41. Bölüm (Adres)

96 12 5
                                    

Dükkânından getirdiğin pizzayı fırına attım. Sonra fırının karşısında öylece pişmesini izledim.

Pizzamı yedikten sonra dükkanda kullandığım kahvelerden çıkardım. Kahve keyfim sırasında aklıma mükemmel dondurmalarım geldi. Sıcacık kahveden sonra çok akıllıca olmasa da bir dondurma pastası çıkarıp koca bir dilim kestim.

Salondaki koltuğuma yayıldığımda telefonum çalmaya başladı. Joon arıyordu.

"Dostum?"

"Bu mesaj ciddi mi Chanyeol?"

"Mesaj ciddi mi bilmiyorum ama ben ciddiyim."

"Şaka yapma lütfen."

"Tamam tamam. Evet, onun adresini istiyorum."

"Evine mi gideceksin?"

"Hayır, o onaylamadan bu olmayacak."

"Neden istedin öyleyse?"

"Kahve çekirdekleri, badem sütü, pizza, dondurma ve sandviç menülerinden göndereceğim."

"Yeni taşındı diye hm?"

"Evet. Lütfen adresini ver."

"Tamam, hemen göndereceğim."

"Teşekkür ederim."

"Görüşürüz! Sehun banyodan sesleniyor."

"Tanrım..."

"Yanlış anlama hemen. Tek başına korkuyor."

"Eminim öyledir."

"Her neyse ben sevgilimin yanına gidiyorum."

"Kolay gelsin!"

Ufak bir kahkaha atıp ciddi olmaya çalışarak öksürdü.

"Sana da."

Bir saat daha bekledikten sonra dükkânlarımdan birini arayıp en güvendiğim çalışanına dört dükkandan da siparişimi hazırlamasını söyledim. Dağıtım yapanlardan en güvendiğine verip o adrese göndermesini istedim. Tabi başka siparişlerim de oldu. Sonra televizyonun karşısına tekrar yayılıp pastamı yedim. Son lokmayı ağzıma götürmemle mesaj bildirimini duydum. Siparişimi almış olmalıydı.

What's Up? 15 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin