Ta holka snad není ani člověk. Nechápu co jí stále vadilo, že mi to dala sežrat, ale tančit uměla. Myslím, že necítím nohy, a ona si může chodit? Ona není člověk, ale robot. Čekal jsem před centrem a když už konečně pro mě přijelo auto v kapse mi začal vyhrávat mobil. Vlezl jsem do auta, hlavou pokynul Luisovi že může jet. ,,Ano?" zeptám se otce který mi volal.
,,Joshi, kde se flákáš? Měl si Jeny vyzvednout ze studia! A navíc já jsem na letišti musím odjet na 14 dní do Francie..." zeptal se mě, povzdechl jsem si a odpověděl mu. ,,Měl jsem trénink a April mi psala že prý je už Jen doma" odpověděl jsem mu klidně. Luis otevřel bránu a vjel s autem do garáže. Otevřel jsem dveře a vpadl na zem. ,,Co tě tak zmohlo?" zaptipkovala April. ,,Moje partnerka". ,,Ježíši kriste" řekla polekaně ale já jen pobaveně řekl: ,,Taneční".
,,Ale houby, pálej se mi vajíčka" April je tak něco kolem 45 - 50, jeden se s ní nenudí. ,,Jen, oblíkat, jedem do bufáče" řekl jsem Jen a ona mě pevně obejmula. Vydala ze sebe něco jako jupí a hned potom jsme vyrazili. Samozřejmě že nechci aby nás zachytil bulvár. Proto jsem se oblékl úplně jinak než obvykle, vzal jsem si černé triko k tomu modrou mikinu přes hlavu, k tomu jen černou péřovku a černé bríle, vlasy jsem si upravil a byl připraven do akce.
Z garáže jsem vzal své auto a jeli jsme do čtvrtě LA, v které skoro nikdo nebývá. Byla už celkem tma a v bistru taky skoro nikdo nebyl. S Jen jsme si sedly do boxu a čekaly až nás někdo obslouží. ,,Tak co to bude?" zeptala se servírka někoho kdo sedel vedle v boxu. ,,Prosím jeden burger s fantou" řekl někdo s dost povědomím hlasem. Využil jsem momentu a kouknul se na... Amy?
,,Ehm? Čau?" řekl jsem trochu stydlivě... ,,Ahooj" rozzářila se a mě spadl kámen ze srdce že na mě nevytáhla jeden z těch jejich vtipů. ,,Můžu si přisednout?" zeptala se a já jen kývnul na souhlas. ,,Tak co to bude?" zeptá se strašně sexy servírka.
Amy
servírka se nahnula aby jí bylo vidět její velké poprsí které až moc okatě vystavovala. Nemohla jsem se na to koukat a tak jsem se na Joshe vrhla...
ČTEŠ
The day before, you
FanfictionAmy se věnuje tanci už od malička... po její temné minulosti se rozhodne přihlásit do taneční soutěže. Ale co se stane když dostane za partnera, někoho koho nemůže vystát? Jak to vše opravdu skončí?