Caitlin hoort twee schoten. Ze weet precies wat zojuist is gebeurd. Ze hebben Lisa vermoord. Ze loopt de kamer uit en ziet daar een bloedvlek. De tranen springen in haar ogen. Het is. Het is. 'Gary Green' reageert Jack. Gary kijkt hem aan en zegt :'Jack Timmermans'. Gary rent na Jack toe en zegt :'de legendarische veldagent Jack'. Hij kijkt als een kind met kerstmis. Amber kijkt na het tafereel. Martin land op de grond en vraagt :'hebben jullie hem'. 'Nee hij maakte een portaal' zegt een van de agenten die de man moesten arresteren. Martin kijkt hem aan en stapt dan in de auto. Cisco word een bus ingeduwd en ze beginnen in een stoet te rijden.
***
Martin rijd een binnenplaats op en stapt uit. Hij loopt na een groot huis toe. Hij pakt een sleutel en opent de deur. Hij loopt na de zolder en ziet daar een heleboel dozen staan. Hij pakt er een en opent hem. Der liggen vooral dossiers in. Hij gaat ze stuk voor stuk lezen. Het is een lange taak en het helpt niet veel. Hij loopt na onder en dan merkt hij dat een stuk in de trap hol is. Hij haalt de mat eraf en ziet dat der een losse plank is. Hij haalt de plank eraf en ziet een dossier liggen. Project timeking staat erop. Hij begint te lezen. Het is een groot dossier dus hij neemt het mee na huis. Als hij in de auto zit merkt hij dat hij word gevolgd. Hij blijft rustig doorrijden maar begint wel na Brandon te bellen. Brandon neemt niet op en dan zet hij de auto stil. Hij stapt uit en loopt na de auto toe. Dan rijd de auto na achter en scheurt hij weg. Martin rent terug na de auto en begint te auto te achtervolgen. Ze scheuren door de drukke stad. Martin is hem heel even kwijt en dan ziet hij de auto staan. Hij rent met getrokken wapen erna toe en ziet dat er niemand in zit. Hij ziet wel iemand wegrennen en hij rent er meteen achteraan. Hij wilt schieten maar dan rent hij een park in. Hij doet zijn wapen weg en achtervolgt de man. De man klimt over het hek en stapt daar achterop bij een motor. De motor rijd weg. Martin kijkt de motor na om te kijken na het kenteken maar dat heeft hij niet. Dan komt Tim aanlopen in nette kleding. Hij ziet Martin staan en hij zwaait. Martin loopt na Tim toe en zegt :'ik werd zojuist gevolgd ik vertrouw het niet'. 'Sorry ik hem nu een date' reageert Tim. 'Geef je Amber al zo snel op' zegt Martin.
***
Amber ligt in een bed. Ze zit in een of ander hutje. Ze ligt te slapen, ze heeft niet door wat buiten bij het kampvuur afspeelt. 'Dus ze weet het nog niet' vraagt Gary. Jack knikt en Gary reageert :'wanneer'. Jack kijkt hem aan en loopt dan de tent van Amber na binnen. Hij ziet Amber daar liggen en tikt haar aan. Ze word wakker en kijkt richting Jack. 'Amber' reageert hij. 'Ja' vraagt ze. 'Zullen we gaan' antwoord Jack. Amber knikt en ze staat op. Ze lopen weg. Gary kijkt ze aan en vraagt dan :'waar gaan jullie na toe'. 'We gaan' reageert Jack. Martin komt aan op het vliegveld en gaat na sporen zoeken. Hij pakt een koffer en haalt er materialen uit. 'Dus je bent gehecht aan je baan' hoort die iemand zeggen. Ralph draait zich om en daar staat Cisco. 'Wat doet u hier' vraagt hij. 'Ik ben op borgtocht vrij' antwoord Cisco. Tim komt nu ook aanlopen en ziet Cisco staan. Hij trekt zijn wapen en Martin schreeuwt :'hij is op borgtocht vrij'. Tim doet zijn wapen weg en loopt na Martin toe. 'Wat doet hij hier' vraagt Tim. 'Hij komt helpen' antwoord Cisco. Tim kijkt na Martin en vervolgens na Cisco. 'Dan hebben we nog iemand nodig' reageert Tim. 'Wie' vraagt Martin. Tim loopt richting de auto en zegt :'kom nu maar'. Ze stappen in en rijden niet veel later een klein dorpje in. Ze parkeren voor een huis en Cisco herkent het. De vrouw die in de tuin zit mompelt bij haar zelf :'oh nee'. De drie stappen uit en dan herkent Martin ook de vrouw. 'Sarah' reageert hij.
***
Het is inmiddels al dag, ze lopen door het bos. Ze hebben nog eten gekregen van Gary. Maar ze lopen door de bossen. Amber kijkt na Jack. Ze weet dat hij iets verbergt maar hij wil niet zeggen wat. Amber maakt zich vooral zorgen om Lisa, maar waar ze zich vooral zorgen om maakt is Jack. Hij doet in een keer vriendelijk tegen haar. Misschien was dit ervoor nodig. Der land een helikopter op een helikopter platform. Degene die eruit stapt draagt een net paars pak. Hij loopt het platform af en opent een deur. Hij loopt door het gebouw, hij komt langs allemaal deuren. Ook een paar tralies. Hij loopt langs duizenden cellen en dan komt hij aan bij de cel wat hij zoekt. Der zit een meisje. Ze zit helemaal in de hoek van de cel. Der komt een man aanlopen in een lange witte dokters jas. 'Zo u bent hier' reageert de man. 'Hoe gaat het met haar' vraagt the joker. 'Goed' antwoord de dokter. Hij zet een groot fel licht aan in de cel. Het meisje kijkt haar aan. Het is Anne. Een gedeelte van haar gezicht is verwijderd. Het vel dan. Ze loopt richting de tralies toe en grijpt de tralies vast. The joker schrikt een beetje en de dokter drukt op een knop op zijn !pad. Der komt een schok en Anne valt na achter. Hij loopt verder, hij komt langs een cel waar Killermoth op staat. Een cel waar poison Ivy op staat. Overal zitten mensen in maar in de laatste waar timeking op staat, zit niemand. 'Hebben we wat van hem gehoord' vraagt the joker. De dokter knikt van nee en hij loopt verder. The joker blijft na de lege cel kijken, hij kan het niet geloven. Hij loopt verder en komt dan aan bij de laatste cel. 'En' vraagt hij. 'Weer mislukt' antwoord de dokter. 'Dood hem, het is te veel geld' zegt the joker en dan loopt hij na het gewone gevangenis deel. Daar ziet die iemand staan, maar wie is het. De man draait zich om, hij ziet er dik uit, en draagt een bril. Hij heeft een spitse neus en heeft een net pak aan. Met een hoed. Hij loopt na the joker toe. Hij draagt een stok. Een gouden, om precies te zijn. Hij loopt moeilijk en dan staat hij voor the joker. 'Hoe gaat het ermee' vraagt de man. 'Alles goed met jouw' antwoord the joker en ze lopen weg.
YOU ARE READING
Agent Snow
Mystery / ThrillerHet laatste seizoen van Agent Snow is nu volledig te lezen.