10 | Josh

31 5 0
                                    

,,Ams, Amy" začali mě probouzet hlasy, Harryho, Caroline a učitele. Když jsem otevřela oči, uhodilo mě ostré světlo. Někdo mi pomohl vstát a já jen Harolda obejmula. Táta má rakovinu, dlouho jsme chodili do nemocnic. Před 4 měsíci nám doktoři řekli že je vše o 100% lepší. Ale teď... ,,To je vpohodě" Harry je rodinný přítel, vpodstatě můj nevlastní bratranec.

Josh - ve stejnou chvíli jako předtím
,,Jo, jen pokračuj. Dost ses zlepšil. I když jsem o tom před 3 minutami dost pochybovala. Hned se k tobě přidám" falešně se na mě usmála, protože, si sedla na zem a objala si kolena pažemi. Její nálada, mi strašně vadila. Seděla na zemi jako hromádka neštěstí a s prázdným výrazem koukala do země. Tak takhle to vážně nejde. Nevím, jestli za to mužů já, ale tu náladu ji prostě zlepším.

Přešel jsem k ní a usmál jsem se. ,,Hele, chtěl bych , se ti omluvit. Když jsme se viděli poprvé tak jsem se choval jak debil, mužem to zkusit znovu?" natáhl jsem k ní ruku a řekl: ,,Josh, ta známa filmová hvězda, s vysokým egem" tohle Amy donutilo zvednout jeden koutek úst. ,,Amy, dcera známého podnikatele, a sexy vysilující partnerka" pusmál jsem se. ,,Asi mi do toho nic není, ale nejde přehlédnout že tě něco trápí" řeknu to trochu nejistě a ona jen zavrtí hlavou. ,,Asi víš o tom že můj táta má rakovinu?" něco se mi asi doslechlo, když si táta něco pro sebe mrmlal. Ale také mi nemohlo uniknout že to neustále řešil bulvár. ,,No takže, před cca 4 měsíci, nám doktoři oznámili že se jeho stav velice lepší, jenže dnes se to všechno posralo a táta skončil v nemocnici" vážně mě to dostalo, není divu že není vysmátá od ucha k uchu jako obvykle. Nevypadaly na to že chce slyšet slova typu: mrzí mě to.

Stoupnul jsem si a tleskl jsem. Najednou mi začal v tašce vibrovat telefon. ,,Co je?" zeptal jsem se mého manažera který ještě něco s někým řešil. ,,Jaký, co je. Joshi? To že tady tvůj tatík není, neznamená že nebudeš včas chodit na natáčení. Takže se okamžitě dostav do studia" zařval Andrew a já si jen povdychnul. ,,Ehm... nechceš abych ti teď dělal společnost?" zeptal jsem se Amy a ona se jen pousmála. ,,Jak?" zeptala se a já si začal balit. ,,Noo... potřebuji teď jet jenom do studia něco natočit... potom můžeme jet za tvým tátou a potom tě někam vezmu" chci jí zlepšit náladu. ,,Fajn" řekla a šla se převlíkat. Po chvilce přišla a já odemknul svoje auto.

Amy
Josh, jel strašně rychle. Chvilku jsem protestovala ale rychle jsem si zvykla. Zastavil před studiem a běžel do vnitř. ,,Kde se flákáš?! Mazej do kostymérny" řekl mu a někdo. ,,Hele... teď budu muset na chvíli odejít. Prosím zůstaň tadyy a kdyžtak jídlo a pití je v ledničce" řekl Josh a já jenom kývla na souhlas. Omggg, Josh má i svůj karavan. Nebo jak bych to nazvala, rozvalila jsem se na gauč a asi jsem usla.

Josh
Dotočil jsem, a měl namířeno do karavanu. ,,Amy jdem" řekl jsem ale všimnul si že spí. Byla roztomilá. Běž do prdele. Přešel jsem k ní a zacloumal s ní. ,,Stávej" šťouchl jsem do ní a ona se jen zamračila. ,,Pojď, máme toho ešte hodně na programu" řekl jsem a ona se jenom uculila. Auto jsem zaparkoval u nemocnice a Amy se odmítala odpoutat. ,,Proč tam nejdeš?" zeptal jsem se jí. ,,Já... bojím se" řekla trochu smutně ale já jí jen chytl ruku. Prvně sebou cukla ale potom mě nechala. ,,Budu s tebou". ,,Fajn" vystoupili jsme z auta a Amy mířila k nemocničnímu pokoji svého otce. Před pokojem seděli dvě holky. Malá brunetka která měla napuchlé oči od pláče a také se jak nějaké klíště držela černovlásky. Amy k nim přispěchala a malá brunetka ji obejmula.

,,Kde je Megan?" zeptala se černovlásky Amy. ,,Na pracovní cestě, prý přijede až za dvě hodiny.

Amy
Kimmi jsem utřela slzy a V mě musela obejmout. Přesně tohle jsem potřebovala sesterské objetí. ,,Kim, pojedeme domů ano?" řekla Veronica Kim a ona jen kývla na souhlas. ,,Neboj, večer prijedu" řekla jsem jim a šla se kouknout na tátu.

Josh - po nemocnici
Amy jsem chtěl ještě vzít na mé oblíbené místo. Zastavili jsme u kina a ona si jen založila ruce na prsou. ,,Do kina mě nedostaneš" řekla a já se jen uchechtl. Chytl jsem ji zas za ruku a vláčel jí k zadnímu vchodu. Před námi se objevili velké dveře které sloužili pro obsluhu. Otevřel jsem je a na mě vpadl Noah, típl cigaretu a dal mi do ruky krabici. ,,Kdes k sakru byl? Hm? Čekal jsem na tebe" řekl trochu naštvaně a já jen pokrčil rameny.

,,Kam to jdeme?"
,,Uvidíš" vyšplhal jsem s Amy na střechu z které bylo vidět celé LA. ,,To je nádhera!" řekla a já se usmál. ,,Je"

,,Dnes je poslední den kdy je letní kino, budem se koukat odsud" z krabice jsem vytáhl pocorn s colou.

amywilson děkuji za zvednutí nálady 👌

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

amywilson děkuji za zvednutí nálady 👌

       justindirelan, veronica.wilson, abbyreinheart, a dalším 543 lidem se to líbí.

justindirelan konečně, i ty už randíš! 😽
↪️ amywilson ne

carolinespeed mrzí mě že jsem tam pro tebe nebyla 😢
↪️ amywilson vpohodě ♥️

carolinespeed mrzí mě že jsem tam pro tebe nebyla 😢 ↪️ amywilson vpohodě ♥️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

joshwalker17 ti co budou mít nějaký kecy k fotkám co se dostali ven. Ať to rači nekomentují! 😏

líbí se to 17 000 lidem

(Idk jo?)

jessica.junior zlato, nevím kdo to je ale je dokonalá! 🥵♥️

Ano, někdo nás fotil. Každopádně děkuji Walkre. Zas takovej kretén nejsi!

The day before, youKde žijí příběhy. Začni objevovat