Amber loopt een loods in en ziet dan Cisco liggen. Ze rent na hem toe en kijkt als hij nog leeft. Ze merkt ook dat Lila weg is. Ze begint met reanimeren. Maar het lukt niet. Ze vind nog een zuurstofpomp en installeert dat maar. Ze moet wachten tot Caitlin er straks is. Ze kijkt na Cisco en stopt het bloeden. Ze loopt weg en stapt op haar motor. Ze rijd weg en als ze aankomt bij het time bureau. Daar staan ze dan, ze ziet Lisa staan en ze rent erop af. 'Lisa' reageert ze. Ze ziet ook Caitlin en Ralph staan. 'We moeten gaan' zegt Ralph lachend en ze lopen weg. Ze komen aan bij het vliegtuig en daar staat Jack. 'Hoi, ik ben Jack Timmermans ik ben de leider' zegt hij. Ralph en Lisa kijken elkaar aan en beginnen dan keihard te lachen. 'Sorry wat is der' vraagt Jack. 'Ze geloven niet dat jij de leiding hebt' zegt Caitlin. 'Luister ik heb meer ervaringen dan jullie hier allemaal bij elkaar' reageert Jack. 'Ja helemaal' zegt Ralph lachend. Jack loopt beledigd na de cockpit en vliegt weg. Als ze op een hoogte zitten zet hij de autopiloot aan en leunt hij na achter. Zijn ogen rollen dicht en dan word die ergens wakker. Het is hij alleen een paar jaar jonger en hij kijkt om zich heen. Het is zijn oude kamer. Hij loopt na onder en daar ligt zijn moeder. 'Mam' zegt hij en dan schrikt hij wakker.
***
Amber staat achter in het vliegtuig. Ze ziet dat haar armen blauw worden. Dan ziet ze dat Ralph aankomt lopen. Ze trekt snel haar mouwen omlaag en vraagt dan :'is der iets'. 'Nee, ik wil hier alleen maar achter staan' antwoord hij en hij kijkt voor zich. Amber kijkt hem aan en ze loopt weg. Ze gaat bij de deur staan, klaar om te springen. De rest komt er naast staan. Ze staan klaar om te springen en dan word een motor kapot geschoten. Amber rent na de hendel toe en opent de deur. Ze springen eruit behalve Amber en Jack. 'Ik kan dit niet' zegt Jack. 'Wel want anders ga je dood' schreeuwt ze en springt uit het vliegtuig. Jack kijkt haar na en dan springt hij ook. Terwijl hij springt doet hij zijn ogen dicht. 'Mam' schreeuwt hij. Zijn vader komt binnen rennen met het mes en Jack schreeuwt :'jij was het'. Jack ziet het mes liggen en rent na hem toe. Hij steekt een mes in zijn keel en dan zegt hij :'ik was onschuldig, ik stond te koken'. Dan ziet hij een vrouw weglopen en ze heeft een pistool in haar hand. 'Nee' zegt hij. 'Pap, blijf bij me' schreeuwt hij terwijl de tranen over zijn wangen rollen. Hij loopt na een baby toe en haalt het uit de mand en rent ermee weg.
