Edfal Gemisi

106 7 0
                                    

Bu gemi çok uzun zaman önce yapılmış. Gemide tam 1500 oda var. Bu gemiyi evrendeki ilk canlılar yapmış. Bu canlılar ölümsüz çünkü zamanın olmadığı bir yerde doğdular. Tam Bing Bang'in ortasında. Adları Edward ve Fallada. Onlar kendilerini evrenin kralı ve kraliçesi ilan ettiler. Çok özel ve güçlü güçleri vardı. Bu iki kişi kendi başlarına evrenin en büyük ve güçlü gemisini yaptılar. Bir gün gezintideyken aniden kayboldular. Çoğu kişi onları kıskanan ve ayaklandıran kişileri atlatmak için kendilerini kaçırdıklarını düşünmüşlerdi ama işin aslı şimdi belli olmuştu.

Kraliçe acınası haldedir ama hiç acı çekmiyor. Çok garip bir halde asılı duruyor. Sanki vücudu burda ama kendisi yok. İmparatorları çok ama çok büyük. Altı metalden ama üstü normal et. Yani yarı metal bir canavar. Onun içinde bir gıdım bile iyilik yok. Bunu kendisine bakılınca hissettiriyor. "Yaklaşın" diye bir ses gelir. Bunu üçünden biri söylemediğine göre ve Anta'lar da söylemediğine göre imparator söyledi ama nasıl insan gibi bir sese sahip...

"Gelin!" dedim size. Üç kardeş hemen ileri firlar. Zaten milyonlarca metal savaş makinasının olduğu ve hepsinin sizi "arşivlemek" için can attığı bir gemide başka neler yapılabilirdi ki ? İmparatorun tüyler ürpertici bir görüntüsü vardı. Çok iğrenç görünüyordu. "Rapor ver" dedi ama nâfile bizim üç kardeş rapor vermekten ne anlardıki. İmparator kızgınlık ve genellikle kibir ile " tanıtınız kendinizi" işte Tom'un en iyi yaptığı şey. ""Tanıtmak"". "Konuşmayı uzatmak istemiyorum ama ben Tom, bu Andy ve bu da Bill. Biz üç gizemli arkadaşız. Ben elementleri bükebilirim, Bill çok zekidir ve her bilgisayarı kırabilir, Andy ise büyücülerin kralıdır. Beim doğum tarihim..." Diye başlar ve ayrıntılarına kadar herşeylerini anlatır. Bu Bill ve Andy'ye zaman kazandırır. Bill bu gemiyi kitaplardan okumuştu ama garip olan şey B7 gemiye robotları binmek imkansız olması. Buraya anti-robotik milyonlarca güvenlik duvarı ve kablo döşendi.  Bunları yıkmak için çok büyük bir zeka gerekiyor. Tom imparatoru resmen bayıltmıştı. Bill bir anda fırladı. ''Arşivleri, arşivlerine arşivleeee!!! ''Bir saniye şimdi siz beni arşivlemek eğitimi sanıyorsunuz yanlış kardeşler geldiniz.  Neden mi? Mesela eğer ben sizin ayakta kalmanızı sağlayan robotik gücünü ve kinetik bağlantısını ters çağlardan hepsi kapanır. Ve pam!!!'' Bir anda sessizlik yayılır. '' Hayır! Bebeklerim. Sizi öldürecğim. Plan 3 son plan. Gemi ne yaparsanız yapın hala benim komutan altında ve eğer bu gemiyi patlarsa sizde ölürsünüz.'' ''Çabuk gelin Tom ve Andy bir planım var. Bunu yapmak zorundayım. Ana tek soru var bizim gelirken geçtiğimiz yerde neden ölmedik?'' '' Çünkü Anta'lar zaman fırsatını taşıyabilen ilk uygarlıktır. Siz hiç kitap okumaz mısınız? Burayı ancak bir saat ila delebiliriz. Ve en yakınımızdaki saat bende işte böyle derken bir an durakta ne imparator gülmeye başlar.'' '' Eğer bunu yaparsanız ben hayatta kalırım ve evrenin en güçlü gemisi tarih olur. Bende kalır.'' '' Hayır Tom bir yolu daha var. Ve bunu ben yapıcam.' Gemiye girer ve inanılmaz bir şey yapar. Bir anda gemi uzayın derinliklerine gider. Bill inanılmaz bir şekilde bakar. ''Bunu nasıl yaptın?'' ''Meslek sırrı". Yinede evrenin en güçlü gemisini bıraktılar. Yinede hoşnutlar. Kesin olan şey ise üç kardeş yine tek başına ve Mısır artık daha da yakın...

ÜÇ Gizemli ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin