3 | Amy

43 7 3
                                    

Vyzvedla jsem Kimmi u její kamarádky a šli jsme domů. Mezitím co jsem uklízela dům a do toho ještě vařila večeři. ,,Kim, pojď už dólů! Večeře je na stole" zavolala jsem na ni a ona přiběhla do kuchyně. ,,Můžu si to vzít do pokojíčku, Amy?" řekne dětským hláskem a začne se na mě culit. ,,Ne, Kim, už to po tobě uklízet nebudu" jen poslušně kývla na souhlas a zakousla se do mini burgeru.

 ,,Ne, Kim, už to po tobě uklízet nebudu" jen poslušně kývla na souhlas a zakousla se do mini burgeru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kim, jsem uložila do postýlky a šla do pokoje. Megan, má přijet až za hodinu takže mám už všechno hotovo... Zamkla jsem dveře od příchodu do malé chodbičky, a ponořila se do říše snů, plných jednorožců a všeho růžového...
                                          **
Ráno mě nebudil budík, ale když někdo hlasitě zaklepal na dveře, leknutím jsem poskočila a vypískla. Rukou jsem si prohrábla vlasy a koukla se, kdo je vinnen. ,,Tati!" zakřičela jsem nadšeně jak šestiletý dítě a přivinula si ho do objetí. ,,Taky tě rád vidím! Já jen že večer jdeme do hodně drahé restaurace s lidmi kteří jsou velkou budoucností pro mojí firmu, Ams." lechce se usměje a odkráčí pryč. Skvělý. Tohle je přímo úžasný. Další den jako každý jiný. Protože můj otec už se pomalu začíná chovat jak Megan. Oblíbkla jsem se do modrého adidas trička a oranžových tepláků. Umyla jsem se a vlasy si stáhla do drdolu.

Přišla jsem do kuchyně v které to žilo. Veronica si z tašky, kterou asi dostala od táty, vytahovala dlouhé fialové šaty které ji byli po lítka. Za to Kimmi, dostala nějakou sadu do její malé kuchyňky. Vždycky se nerada zůčastňuju rodinejch akcí. Proto jsem odešla do pokoje a zavolala Abby jestli nechce někam zajít. ,,Abby? Čau, já jen... máš něco? Táta přijel, a zas si všichni rozbalujou dárky. Klasika" povzdechla jsem si a ona řekla: ,,No nazdar! Hej, taky se nudim a nutně ti potřebuji něco říct. Takže za patnáct minut u tebe?" pro sebe jsem se usmála a za necelých patnáct minut už tu Abbs byla.

,,Ahoj" usměju se a přivinu si jí do objetí. ,,Hej převlíkni se jdem do kavárny" rychle jsem se oblíkla.

A hned potom jsme šli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A hned potom jsme šli. Zakotvili jsme v kavárně na rohu menší uličky. Objednala jsem si pumpkin spice latte a k tomu malý muffin. Abby si vzala hodně silný kafe, a mrkvový dort. Ani se jí nedivím když ji dali teta se strejdou na hlídání, dva kluky. Je znich hotová. ,,Tak co je ta věc kterou si mi potřebovala nutně zdělit?" zašklebím se na ni a ona na zakoulí svíma velkýma hnědýma očima. ,,Někdo mě pozval na rande" zapiští nadšeně a já si jen povzdechnu. A je to tu zas. Abych vás přiblížila k situaci, před půl rokem, Abby měla blond vlasy, a chodila s nejhezčím klukem na škole.

Byli spolu fakt dlouho, ale když se Alex opil a vyspal se s nějakou holkou a někdo je vyfotil a dal to na školní stránky? Abbs, se totálně zhroutila a celej týden jsem s ní ležela v posteli, cpali jsme se zmrzkou a cukrovou vatou, a koukali na slaďárny. Potom ji také přepadl šílenej nápad..., obarvit si vlasy na růžovo. Když se z toho konečně dostala, a to ze to trvalo sakra dlouho, se vesmír rozhodl mě znovu zabít. Pomoc! Nejradši bych odsud utekla. ,,Povídej" zmohla jsem se jen na tohle a podrpřela si hlavu, protože tohle bude ještě na dlouho.

,,Justin!" okamžitě jsem vyprskla kávu, která dopadla na servírku. ,,Co?"

justindirelan s ní, po dlouhé době zase happy ! 🔐

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

justindirelan s ní, po dlouhé době zase happy ! 🔐

amywilson, abbyreinheart, jackparker134, loladash, veronica.wilson a dalším 289 lidem se to líbí.

loladash jaká děvka?! 😭🖤
↪️ amywilson ti může bejt jedno! 😆

abbyreinheart 😍
↪️ justindirelan krásko 🔥

jackparker134 hej bro, kdo je ta holka? Musím ji poznat! 💪
↪️ justindirelan zítra..., bro

abbyreinheart my luck and me 😪💞

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

abbyreinheart my luck and me 😪💞

               
                         justindirelan, jackparker134,
amywilson, veronica.wilson, lucas_direlan a dalším 83 lidem se to líbí

jackparker134 hrdličky 🤭
↪️ justindirelan me and BAE 🔗❤️

veronica.wilson ty krávo 🖕😭

KOMENTÁŘE K TOMUTO PŘÍSPĚVKU BYLI ZABLOKOVÁNY

The day before, youKde žijí příběhy. Začni objevovat