***
Ze landen en Amber doet haar parachute af. Jack land nu ook en doet zijn parachute af. Ze lopen verder en dan staat daar een meisje. 'Meisje ben je verdwaald' vraagt Jack. 'Jack ga daar weg' schreeuwt Amber en het meisje trekt een zwaard ze wilt uithalen maar Jack ontwijkt de klap. Amber trekt haar zwaard en ze rent eropaf. Ze haalt uit en het meisje houd haar tegen. Ze grijpt haar vast en dan hoor je drie schoten. Jack staat daar met een pistool en Ralph schreeuwt :'nu hebben ze ons sowieso gehoord'. Dan komt er een man aanlopen hij heeft groen haar en een wit gezicht. Zijn lippen zijn rood. Het is the joker. Amber trekt haar geweer en start met vuren. Ralph maakt een langere arm en haalt uit. The joker gooit een paar bommen en springt dan weg. Lisa vliegt in de fik en ze vliegt omhoog. Ze vallen the joker aan. De joker drukt een knop in en er komen duizenden clowns aanrennen. Amber kijkt na ze en ze pakt haar pistool. 'Iedereen die dichterbij komt staat onder arrest' schreeuwt ze. Maar het houd ze niet tegen. Amber opent het vuur en de clowns vallen neer. Lisa schiet een vuurstraal en ze vliegen in de fik. Terwijl Amber door het slagveld is aan het rennen ziet ze aan de zijkant allemaal mensen rennen. Sommige staan in de fik. Maar ook staan ze stil, ze zijn bevroren. Ralph rent na Amber toe en schreeuwt :'we moeten hier weg'. 'Dat weet ik' zegt Amber terwijl ze clowns van haar af slaat. Dan zijn ze omsingeld. Ze kunnen geen kant meer op, en dan. Dan gebeurt er wat. Er gaan portalen onder hun open. Ze vallen erin en landen op de Mount Everest. Cisco komt aanlopen en de Joker zet zijn laatste middel in. Hij gooit een paarse rookbom en ze zitten allemaal in een paarse stofwolk. Ze hoort een gil van een van de agenten. Ze kijkt om zich heen misschien kan ze wat zien maar het lukt niet.
***
Martin zit in de kelder en dan komt Lila na onder lopen. 'Hoi' zegt ze. 'Wat moet je' vraagt Martin. 'Ik kom je helpen' antwoord Lila. 'Dat hoeft niet' zegt Martin en hij draait zich om. Hij heeft een pistool vast en hij richt het op Lila. Dan komt Sarah ook aanlopen met een pistool en drukt het in de nek van Lila. Dan stormen twintig agenten van het timebureau binnen met getrokken wapen. Lila ziet dat ze hun niet aankan en gaat op de grond zitten. Ze word gearresteerd en terwijl ze de trap omhoog loopt komt Brandon na onder lopen. 'Je hebt jezelf groot in de problemen gebracht' zegt Brandon en hij loopt verder na onder. 'Het was een goed idee om een val op te zetten' zegt hij tegen Sarah en Martin. 'Goed nu dit is geregeld hoef ik tenminste niet meer te doen als we een stelletje zijn' zegt Sarah en ze loopt weg. Brandon kijkt na Martin en vraagt dan :'ik wil dat je eerlijk antwoord geeft, probeert Amber meneer Ramon vrij te krijgen'. Martin kijkt na Brandon en antwoord dan :'ik zou het niet weten'. Martin loopt de trap omhoog en Martin kijkt hem na. Amber staat nog steeds in de paarse stofwolk. Hij gaat langzaam weg en dan ziet ze dat de joker weg is. Cisco komt naar haar toelopen en vraagt dan :'waar is die'. Amber kijkt hem aan en dan komen agenten aanrennen. 'Cisco Ramon je bent aangehouden' zegt een agent. 'Hey hij heeft ons gered' schreeuwt Jack en dan slaat de agent Jack neer en lopen ze weg. Amber, Caitlin, Lisa, Ralph en Jack zijn gestrand in Noord-Korea.
***
Jack blijft maar rennen en als hij ver genoeg is, gaat hij opzoek na een een weeshuis. Hij loopt een weeshuis na binnen. Hij geeft haar af en de vrouw vraagt :'wat bent u van haar'. 'Ik ben haar grote broer' zegt Jack. 'Oké wat is haar naam' vraagt de vrouw. 'Amber Snow' antwoord Jack en hij loopt weg. Buiten opent hij een portaal met een apparaat en hij zegt :'vaarwel aarde 999'.
YOU ARE READING
Agent Snow
Mystery / ThrillerHet laatste seizoen van Agent Snow is nu volledig te lezen.