Andy bir anda hisseder ve güç onu çekmeye devam eder taa ki kral çadırına gelene kadar. Aslında kraliçe desek daha doğru olur. Girdiğinde onu çok güzel bir bayan karşılar. Bayan çok ama çok kibirlidir. Andy bayanın kim olduğunu biliyordur. Bill'de anlar ama Tom çok korkar. Toma sorular sorulmaya başlar. Kraliçe ''Kimsin'',der. Andy'nin verdiği Charles Dickens Sokağı'ndaki tek orta halli ailenin çocuğuyum cevabi ile kraliçenin bütün kibiri yok olur. Bir anda oğlum diye bağırarak çocuğa sarılır. Ne diye bağırır herkes. Kraliçe onları akşam yemeğine davet eder. Her şeyi orada açıklayacaktır. Yemek ise zaten büyücüler vadisindeki bir sihir sayesinde 3saniye sonradır. Yemekte kraliçe her şeyi anlatır. Aslında onların babası Poseidon'un torunu Percy Jackson'un oğlu Roger Jackson'dır. Andy'nin annesi kraliçedir. Üç ikiz aynı anda anne diye sorarlar. Ama bizim güçlerimiz farklı. Kraliçe yine kibirlenir. Siz kime anne diyorsunuz. Siz Roger'ın diğer kırıklarındansınız. Çocuklar çok üzülüp özür diler. Kraliçe ''Şaka yaptım siz benim çocuğum değilsiniz ama sizi de eşit severim.'',dedi. Çocuklar rahatlar ve Bill konuya girer'' Bizim birkaç güne kadar Mısır'a gitmemiz lazım. Birşey yapabilir misiniz?''Evet''dedi kraliçe onları donatmaları için ana depoya uğurladı. Tam onlar ana depodayken bir ses duyuldu. Patlama sesi.Molly hemen bir kılıç alıp ileri atıldı. Ama o anda bunun bir patlama olduğunu anlamamıştı. Bu vadinin geceki koruma sistemiydi. O nerede diye ararken görünmez kalkan onu buldu bile. Ve Tom bir anda acıya boğuldu. Çok acıklı bir andı. Molly o kapıların arasında kalmış ve ölmüştü. Tek şansları onu alıp Tom ile birleştirmektir. Ama Molly'nin ruhu onun içinded kalsa bile vücudundan çıkması için çok güç isterdi. Bunu denemek için hemen gittiler. ''Hazır mısın?'' der kraliçe. Ama çok garip bir olaya olur. Daha hiçkimse birşey yapmadan Molly vücuduna döner çünkü Tom aslında oranın gerçek kralıdır. Onu kurtarır ama bu sefer Tom onu bu tehlikeye katmak istemez. Ve der ki ''Molly seni bu yolculuğa katamam'',der. Ve öpüp üçü ile birlikte kaçar. Büyücüler vadisi macerası bitmiştir. Üç arkadaş yani kardeş yine kol koladır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ Gizemli Arkadaş
Phiêu lưuBu gün Amerika ve bütün dünya için büyük gün. Bu gün üç kardeşin buluştuğu gün. Tom,Bill ve Andy. Bunların ailesi çok özel kişilerdir. O yüzden başkalarına verilmişlerdir. Tom zengin, Bill orta halli bir ailenin çocuğudur. Andy ise en kötüsüdür. Onu...