Στον θρόνο που καθόμουν μπορούσα να βλέπω τους θνητούς να τρέμουν από φόβο καθώς έπεφταν στην λάβα της δυστυχίας μέχρι που μια στιγμή άκουσα ένα ουρλιαχτό πόνου και με έκανε να θυμηθώ την ζωή που είχα πριν και να νοσταλγώ της ημέρες που ήμουν ένας απλός θνητός. Στο μυαλό μου άρχισαν να έρχονται οι αναμνήσεις με τα χαμογελαστά προσωπα τον άνθρωπον που είχα δίπλα μου τότε. Εύχομαι αυτοί να ζουν μια καλύτερη ζωή από αυτή που έζησα εγώ , εκείνη την στιγμή ένας άγγελος του σκότους εμφανίστηκε μπροστά μου και διέκοψε τον ειρμό της σκέψης μου .
« Τι θες ; ». Τον ρώτησα.
« Αφέντρα μια γυναίκα ζητάει να σας δεί ». Είπε ο άγγελος του σκότους.
« Πες της να έρθει ». Του απάντησα αυστηρά και εκείνος με μια κίνηση των δακτύλων του την έφερε μπροστά μου .
Η γυναίκα που εμφανίστηκε μπροστά μου ήταν σε μια άθλια κατάσταση , τα ρούχα ήταν σκισμένα και σε όλο της το σώμα υπήρχαν σημάδια από λάστιχα αυτοκινήτου , τα κάστανα μακριά μαλλιά της ήταν ακατάστατα αυτό όμως που είδα στο πρόσωπο της ήταν λύπη.
« Άκουσα ότι θες να με δείς ποιος είναι ο λόγος ; ». Την ρώτησα .
« Θέλω να ξανά γυρίσω στην ζωή ». Είπε εκείνη χωρίς δισταγμό για της συνέπειες που θα μπορούσε να υπέστη εξαιτίας της αναιδής συμπεριφορά της .
« Ξέρεις τι μου ζητάς τώρα ». Της είπα αυστηρά.
« Ναι , ξέρω ότι οι θνητοί δεν πρέπει να ζητάνε τέτοια πράγματα από τον Θεό ή από τον Αφέντη του σκότους αλλά ότι αυτοί θα είναι αυτοί που θα αποφασίσουν την μοίρα μου ». Μου απάντησε η γυναίκα.
« Σωστά , αφού όμως τα ξέρεις όλα αυτά γιατί μου ζητάς να κάνω κάτι τέτοιο ». Της ξανά είπα.
« Όμως για να σας απαντήσω σε αυτό θα πρέπει να ξέρω αν είστε όντως εσείς η Αφέντρα τους σκότους δεν είναι ο Λουσιφερ ; ». Με ρώτησε η γυναίκα.
« Ο Λουσιφερ ήταν ο άρχοντας του σκότους τώρα απλά είναι φυλακισμένος μαζί με τους τιτάνες οπότε τώρα που σου έλυσα την απορία θα ήθελα να μου απαντήσει ». Της ξανά είπα.
« Φυσικά , εγώ έχω έναν γιο οποίος είναι μόνο 11 χρόνων και δεν υπάρχει κανένας άλλος στην ζωή για να τον προσέχει και το άτομο που με σκότωσε θέλει να σκοτώσει και το παιδί μου ». Μου απάντησε η γυναίκα.
« Δηλαδή εσύ θες να γυρίσεις πίσω για να σώσεις την ζωή του παιδιού σου ». Είπα καθώς είχα καταλάβει το γιατί.
YOU ARE READING
Η Αιώνια Κατάρα
FantasyΠιστεύατε ποτέ στους μύθους και στους θρύλους; Αν όχι, τότε αφήστε με να σας διηγηθώ μια μικρή ιστορία... Πριν εκαντοντάδες χρόνια υπήρχε μια πανίσχυρη οικογένεια που είχε στην κατοχή της δράκους... Αυτοί ήταν οι Ταργκέρυεν ήταν οι μόνοι άνθρωποι π...