Amber kijkt hoe Jelle verdwijnt. Ze kijken allemaal na Jelle. 'Amber' hoort ze en dan nog eens. Amber schrikt en kijkt dan na der collega. 'Het is jouw beurt' zegt de man. Amber pakt een schep en gooit dan wat aarde op een kist. Ze loopt weg, en loopt langs de foto van Ava Sharpe. Na de begrafenis loopt ze weg. Dan komt Sarah aanlopen. 'Je zal het wel moeilijk hebben' reageert Amber. 'Natuurlijk, maar zo wilde ze sterven. Ze wilde wat betekenen voor het timebureau' zegt Sarah. 'Als ik iets voor je kan doen bel me' reageert Amber en ze loopt weg. Ze loopt een steeg in ze moet na de kerk. Ze merkt dat ze word gevolgd door een auto. Ze houd haar handtas goed vast. Dan stopt de auto en er stapt een jongen uit. Hij loopt na haar toe en dan haalt Amber uit en legt hem op de kofferbak. Ze trekt de muts af en ze reageert meteen :'Cisco'. 'Ik heb je hulp nodig' vraagt Cisco. 'Wat kan ik voor je doen' vraagt ze verder. 'Ik word gezocht ze zeggen dat ik heb gerommeld met de tijdlijn dus' Amber onderbreekt haar en zegt :'ik ga je niet helpen'. 'Jij bent de enige die ik nog kan vertrouwen' reageert Cisco. 'Oké' zegt Amber. 'Maar laat me er geen spijt van krijgen' gaat Amber verder. 'Der komt een Martin Flynn bij het timebureau werken hij gaat je helpen' zegt Cisco en hij loopt weg.
***
Amber loopt het kantoor binnen. Het is een dag na de begrafenis. Ze loopt na het kantoor. Der nieuwe baas wilt haar zien. Ze loopt de kamer binnen en daar staat Brandon. 'Wat doe jij hier' vraagt Amber. 'Ik ben je nieuwe baas' antwoord hij. 'Goed regel jij de koffie voor ons' reageert hij en hij loopt na buiten. 'Luister allemaal, we zijn allemaal op zoek na Cisco Ramon. Hij word beschuldigd van het aanpassen van de tijdlijn de fout word nog uitgezocht' zegt hij. 'En Amber lever je tijdband in' reageert Brandon. 'Pardon' vraagt Amber. 'Een bureauagent heeft geen tijdband nodig' antwoord Brandon en Amber trekt haar band af. Ze geeft het boos aan hem en loopt weg. Dan komt er een man na haar toelopen. 'Bent u miss. Snow' vraagt hij. 'Ja noem me maar Amber' antwoord Amber. 'Oké ik ben Martin Flynn' reageert de man. 'Sorry ik kan niet helpen zoals je ziet is mijn tijdsband in beslag genomen' zegt Amber. 'Dat maakt niks uit' reageert hij en hij pakt een tijdsband. Amber neemt hem aan en Martin vervolgt meteen :'verberg het'. Amber knikt en doet het in haar sok. 'Goed we moeten na de locatie waar meneer Ramon als laatste is geweest' zegt Martin. 'Waar is dat' vraagt Amber. Martin kijkt haar aan en begint te glimlachen.
***
Niet veel later staan ze in cowboy kleding voor een kroeg in het wilde westen. 'Ongelooflijk' zegt Amber. 'Ik vind het u goed staan' reageert Martin. 'Doe het niet' reageert Amber. Ze lopen de kroeg na binnen en kijken om zich heen. 'Ik ga bij de bar staan' zegt Amber en ze loopt richting de bar. Martin gaat bij een tafeltje zitten. Hij kijkt om zich heen. 'Ik zie niks verdachts' zegt hij door zijn oortje. 'Maar ik wel' reageert Amber. 'Wat' vraagt Martin. Hij ziet dat iedereen na buiten loopt en even later nieuwe mensen na binnenlopen. 'Wat moeten we doen' vraagt hij, nu een beetje bang. 'Blokkeer de ingang' antwoord Amber. Martin staat op en loopt na de ingang. 'Luister heren' begint Amber. 'Wie begint' vraagt ze. Dan komen de mannen op haar afrennen. Het zijn er ongeveer tien. Ze haalt een laken van de tafel en draait het om iemands nek heen. Ze trekt eraan en de man valt op de grond. De tweede pakt een mes en wilt uithalen, Amber grijpt naar zijn arm en draait het uit de kom. Het gaat nog een tijdje zo door en dan heeft ze iedereen uitgeschakeld. Ze is trots op zich zelf als ze na de lichamen kijkt. 'Miss Snow' hoort ze. 'Wat had ik daar over gezegd' reageert ze dan. 'Weet ik maar ik denk dat ik ben neergestoken' zegt Martin en Amber ziet een mis in de rug.
***
Amber opent haar appartement en legt Martin op de bank. 'Bel een ambulance' schreeuwt Martin. 'Doe maar rustig' reageert Amber en ze pakt een schaar, een naald en een klein stukje draad. Ze pakt de naald en het draad en ze steekt de naald in Martins rug. Martin gilt het uit. Amber begint het te hechten, maar het lukt niet echt. Martin beweegt te veel. 'Sorry Martin' reageert ze. 'Voor wat' vraagt hij en dan slaat Amber hem bewusteloos. Ze hecht de wond en als hij bijkomt kijkt hij haar aan. 'Wat is er gebeurd' vraagt hij. 'Ik heb je gehecht' zegt ze lachend. 'Waar is mijn t-shirt' vraagt hij. 'Die moest ik uit doen' antwoord Amber. Dan gaat de deur open en komt Anne binnen. 'Oh iemand is hier druk bezig' zegt ze en ze kijkt na Martin en Amber. 'Het is niet wat het lijkt' zegt Amber. 'Vertel me het straks maar' reageert Anne. 'Dat was mijn huisgenoot' zegt Amber. 'Goed ik ga maar weer' zegt Martin en hij loopt weg. Anne komt teruglopen en kijkt Amber aan. Niet veel later komt Amber terug in haar cowboy kleding. 'Ik ga uit' zegt Amber. 'Is het een thema-feest' zegt Anne terwijl ze na de kleding van Amber kijkt. Amber knikt en loopt dan weg. Als Amber weg is gaat Anne in haar bed liggen en wilt gaan slapen. Dan gaat de deur open. 'Amber ben je wat vergeten' zegt ze en ze loopt na de woonkamer. Daar staat een meisje met blond haar. Ze draagt een zwart pak. Dan valt Anne neer en doet het meisje haar pistool weg.
***
Amber komt thuis, helaas zonder resultaat. 'Anne ik ben thuis' schreeuwt ze. Ze krijgt geen reactie en dan word ze in der rug geduwd. Amber draait zich om en trapt na de vrouw. Ze heeft een zwart pak aan en een zwarte bivakmuts. De vrouw grijpt haar bij de keel en Amber trekt een mes. Ze steekt het meisje in haar been en ze springt op de tafel. Het meisje trekt haar van de tafel af en Amber gooit haar uit het raam. Dan rent ze na de slaapkamer en daar ligt Anne. Met een schotwond in haar voorhoofd. Ze rent na het raam toe en ziet dat de vrouw weg is.
***
Der komt een vrouw binnenlopen. Ze heeft last van haar been. Haar been bloed en dan vraagt Sarah :'is ze dood'. 'Nee' reageert het meisje. 'Ze mag er niet achter komen' zegt Sarah en ze loopt weg. 'En wat moet ik doen' reageert ze. Dan komt er een jong meisje binnenlopen rond de achttien en schiet het meisje neer. 'Breng haar weg' reageert Sarah.
YOU ARE READING
Agent Snow
Mystery / ThrillerHet laatste seizoen van Agent Snow is nu volledig te lezen.