"And we gonna let it BÖRN BÖRN BÖRN BÖRN." güzelim şarkıyı böğürürcesine söylerken odanın kapısı hayvan gibi açıldı.
"Temmuz yavaş biraz! O kapı kırılırsa ben de senin kafanı kırarım!" dedim sinirle.
"Hııı aynen senin gücün yeter ya ba- Ağğhhkk! Bırak lan kopardın saçlarımı!" cümlesini tamamlayamadan hemen saçına yapışıp kafasını geriye doğru yasladım.
"Ne diyodun sen Temmuzcuğum?" dedim gülerek.
"Özür dilerim abla dilim sürçrü bi an! Valla bak!!"Kafasını ileri doğru iterek saçlarını serbest bıraktım.
"Adam oooll!" "Bi de kes şu saçlarını bee! Her yere dökülüyo. Bak hele bi reçelimden çıksın o saç, seni sandalyeye bağlayıp tam 99 kez çikita muz dinletirim, 100. yü de sana söyletirim!" dedim tek nefeste parmağımı ona sallayarak."Tamam bi nefes al bee!" dedi gülerek.
"Eee? Sen niye geldin buraya?" "İnsan ablasını özleyemez mi yani? " dedi şirince.Ama ben yer miyim? YEMEM!
"Ne istiyorsun Temmuz?" "Aşk olsun ab- "
"Uzatma!" " Para lazım" "Napçan parayı daha bu yaşta?"
"Ne alaka lan?" dedi gülerek."Ne biliyim diyecek bişey bulamadım. Sen ne yapçaksın onu söyle."
"Ya bak.. söyleyemem ama lazım işte ateşle bir iki bir şey şu güzel kardeşine!" o bana yavru öküz bakışları atarken ben de acaba ne yapabilir diye düşünüyordum.
"Sigaraya mı başladın yoksa!?" dedim üstünü kollamaya çalışarak. Beni ittirince "HOOH de bakıyım!"
"Eylül saçmalama yaa!"dedi beni tekrar ittirerek
"Bana bak yoksa sevgili mi yaptın sen?"dedim tek kaşımı kaldırarak." Hayır ya ne alakası var? Hem öyle bir şey olsa sen bilmez misin?" dedi yapmacık bir sinirle.
"Bilmem. Bilir miyim?"
"Bilirsin tabi şapşal! İlk sana söylerim."
"Düzgün konuş lan ablanla!" dedim kafasına hafifçe vurarak.
"Eee? Hadi para vercen mi?"Çantamı açıp içinden cüzdanımı çıkardım ve tereddütle Temmuza bakıp "Ne kadar istiyorsun?" dedim.
"70 versen yeter."" Oha! Ne yapçaksın sen 60 lirayı? Al şu 50 lirayı, 20 lirasını geri getir." diyip 50 lirayı Temmuza doğru uzattım.
"........"
"Temmuz?" diyip parayı şaşkınca bakan yüzünün önünde salladım.
Kendine gelip,"Kaşınma! Bunu verdiğime şükret"
"Aynı babam gibisin yemin ediyorum! O da böyle yapıyı para isteyince."
"Eee kimi örnek alıyorum sanıyosun?" dedim kendimi övercesine.
"Hadi uza kendi odana."dememle kapının kapanması bir oldu.
Ben de yatağıma uzanıp kulakığımı taktım. Biraz instagramda stolk yapam baarii.Ayy! İnternetim bitmişti demi?
Bi dakka ya! Bizim evde internet var!
Kafana tüy dökücü krem sıkayım Eylül! Ben boşuna kalp krizi geçiriyodum az daha!
Hemen Wi-Fi yi açtım. Kalbime bir anda bi ağrı girer gibi oldu.
Wi-Fi yi açarken tarih gözüme çarptı. Okulların açılmasına 9 gün kalmış ya la!.Ne çabuk geçti yaa üç ay? Neyse YouTube ta biraz video izliyem bari.
Berkcan favorim ve yanındaki obje ksksks.
Tam YouTube'a tıkladım annem mutfaktan hönkürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİLEK REÇELİ
ComédieÇilek reçeli aşkına, başlayın hadi okunmaya! zıdıkımısjsjskıdıkla