Martin loopt na boven en komt even later terug. Hij legt Sarah in een kist. Niet veel later word er aangebeld en staat Lila voor de deur. Ze pakt de kist en brengt het na de auto. Ze rijd weg. Martin kijkt de auto na. Hij loopt weg, hij stapt in een van zijn auto's en rijd richting Ambers huis. Amber staat buiten te wachten en dan komt Martin aan. 'En nog wat interessants' vraagt ze. 'We hebben twee doden, twee agenten' antwoord Martin. Amber stapt in en ze rijden weg. 'Een van de agenten was Mike' zegt Martin. 'Nou daar zal Jack blij mee zijn' reageert Amber. Ze stappen in een auto en rijden richting een plaats delict. 'Waar zijn de agenten van het timebureau' vraagt Amber. 'Dit is niet in het verleden dus komen ze niet' antwoord Martin. Amber knikt en ze loopt na het lijk. 'Twee kogelschoten' zegt Amber, het valt haar meteen op. Amber loopt verder en ziet iets op de grond liggen. 'Ken je deze portemonnee' vraagt Amber. 'Ja, dat is de mijne' antwoord Martin. Amber kijkt Martin aan en zegt dan :'hoe kan dat'. 'Hij is gestolen' reageert Martin. 'Heb je hem als gestolen opgegeven' vraagt Amber. Martin knikt en ze lopen weg.
***
'Hij was een van ons dus gaan we die dader vinden' schreeuwt Brandon over iedereen heen. Amber en Martin komen binnenlopen en kijken na Brandon. Brandon knikt na Martin en Amber. Hij loopt terug na zijn kantoor en Amber, Martin en Jack volgen hem. 'Wat is der' vraagt Amber. 'De kogels komen uit Noord-Korea, dus gaat een team daar na toe' antwoord Brandon. 'Ik ken een team' reageert Amber. 'Wie' vraagt Brandon. 'Team Red Flash' antwoord Amber. Ze rent na de telefoon en drukt het nummer in van Iris. Jack kijkt na Brandon, hij schaamt zich omdat hij niet een goed team kon bellen. Ook al weet hij dat die mee gaat als de leider voelt hij zich buitengesloten. Amber komt niet veel later binnen en zegt :'ik heb het team'. 'Wie, Cisco Ramon' zegt Jack lachend. 'Nee hij niet' reageert Amber. Amber loopt het kantoor uit en gaat achter haar bureau zitten vol trots. Jack komt chagrijnig het kantoor uitlopen en zegt :'agent Snow je gaat mee'. Nu is ze nog blijer haar dag kan niet meer stuk en dan word ze gebeld. Ze neemt op en luistert wat de persoon haar te vertellen heeft. De dag is meteen verpest.
***
Amber loopt het steegje na binnen en daar staat Cisco. 'Jezus man, wat moet ik hier doen' vraagt Amber gestrest. 'Ik heb je hulp nodig' antwoord Cisco. 'Wat is der dan' vraagt Amber. 'Een van mijn uitvindingen is in beslag genomen het is te gevaarlijk, duizenden doden kunnen vallen' antwoord Cisco. 'En wat heb ik daarmee te maken' vraagt Amber. 'Het ligt in het timebureau' antwoord Cisco. Amber kijkt hem aan, eigenlijk wilt ze protesteren maar ze doet het niet. Ze accepteert het en loopt na de motor van haar. Ze rijd weg richting het timebureau en ze schreeuwt nog :'kom na mijn huis'. Ze komt aan bij het timebureau en loopt na binnen ze kijkt rond. Ze zoekt de uitvinding : A8J9K. Dan ziet ze de uitvinding ze pakt het snel stopt het in haar tas. Ze wilt na buiten lopen en dan staat Tim der. 'Hoi' reageert Tim. Amber schrikt en hij begint te praten :'het spijt me, maar ik wil het goedmaken. Misschien iets drinken'. Amber reageert :'ja leuk misschien volgende week'. Ze wilt zo snel mogelijk weg en dan gaat Tim verder :'half 9 in de avond bij de bar hier om de hoek'. 'Ja leuk' zegt Amber en ze loopt snel weg. Ze loopt na buiten en stapt op de motor. Ze rijd weg en komt aan bij haar huis. Ze loopt na binnen en zegt dan :'hier is het'. Cisco wilt het aannemen en dan vraagt Amber :'wat is het eigenlijk'. 'Het bloed en DNA van Jelle' reageert hij en Amber slaat hem meteen in zijn gezicht.
***
'Je sloeg me' zegt Cisco. 'Jij hebt tegen me gelogen' reageert Amber schreeuwend. 'We kunnen hier mee levens redden' zegt Cisco. 'We kunnen misschien wel kanker genezen, dat had Jelle gewild' gaat Cisco verder. 'Ja hij wilde levens redden maar vrijwillig niet dat jij daarvoor geld krijgt' schreeuwt Amber. 'Amber ik kan het uitleggen' reageert Cisco. 'Ik ga nu weg, over tien minuten kom ik terug en dan ben je weg. Anders arresteer ik je' zegt Amber en ze loopt weg met de uitvinding. Als Cisco na buiten loopt staat daar Lila. 'Hey schoonheid' reageert Cisco. Lila kijkt hem aan en trekt dan een mes. Ze rent richting Cisco en Cisco bukt snel. Ze wilt nog een keer steken maar Cisco ontwijkt het. Hij wilt een portaal maken, maar ze grijpt na zijn arm. Ze doet er een meta armband omheen en gooit de sleutel weg. Zijn krachten zijn weg. Ze pakt een pistool en wilt schieten. Dan word ze via achter neergeslagen. Achter haar staat Amber met een loden pijp. Ze heeft Lila neergeslagen en Amber zegt :'help me haar ergens naartoe te brengen'.
***
Even later word Lila wakker in een loods. Ze zit vastgebonden aan een stoel. Ze ziet ook een bed staan, Cisco en Amber staan recht voor haar en Amber begint :'heb jij mijn collega gedood'. 'Ja' zegt ze lachend. 'Voor wie werk je' vraagt Cisco. 'Daar komen jullie achter en dan zal er bloed door de straten vloeien' en ze begint te lachen. Amber loopt weg en Cisco die hier tijdelijk kan onderduiken en op haar moet letten gaat in het bed liggen. Hij kijkt voor zich en na tien minuten valt hij in slaap. Hij word wakker door een enorme knal. Hij ziet iemand na binnen lopen. Hij doet als die slaapt. Maar het is niet Amber.
YOU ARE READING
Agent Snow
Mystère / ThrillerHet laatste seizoen van Agent Snow is nu volledig te lezen.