17. Bölüm (Arınmak)

101 13 4
                                    

Eve girip etrafa baktım. Temizlik ve ben kolay bir araya gelmeyecek bir ikiliydik.

Banyoya gidip çalışan teyzeyi aradım. Temizlik malzemelerinin hangisini, nereye, ne şekilde kullandığını sordum. Başta onu haftaya istemediğimi sanıp üzüldü. Fakat ben zaten doğru dürüst yapamayacaktım.

Odamı temizlerken Dae'yle çekilmiş bir fotoğrafımızı daha buldum. Onu da diğer bulduğum tüm saçma eşyalarla birlikte çöpe attım.

Yatağımın altından çıkan çorapla dünyam başıma yıkıldı. Kaybolduğu için diğer tekini atmıştım. Neden bu çoraplar, eşlerinin olduğu yere gitmiyordu ki? Biri böyle bir çorap üretmeli artık.

Tüm evin işi bittiğinde dört büyük boy çöp poşeti doluydu. Gerçekten rahatlamış hissediyordum. Evim ne kadar temizlense de, benim arınmak için gereksiz eşyalarımdan tamamen kurtulmam gerekiyordu. Kendi eşyalarımdan, benim kurtulmam gerekiyordu.

Çöpleri çıkardığımda akşam olmuştu. Günlerdir hayatımdaki tek şeyi ihmal ediyordum. Yarın kesinlikle çalışacaktım.

Duşa girip tüm yorgunluğumun banyo giderinden süzülmesini diledim. Sonra giyinip yatağıma girdim. Arınmak? Evet, gerçekten arınmış hissediyordum. Evimi bir başkası temizlediğinde, onunla ilgili her şeyden arınmam mümkün olmuyordu. Şuan onu tek başıma hayatımdan tamamen atmış hissediyordum. Sanırım artık gerçekten huzurlu olabilirdim.

What's Up? 15 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin