5 | Amy-Josh

44 6 1
                                    

To byla zase noc. Myslím že mi umřou nohy bolestí, a to nemluvím o těch tisícech kovářských cechů uvnitř mojí hlavy. Zase jsem to přehnala. Snažila jsem si něco vybavit se včerejší noci. Pila jsem, tančila, potom jsem si to stihla rozdat v nějakym motelu... počkat co?! Kurva, kde se to stihlo pokazit? Já s klukama nikdy nespala. I když jsem sice občas se zkusila trochu víc uvolnit. Ale... je zajímavé že toho kluka si pamatuju do každého detailu, ale na ten sex ne... Díky bohu za antikoncepci, matkou být ještě opravdu nechci. U hlavy mi začal pípat budík, myslela jsem že mi každou chvílí vybouchne hlava. Budík jsem vypla a snažila spát dál. Po dalších 10 minutách jsem se odvážila kouknout se na telefon...

7:58

A doprdele. Vylítla jsem z postele a i přes nehoráznou bolest jsem došla do koupelny kde jsem ze skřínky vyndala aspirin, a hned si jeden vzala. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a říkám vám, ted by se mi hodila nějaká ta víla kmotřička která semnou něco udelá. Vlasy jsem vyžehlila a vuala, konečně vypadám trochu k světu. V šatně jsem moc dlouho nebyla popadla oblečení a rychle se do něj nijak nasoukala.

 V šatně jsem moc dlouho nebyla popadla oblečení a rychle se do něj nijak nasoukala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přes rameno jsem přehodila sportovní tašku a nastartovala motorku. Když jsem přijela před školu došlo mi že dnes se seznámím se svím partnerem. Takže jsem se znovu rozjela směr taneční centrum. Vylítla jsem do učebny a všechny pohledy spadli na mne. Vyhledala jsem Lucase kterej se na mě usmíval jak sluníčko. ,,Slečno Wilson! Můžete nám říci proč nejste schopná přijít aspon na jednu hodinu včas?" koukne na mě učitelka Reynoldsová. ,,No víte, včera jsem byla pařit. Opila jsem se, potom se vyspala s nějakym sexi klukem. A zaspala. Stačí" řekla jsem pobaveně a při pohledu na tu starou rašpli které z očí šlehalo nejmín 1 000 plamenu hněvu. ,,Fajn, posadte se!," odmlčela. ,,Zdržovat vás nechci, máte týden na to abyste vymysleli choreografii. Bude se jednat o jivu. A ted běžte za svími partnery" jiva... no, tohle bude ještě zajímavý. Došla jsem do sálu kde jsem se následovně převlékla.

JoshPřijel jsem k tanečnímu centru, kde se mám sejít s mou taneční partnerkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Josh
Přijel jsem k tanečnímu centru, kde se mám sejít s mou taneční partnerkou. Vážně nechápu proč mě otec s Andrewuem donutili se sem přihlásit. Prej mě to víc proslaví. Byl jsem ještě zničený z toho včerejška, potom co jsem si to užil s tou kráskou. Ta ví jak kluka zníčit. Vešel jsem dovnitř budovy a rozhlížel se po uzoučké chodbě. Mířil si to ke mně nějakej kluk. ,,Josh Walker?" zeptal se mně a prohlédl si nějaké papíry.

,,Jo to jsem já" odpověděl jsem mu a kluk s povzdechnutím kráčel pryč. Pochopil jsem že ho mám následovat. ,,Tvoje partnerka je Amy Wilsonová, máš štěstí ale i smůlu v jednom. Však ty ji poznáš" snad ta holka nebude až moc no strašná a ukecaná jinak končím. Kousek od několika obrazů byli dveře od kterých se linula hudba. V místnosti byli zrcadla a také minigauč. Všiml jsem si holky která tančila jen v podprsence a kratáskách. Ta holka byla fakt kus, doufám že je single. Udělala přemet dozadu přesně ve chvíli kdy písnička skončila.

,,Prosím nečum tolik, Dane" řekla zadýchaně, ten hlas mi byl povědomí.

,,Když ono to nejde Am, jo a máš tu toho tvého partnetra, Joshe Walkera" Učesala si drdol a když se na mě koukla s usměvavé tváře se stala no...

,,No doprdele, Danieli že jdou vyměnit partneři?!" řekla, a pohotově se zadívala na Dana.

,,Ahoj bby" Amy mě propálila pohledem.

The day before, youKde žijí příběhy. Začni objevovat