Μια σκοτεινή νύχτα που γέμιζε τους περισσότερους ανθρώπους με εφιάλτες. Σε ένα μπαρ που ήταν γεμάτο νεαρούς που ήθελαν να βγουν έξω από τα νεαρά και να γευτούν την λέξη αμαρτία που πολύ αρνούνταν γιατί φοβούνται να μάθουν τι σημαίνει η λέξη απολαύσει. Εκτός από νέους, ήταν και λίγο μεγαλύτερης ηλικίας βέβαια όχι τόσοι πολλοί αλλά ήταν . Εκείνοι είχαν βγει έξω γιατί ήθελαν να ξοδέψουν λεφτά ή γιατί ήθελαν να ξεφύγουν από τις γυναίκες τους με κάτι άλλο ποιο λαχταριστό . Βέβαια μέσα στο πλήθος των ανθρώπων εκείνης της νύχτας κυκλοφορούσαν δαίμονες, βρικόλακες ακόμα και μερικοί λυκάνθρωποι που είχαν έρθει να βρουν το κατάλληλο γεύμα τους .
Σε ένα τραπέζι που βρισκόταν στην γωνία του μπάρ εκεί δηλαδή που είχε περισσότερο σκοτάδι και λιγότερους ανθρώπους να κυκλοφορούν, εκεί καθόταν μια κοκκινομάλλα κοπέλα που είχε τυλιχτεί σαν φίδι στον εύσωμο σύνοδο της. Εκείνη τον κοιτούσε με λαχτάρα και ανυπομονησία ενώ εκείνος δεν τις έδινε καθόλου σημασία διότι κοιτούσε γύρω γύρω για να βρει ένα καλύτερο τερι που να τον κάνει να βγάλει προς τα έξω την άγρια φύση του. Εκείνη κατάλαβε ότι πλέον δεν έλκυε τον άντρα δίπλα της και έπρεπε να χρησιμοποιήσει άλλη μέθοδο για να τον κάνει δικό της. Εκείνη έβαλε το χέρι της κάτω από το πηγούνι του άντρα και έστριψε το κεφάλι του προς το μέρος τής.
« Σου αρέσω έτσι δεν είναι; ». Τον ρώτησε και τα μάτια της έγιναν μωβ .
Η όμορφη αράχνη προσπάθησε πάρα πολύ να τον μαγέψει για να μπορέσει να ξεχάσει οτιδήποτε άλλο του αποσπούσε την προσοχή του. Όμως εκείνος αντιστάθηκε επειδή τον είχε μαγέψει μια άλλη ποιο όμορφη κοπέλα που καθόταν σε ένα μικρό τραπέζι μέσα στο πλήθος. Ο άντρας παράτησε την όμορφη σύνοδο του και πήγε να γνωρίσει αυτή την όμορφη κοπέλα. Η αράχνη εμφανώς νευριασμένη με την αντίδραση του γεύματος της , σηκώθηκε και το ακολούθησε για να δει ποια ήταν η κοπέλα που τον είχε μαγέψει τόσο πολύ που αντιστέκονταν στα μαγιά της.
Πλησίασαν το μικρό στρογγυλό τραπέζι στο οποίο καθόταν η νεαρή κοπέλα με τα κατά ξανθά μαλλιά της και τα μεγάλα γκρί μάτια τής. Η κοπέλα είχε ένα πανέμορφο πρόσωπο που σίγουρα θα μάγευε πολύ κόσμο , έμοιαζε με την θέα Αφροδίτη. Εκείνη ήταν υπό την επιρροή του αλκοόλ και δεν ήξερα τι έκανε αλλά ούτε και τι έλεγε για αυτό ηταν εύκολο θύμα για τον άντρα που την είχε πλησιάσει. Η αράχνη την κοιτούσε νευριασμένη και προσπαθούσε να μάθει πράγματα για αυτή από την εμφάνιση της. " Ποια άραγε να είναι αυτή που θέλει να μου πάρει το δείπνο μου ; Πάντως από ότι βλέπω δεν έχει καθόλου αύρα πιθανόν να είναι ένα ισχυρό πλάσμα που μπορεί να την έχει κρύψει γιατί εάν ήταν άνθρωπος θα φαινόταν μια μπλέ αύρα από πίσω της" έλεγε εκείνη στον εαυτό της καθώς παρακολουθούσε τον σύντροφό της .
YOU ARE READING
Η Αιώνια Κατάρα
FantasyΠιστεύατε ποτέ στους μύθους και στους θρύλους; Αν όχι, τότε αφήστε με να σας διηγηθώ μια μικρή ιστορία... Πριν εκαντοντάδες χρόνια υπήρχε μια πανίσχυρη οικογένεια που είχε στην κατοχή της δράκους... Αυτοί ήταν οι Ταργκέρυεν ήταν οι μόνοι άνθρωποι π...