12 | Amy

36 5 0
                                    

,,Abby" zakřičela jsem na svojí nejlepší kamarádku a skočila jí na záda. ,,Prázdniny straně rychle utekli! Netěším se na školu. A víš co? On mi napsal!" zapištěla radostí a já jí obejmula. ,,To je bjoží!" zasmáli jsme se a když vešla učitelka do třídy, místností se rozezněl zvuk mého telefonu. Hrála mi tam písnička od Justina Biebra.
,,Amy? Dej mi telefon. V hodinách ho mít nemůžeš" volala mi Sarah, to je Abbyina mamka a mé mamky nejlepší kamarádka. Omylem jsem to zvedla a dala na reproduktor. ,,Amy? ... tvoje.... mamka, ona.... UMŘELA" v ten moment, jakobych přestala dýchat. Z očí mi tekly proudy slz.

Vylítla jsem do sedu a snažila se rozdýchat to, co se mi právě zdálo. Koukla jsem se na mobil který ukazoval čas 8:38. Což bylo celkem vpohodě. Protože dopo mám trénink s Joshem a potom jdu na otočku do školy. Megan vzala Kimmi na výlet do Itálie, a mě a V nechala doma. Ze skříně jsem vytáhla šedý crop-top a černé boyfriendy. Přehodila jsem přes sebe šedý huňatý svetr a se sportovní taškou šla do kuchyně. V už musela být ve škole a tak jsem si jen vzala tašku a šla pro motorku. Před centrem jsem byla hned a taky jsem se rychle převlíkla.
Josh už byl v sále nastoupený. ,,Čau... připraven? Dneska poslední zkouška zítra už je ten velký den" usmála jsem se a on jen zapl hudbu a my začali tančit. Opravdu to už zvládal a já byla jedině ráda že už to umíme. Po zkoušce jsme zašli s pár lidma na oběd a já jela do školy. Vlastně se ten den nic zajímavého nedělo. Právě ležím v posteli a koukám na filmy.

Nastavila jsem si budíka a šla spát.

7:15
Probudila mě písnička vyhrávajícího z mého telefonu. Byla sobota a dnes večer bylo první kolo taneční soutěže. S úsměvem jsem vstala z postele, ale najednou se dveře otevřely dokořán a z nich vyběhla Veronica. Skočila přímo do mé postele a začala mě lechtat. Pištěla jsem, byla jsem jak smyslů zbavená.

,,Myslela jsem že budeš spát" řekla V, a já se jen usmála.
,,Dnešek bych nezaspala". Chvilku jsme si jen tak povídali, a já zjistila že V má kluka. Když odešla a mi se měli jít chystat. Šla jsem si udělat hygienu, a jen se lehce namalovala. Rychle jsem se oblíkla a šla za ostatními.

,,Maminko? Budeme se koukat na sestřičky?" u sporáku stála Megan a dělala lívance

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Maminko? Budeme se koukat na sestřičky?" u sporáku stála Megan a dělala lívance. Což se divím. ,,Kim, chtěla jsem. Ale ne. V pohodlí domova" odsekla jí. A já si vzala jablko.

Josh
,,Joshii. Seš sakra hluchej?!" cloumala se mnou Jeny. Zamrmlal jsem něco a Jen, mlela něco o tom jaký jsou chlapy tupci. ,,Proč si přijel včera pozdě? Víš že táta je pryč a já se doma sama nudím!" včera jsem byl ještě na brigádě s Noahem. ,,Jo prosimtě. Už vstávám. Dnes je soutěž" .

,,A tu Amy nebral si jí náhodou i nedávno do kina?" zeptala se celkem nevině.

,,Jen jsem jí chtěl zlepšit náladu" odvětil jsem a hodil po Jen polštář. ,,To říkej někomu jinému a né tvé mladší sestře. Stejnak to bylo rande"

Amy
Stála jsem před zrcadlem a rozplývala se nad modrými šatamy.

AmyStála jsem před zrcadlem a rozplývala se nad modrými šatamy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byly nádherné. Vlasy jsem měla zčesané do drdolu který mi maskérka přidělala stříbrnou velkou sponku. Pokuď vyhrajeme, získám smlouvu spolupracovat s tanečním studiem v NY nebo bych se mohla dostat do nějaké show. No snění je nejlepší ale realita je už horší. ,,Tady jsi" ozval se Josh, který měl na sobě černé kalhoty, bílou košili s modrým pruhem v pase. Byli jsme připraveni, ale někteří další tanečnici se ještě chystali. ,,Sluší ti to, ale už pojď" chytl mě za ruku a táhl mě už do sálu. ,,Taky nejsi k zahození" jen mihl rameny a šel se přivítat se svojí rodinou. ,,Tohle je Amy... Amy tohle ne Jeny, April a Luis" chvíli jsme jen tak kecali ale potom už jsme museli jít na focení.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 16, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The day before, youKde žijí příběhy. Začni objevovat