Nemohla jsem se na to koukat a tak jsem se na Joshe vrhla...
Panebože... Panebože... já se líbám s Joshem Walkrem. Říká mé srdce.
Však mozek: sakra Amy, cos to udělala, vypadáš jak kdybys do něj byla nějaká udělaná!
Ani nevím co mě to v ten moment napadlo. Odtáhla jsem se od něj a v tu chvíli jsem popadla svoje věci a zdrhala domů. V tom spěchu jsem zapomněla na motorku kterou jsem před bistrem nechala tak ráno půjdu pěšky, no co. Já si úplně spontálně přivlastnila jeho rty... Na co to sakra myslim. Přišla jsem domů pozdě. Veronica zas pořádala párty tak jsem vklouzla do kuchyně z které jsem si vzala kousek ceaser salátu z ledničky a jen vodu do pokoje. Všude byla spousta lidí a tak jsem zamířila ke dveřím od malé chodbičky. Odemkla jsem dvířka a zase je zamkla.
Převlékla jsem se do volného trička a kraťasů. Vzala jsem si notebook a pustila si videa, když jsem dojedla salát, zachumlala jsem se do mé deky a šla spát. V hlavě jsem měla jen ten polibek s Joshem...
᯾
Vzbudilo mě vybrování telefonu. Kouknula jsem se na mobil. 5 zmeškaných hovorů od Joshe?! Tak tohle si nezvládla ty blbko!
Bylo 6:08 no super, vůbec se mi nechce stávat. Chvilku jsem jen tak projížděla sociální sítě. Potom jsem šla udělat svojí každodenní rutinu. Když jsem šla k šatníku, nevěděla jsem, co si mám obléct. Přecejenom venku už bylo poměrně chladno. Tak jsem si vzala:
Popadla jsem všechno důležité a šla na snídani. V kuchyni to bylo jak po výbuchu. Z lednice jsem si vzala sendviče na svačinu, a k snídani ze včerejška zbylo jen volské oko, které jsem do sebe kopla a šla pěšky ke škole.
Joshovi jsem napsala že jsem nemocná a, že se dnes neuvidíme. U skříňky na mě čekali už Caroline, Abby a Lucas. ,,Čau" obejmula jsem se s nima a šly jsme dovnitř. ,,Sakra je to Josh Walker? Ve filmech a na fotkách vypadá hezky, ale na živo je nejvíc hot" zapředla Abby a podívala se chodbou směrem k ředitelčiným dveřím. Opravdu tam byl Josh s nějakým klukem. ,,Amy, máš opravdu štěstí že je to tvůj partner" řekla Caroline, můžu ty dvě praštit?!
,,Jo štěstí, tedy, jdu zjistit co tu ten kretén dělá" řekla jsem a skočila jsem na Luka. Kterej když pochopil že má jít za tím blbečkem, tak radši ani neprotestoval. Tohle je snad zlý sen. Co on tu u všech svatých dělá?! Už vidím jak mé spoluzacky budou slintat, dokonce by z toho mohl vzinkout rybník.
Josh
Museli jsme po téhle škole s Noahem bloudit jako nějaký hňupové, protože ředitelka tu nikde nebyla, a její sekretářka ani nevěděla kde je. Rozhlídnul jsem se kolem sebe ani jsem si nevšimnul, Amy která si to k nám mířila na Lucasovi. Myslím že se tak jmenuje. A vypadala pěkně naštvaně.,,Co ty tu zatraceně děláš" řekla dost nepříjemně a seskočila z Lucase. ,,Holčičko, kde je tu ředitelka?" zeptal se ji Noah a trochu nadzvedl koutky úst. ,,Já nejsem žádná holčička a ředitelka je nejspíš v píči" řekla zas nepříjemně. ,,Slečno Wilson, dovolíte... tady pan Tipper a Walker, jdou za mnou tak si dejte odchod do svých tříd!" řekla starší žena a na mě A Noaha se vřele usmála. ,,Prý jsi nemocná jo?" nadzvedl jsem jedno obočí a vypadalo to že Amy za chvíli exploduje.
,,Takže brzdi kámoško, nebo se ještě strapníš. Omluvte ji, paní ředitelko, někdy až moc mluví a ahoj Joshi" přišla mezi nás nějaká holka s růžovými vlasy a perfektně Amy umlčela. ,,Děkuji Abby, a vy pojďte za mnou" řekla ředitelka a mi s Noahem šli. ,,Ta holka byla nějaká drzá ty ji snad znáš Joshi?" zašeptal můj kamarád s nastvanym výrazem.
,,Jo... partnerka... taneční" řekl jsem mu a on si jen povzdechl. ,,Mít jí já tak ji zavraždim" zasmál se a já musel s ním.
———
Byl jsem ve zkušebně asi o hodinu dřív než jsem se měl sejít Amy. Všude jezdím pozdě. Právě jsem si snažil vzpomenout na sestavu co mě Amy učila, také jsem si přitom ale procházel text který mám dneska umět, protože natáčím. ,,To ujde" vytrhl mě z přemýšlení Amynin hlas. Zastavil jsem se v půlce kroku a vypnul hudbu. Poznal jsem na ní smutek, pokaždé když jsme spolu mluvili se buď usmívala nebo zuřila, ale teď vypadala příšerně. Dokonce i když vyšilovala nebo se mračila vypadala pořád sexy. Ale tohle nebyla prostě ona.,,Co je?" zeptal jsem se jí a ona si jen prohrábla vlasy.
Amy
Po škole jsem měla ještě taneční hodinu s panem Summersem. Celkem jsem se i těšila. V šatně jsem se převlékla do tepláků a podprsenky. Šla jsem do sálu a ignorovala pohledy kluků který slintali. ,,Hejbni sebou" řekla Caroline která se na mě culila jako obvykle. Rychle jsem přešla k zrcadlu a zaujmula svojí obvyklou pozici. ,,Takže dobrý den třído, omluvte mé zpoždění ale musel jsem ještě něčí vyřídit, každopádně gratuluji vybraným" dokončil svůj monolog učitel a Lucas začal dělat rozcvičku. V půlce hodiny někdo zaťukal na dveře a aniž by mu učitel odpověděl prosté ANO. Ten někdo vtrhl do sálu. ,,Harry?!" řekla jsem celkem nahlas a on jen... ,,Amy. Táta je v nemocnici" v tu chvíli se mi podlomily kolena a já omdlela. Jen jsem vnímala pár hlasů...
~870~Slov... Omg, tak jsem se překonala, no doufám že se líbí a zas Aho𝐣 👍🤩♥️
ČTEŠ
The day before, you
FanfictionAmy se věnuje tanci už od malička... po její temné minulosti se rozhodne přihlásit do taneční soutěže. Ale co se stane když dostane za partnera, někoho koho nemůže vystát? Jak to vše opravdu skončí?