις έφτασα εκεί είδα τις δύο κοπέλες να τσακώνονται πολύ άσχημα , μέχρι που φτάσανε σε σημείο να πληγώνει η μια την άλλη και αυτό το κατάλαβα όταν είδα τα μάτια της Έλενας να είναι έτοιμα να δακρύσουν άλλα εκείνη προσπαθούσε όσο το δυνατόν να τα κρατήσει κρυμμένα.

« Εγώ πιστεύω ότι της αξίζω ».

« Αλήθεια ; ». Με ρώτησε εκείνη .

« Ναι , γιατί εγώ την Ντανιέλα την ΑΓΑΠΏ όσο τίποτε άλλο και δεν θα την αφήσω επειδή εσύ είσαι μία ψυχοπαθής που θέλει να περνάει το δικό της !! ».

« Ωραία ,τότε αφού λες ότι αγαπάς πραγματικά την ξαδέλφη μου να μου το αποδείξεις ». Μου απάντησε εκείνη.

« Πώς να σου το αποδείξω ; ».

« Με μια δοκιμασία τι λες ; Συμφωνείς ; ». Με ξανά ρώτησε εκείνη.

« Συμφωνώ ».

« Ωραία, έλα αύριο από το σπίτι μου για να ξεκινήσουμε την πρώτη δοκιμασία ». Μου είπε ξανά η Έλενα.

« Θα έρθω ».

« Θα σε περιμένω τότε ». Μου απάντησε εκείνη.

Έσπρωξε την καρέκλα της για να μπορέσει να περάσει έπειτα μου έριξε μια δολοφονική μάτια και πήγε να φύγει . Εκείνη την στιγμή η Ντανιέλα σηκώθηκε από την καρέκλα για να πάει να την ξεπροβοδίσει αλλά η Έλενα την σταμάτησε .

« Δεν χρειάζεται, μπορώ να φύγω και μόνη μου ». Της είπε και έφυγε από το σπίτι.

Αυτή η γυναίκα πρέπει να έχει καρδιά φτιαγμένη από πέτρα πως συμπεριφέρεται έτσι και ιδιαίτερα στην ίδια της την ξαδέρφη . Πρέπει όμως να βρω έναν τρόπο να την νικήσω γιατί εάν δεν τα καταφέρω τότε θα καταλήξω παντρεμένος με την Ελίζαμπεθ.

🩸

Είχα ξαπλώσει στον ιατρικό κρεβάτι και κοιτούσα τα αστέρια που ήταν ζωγραφισμένα στο ταβάνι. Ήταν πολύ χαλαρωτικό να κοιτάω τα λαμπερά αστέρια παρόλο που ήταν ψεύτικα, με ηρεμούσαν και με έκαναν να σκέφτομαι ποιο καθαρά. Απέναντι μου σε μια κίτρινη πολυθρόνα κάθονταν ο ψυχολόγος μου, είναι ένας νεαρός άντρας περίπου στην ίδια ηλικία με εμένα , έχει ξανθά μακριά μαλλιά τα οποία τα κάνει αλογοουρά και έχει καστανά μάτια , φοράει γυαλιά μυωπίας αλλά δεν φοράει εκείνα τα γυαλιά που φοράνε οι άσχημες κοπέλες σε ταινίες αυτός φορούσε ποιο λεπτά και κομψά γυαλιά μυωπίας, δεν ήταν αρκετά γυμνασμενος και αυτό φαινόταν από την κοιλιά που είχε μεγαλώσει λίγο από το πολύ φαγητό που τρώει κάθε μέρα. Στα χέρια του κρατούσε ένα σημειωματάριο στο οποίο έγραφε ότι μ****κια έχω πει τα τελευταία χρόνια. Άρχισα να τον επισκέπτομαι εξαιτίας κάποιον περίεργων ονείρων που είχαν από όταν ήμουν μικρός αλλά πλέον αυτά τα όνειρα άρχισαν να εξαφανίζονται μπορεί να με βοήθησε κιόλας που μιλούσα σε κάποιον για αυτά και άρχισα να ήρεμο. Τώρα βρισκόμουν ξανά εδώ και έλεγα στον Έντουαρντ για την τρελή ξαδέλφη της Ντάνιελας.

Η Αιώνια Κατάρα Where stories live. Discover now