A31

1.8K 116 25
                                    


Bölüm31:"Nerede bu toplantı odası?"

Derin masanın karşısında olan 3'l7 koltuğa kendini bıraktı ve koltuğa uzandı.

"Büyüklerine karşı saygın yokmu senin hiç?" dedi hafize hanım.

Derin hissettrik bir kahkaha attı.

"Saygımı? Ne o?" dedi ve devam etti dişlerini sıkarak "Saygı öyle herkes duyulmaz,hak edene duyulur"

"Seni işe yaramaz,bende gerçekten değiştiğini sanmıştım fakat hala tımarhanelik bir hastasın" dedi hafize hanım.

"Beni sen hasta ettin,ben senin kurbanınım" dedi derin

"Kes se-"

Hafize hanımın lafımı derin'in çalan telefonu bozdu.

En Bestlerin besti arıyor...

Derin kırmızı kaydırma tuşuna tıkkadı ve telefonunu kapattı.

"Kim arıyordu?" dedi hafıze hanım

"Seni hiç alakadar etmez" dedi derin.

"O kızmı aradı yine?" dedi hafize hanım.

"Seni alakadar etmeyeceğini söyledim" dedi derin.

"Yani oydu"

"O kıza neden bu kadar bağlısın? Neden onu bu kadar önemsiyorsun? Onu bu kadar özel kılan ney? Güzel bile değil" dedi hafize hanım bir kaç saniye sonra anlamış bir mırıltı çıkardı ve "Yoksa ona aşıkmısın?"

"Ne?" dedi derin.

"Onu seviyormusun?" dedi tekrsrdan konuşarak hafıze hanım.

"O benim arkadaşım,dostum,herşeyim fakat en yakın arkadaşıma aşık değilim" dedi derin kesin bir dille.

"Öyleyse onu neden bu kadar önemsiyorsun anlamıyorum" dedi hafize hanım.

"Senim gibi kalbi olmayan bir kadın gerçek arkadaşlığın ve dostluğun sevgisini hiçbir zaman anlamadı ve anlayamayacak.Senin arkadaşlıkların çıkar arkadaşlığı" dedi derin.

"Elbette öyle bana bir çıkar sağlamayacak arkadaşları ne yapayım?"

Derin kendi kendine tekrar güldü.

"Şu okul işini halledelim,seninle daha fazla aynı yerde durup aynı oksijeni solumak istemiyorum,oksijen oksijen değil karbondioksit çekiyorum bildiğin" dedi derin.

"Şu evrakları imzalaman gerek,uçağın 2 gün sonra kalkacak" dedi hafize hanım çekmecesinden bir kaç kağıt çıkartıp masanın üstüne koyarken.

"Okul daha başlamadı bile" dedi derin.

"Fakat sen şimdiden gidip kalacaksın,oradada yani halledilmesi gereken işler var onları da sen halledersin," dedi ve devam etti "O kızdan ne kadar uzak olursan iyidir" dedi

"Arabayla 21 saat uzaklıkta olucak" dedi derin sessizce.

"Bir şeymi dedin?" dedi hafize hanım.

"Hayır,evraklara bakayım" dedi derin ayağa kalkıp masanın önünde dururken.

Kağıtları aldı ve maddelerini hızlıca okudu.

"Senede sadece 3 kezmi geleceğim?" dedi derin.

"Ramazan bayramı,Kurban Bayramı ve annen ile babanın ölüm günü" dedi hafize hanım.

"Bayramlarda elini öpmeye gelmeyeceğim bile" dedi derin kağıtları masaya koydu ve bir elini masaya dayadı,eline geçen ilk kalemi aldı ve kağıtları imzaladı.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin