,,Neříkej mi bby. Dane, že je to možný?" obrátila se Amy přímo k Danielovi a přitom rozhazovala rukama.
,,Sorry, ale není ským a navíc nechci mít potíže s ředitelkou" odpovědel jí Daniel a já mezitím studoval její tělo. Postava není k zahození, ale je jen otázkou času jak dlouho to s ní vydržim.
,,A co třeba někdo s holek? Těm by nevadilo vyměnit jednoho hezkého kreténa za druhého. Nebo koho má Luke?" ta holka je neoblomná, sakra.
,,Promiň, řekla jsi, že jsem hezký?" řekl jsem s pobavením v hlase. ,,Zmlkni" ohnala se po mě. Tak tohle bude ještě zábava... s tou holkou se jeden nenudí.
,,Hele Ams, viděl jsem že hodně holek si už domluvilo i rande, a Lucas se asi zamiloval... " odpověděl ji Daniel.
,,Víš to že jsi srab? Danieli Armsy, ale ha to potřebuji z osobních důvodů" bylo to fakt vtipný ty dva sledovat. ,,Jako že jste spolu spali?" zeptal se Dan a stejně vypadal že ji to nevěří.
,,Ne, on se mnou" teď už to na něj naštvaně chrlila, a on se jen usmíval jak největší debil pod sluncem.
,,Jako by se ti to nelíbilo" uchechtl jsem se a ona do mě zabodla ty svoje oči.
,,Dane, jsi moje poslední naděje, já s ním nemůžu tančit" Dan se se jen vřele usmál a šel pryč. Amy za ním chtěla jít ale já ji zastoupil cestu, jelikož byla celkem dost malá, narazila do mé hrudi a já v té příležitosti ji přilepil ke zdi.
,,Pan Walker?" řekla nějaká starší paní. ,,Ano?" vydechl jsem a ona zas pokračovala. ,,Pojďte prosím se mnou a by slečno Wilson běžte radši něco dělat" ohnala se po ní a Amy odešla do sálu.
Amy
Rozhlédla jsem se po místnosti abych našla svoje taneční boty. Klekla jsem si a hledala je pod gaučem. ,,Hledáš tohle?" otočila jsem se na Joshe, který držel v ruce moje boty. Chtěla jsem si je od něj vzít ale on je zvedl víš, tudíž jsem na ně nedosáhla. Parchant jeden.Na obličeji se mu objevil výtězný úšklebek. Budu muset použít starou, ale za to dobrou metodu. Přišla jsem k němu blíž a řekla jsem:
,,Nikdy si semnou nezahrávej, Walkre" řekla jsem a dupnula jsem mu na nohu, on mé boty pustil na zem a začal skučet. Přitom se mu obličej se svraštil do bolestné grimasy a usmála se.
,,Zajímá tě vůbec co tančíme?" zeptal se mě a já jen pokrčila rameny. Když mi konečně docvaklo že tančíme jivu. No super, budu ho muset jivu naučit. Strčila jsem mu obálku do ruky. A on se na mě podíval děsivým pohledem.
,,Co to vůbec je za styl?". ,,No vysvětlovat ti to nechci zadej si na YouTube: jiva" řeknu a on z kapsy vytáhne telefon. Když video dokoukal začal protestovat a mlít něco otom že je to moc rychlí atd... Chlapy. ,,Prosím, tu včerejší noc sem nebudem tahat. A jak si na tom se společenskými tanci?" zeptala jsem se ho, Josh mě jen pobaveně sledoval.
amywilson můj taneční partner je idiot 😡🖤
loladash, veronica.wilson, justindirelan,
abbyreinheart a dalším 346 lidem se to líbíloladash je aspoň sexy, puso ? 😼
↪️ amywilson je, ale debil 🔥Takže já jsem idiot, bby? 😂
Odkud máš moje číslo?!
PÍŠE...
ČTEŠ
The day before, you
FanfictionAmy se věnuje tanci už od malička... po její temné minulosti se rozhodne přihlásit do taneční soutěže. Ale co se stane když dostane za partnera, někoho koho nemůže vystát? Jak to vše opravdu skončí?