Tim zit achter zijn bureau, hij zit na de dossiers van Amber te kijken. Jack komt aanlopen en zegt :'ga na huis'. Dan ziet die het dossier liggen en zegt hij :'ze valt niet op jouw'. Hij loopt verder. Tim kijkt na het dossier. Martin word wakker. Hij ziet Sarah naast zich liggen, hij staat rustig op en loopt weg. Hij loopt na buiten en stapt in de auto. Hij rijd na het kantoor. Aan de andere kant van de stad word Amber wakker. Ze doet haar kleding aan en propt zich snel een broodje na binnen. Ze stapt op haar motor en scheurt weg. Lila kijkt uit het raam en ziet dat ze weg is. Ze pakt een pasje en stopt het tussen de deur van Amber. Ze opent de deur en loopt na binnen. Ze ziet het dossier van Cisco liggen en nog veel meer. De laptop staat nog aan, ze gaat er achter zitten. Amber rijd door de drukke stad. Ze word bijna aangereden maar het laat haar koud. Ze gaat nog even langs bij Caitlin ze werkt in een café. Tim ziet een bewijsstuk en rent na het kantoor van Brandon. Amber loopt het café na binnen en daar staat Caitlin. 'Ik kom er zo aan' zegt Caitlin glimlachend.
***
Amber zit al een tijdje in het café en dan ziet ze Caitlin niet meer. Der komen meer mensen binnenlopen en een herkent ze. Het is die agent die laats aan haar zat bij het koffiezetapparaat. Ze staat op en wilt weglopen. Maar dan loopt de agent na de deur. Amber hoekt hem neer maar de deur is op slot. Ze rent snel weg. Mensen proberen haar tegen de houden, maar ze maakt een sliding en trekt een pistool. Ze schiet niet maar slaat een agent neer met haar pistool ze rent na buiten en daar staat Jack. 'Amber Snow, je staat onder arrest' zegt Jack. Amber slaat hem neer en loopt verder. Dan komt Tim aanlopen met een pistool. 'Je durft toch niet te schieten' zegt Amber en ze loopt langs hem. 'Amber vlucht niet dan weet ik dat het waar is' zegt hij, Amber kijkt hem aan en dan rent ze weg. Martin komt aanrijden en Amber stapt in, ze scheuren weg. Jack komt bij en vraagt :'waar is ze'. 'Ze wist te ontkomen' zegt Tim. 'Dan gaan we naar haar huis toe' reageert Jack.
***
Amber en Martin rijden door de stad. Martin vraagt :'wat is der precies gebeurd'. 'Ze wilden me arresteren' antwoord Amber. 'Waarvoor' vraagt Martin. 'Ik zou het niet weten' antwoord Amber en dan beukt een auto tegen ze op. Amber vliegt een beetje na voren. 'Wie is dat' reageert Martin. Dan ziet Amber een meisje met een zwart pak. 'Die moordenaars' schreeuwt Amber en ze opent de deur terwijl de auto rijd. Ze klimt op het dak en dan worden ze nog eens gebeukt. Amber springt na de andere auto en beland op de motorkap. Ze pakt haar pistool en schiet het raam kapot. Ze haalt uit maar ze word na binnen getrokken. Het meisje wurgt haar. Amber pakt een mes en steekt het in de buik. Het meisje geeft geen kreet en gooit haar uit het raam. Amber valt op de weg. Dan komen er agenten aanrijden en arresteren Amber. Ze ziet de twee auto's wegrijden. Ze word in de auto gezet en kijkt na de auto's. Ze rijden weg. Amber heeft haar nog nooit zo alleen gevoeld en dan rijd de auto weg.
***
Ze komen aan op het kantoor en dan komt Brandon aanlopen :'wat is hier aan de hand'. 'We hebben een verrader te pakken' zegt Jack. 'Hoe kan ze een verrader zijn, ze is een bureauagent. Laat haar gaan' reageert Brandon boos en hij loopt weg. Amber word losgemaakt en loopt na haar bureau toe. Martin komt binnenrennen en vraagt :'Amber waarom ben je niet geboeid'. 'De chef geloofde me niet' antwoord Amber. 'Ik ga na het verhoor van meneer Ramon' zegt Martin en hij loopt weg. Amber kijkt na het kantoor van Brandon en als Brandon zijn kantoor uitloopt en de deur dichtgooit zet Amber haar voet ertussen. Ze loopt het kantoor binnen en begint de laatjes te doorzoeken. Ze haalt een dossier eruit en loopt er mee weg. Sarah zit achter een bureau in de kelder. Ze probeert contact met Lila te leggen maar het lukt niet. Net als ze wilt opstaan gaat de computer aan. 'Lila' vraagt Sarah. 'Ik had der bijna gedood maar het timebureau kwam' antwoord Lila. 'Wat is der met haar gebeurd' vraagt Sarah. 'Ze wist te ontsnappen' antwoord Lila. 'Zet een val uit, dat is nu het beste idee' reageert Sarah en ze zet de computer uit. Amber zit achter haar bureau en ze ziet dan een tijdsafwijking. Ze rent weg en pakt een tijdsband. Martin komt aanrennen en ze springen met zijn tweeën door het portaal.
***
Martin en Amber komen aanlopen. 'Is dit wel zoon goed idee' vraagt Martin. 'Dit is 2018 we zien er gewoon normaal uit, pistolen bestaan' antwoord Amber. Ze loopt een steegje in en daar staat een busje. Amber opent het en er liggen wapens. 'Dit komt uit de toekomst' reageert Amber. 'We moeten het timebureau bellen' zegt Martin. 'Nee dit kan een spoor zijn' zegt Amber. 'En wat als ze erachter komen' vraagt Martin. 'Goed bel Tim maar hij is de enige die niet met de eer zal strijken' antwoord Amber. Als Martin Tim heeft gebeld lopen ze weg, Tim en nog een ander team komen aanlopen. 'Hey Mike, breng dit weg' zegt Tim. Mike stapt in een busje en zegt :'ik zie je bij de ontmoetingsplaats'. Mike begint te rijden. Hij rijd rustig en als die bij een stoplicht staat stopt hij netjes. Het is al donker dus hij kijkt goed uit en dan word hij via achter gebeukt. 'Wie is dat nu weer' mompelt hij in zichzelf. Hij stapt uit en Lila stapt uit. 'Jij bent Amber niet' zegt ze en ze trekt haar wapen. Ze schiet Mike neer en ze loopt terug na de auto.
***
Martin komt binnenlopen. 'Sarah' schreeuwt hij. Hij krijgt geen reactie, hij loopt verder het huis in en ziet dat de deur na de kelder open is. Hij mag er nooit komen van Sarah maar hij gaat kijken als ze onder is en daar treft hij de apparatuur aan. Hij gaat op een stoel zitten en dan gaat het beeldscherm aan. 'Hey Martin, ik heb de verkeerde gedood' zegt Lila. 'Goed ik regel het wel' reageert Martin. 'Wat hoor jij hier ook bij' vraagt Sarah. Martin draait zich om en trekt zijn wapen. Hij schiet twee kogels in Sarahs hoofd. Hij begint te lachen en wrijft het bloed van zijn gezicht af.
YOU ARE READING
Agent Snow
Mystery / ThrillerHet laatste seizoen van Agent Snow is nu volledig te lezen.