Artık Dünya'da üç kardeş devri başlamıştır. Tom, kardeşlerine bir tekli sunar. Onlarında onun zengin ailesinin evinde kalmasını ister. Andy'nin içinden al evini başına çaldemek geliyordu ama, Bill araya girdi ve dedi ki ''Hayır Hayır katien olamaz, amma eğer para alıp bir ev alırsak birlik te kalabiliriz.'' Hepsi aynı anda bağırır işte bu süper bir fikir. Ailesinden para aldıktan sonra yeni bir eve taşınırlar. Orayı bir üss haline getirdiler. Ve altınıda kazdılar. Bill polis telsizine sıazarak polise yardım etti. Ama bir kişi vardı ki çok zeki. O hep girdiği yerlerden gizli çıkıştan çıkıyordu. Bunu bilen üç kardeş hep gizli çıkışta dururdu ama nedense onlar gizli çıkışı tutmaya başladığından beri ön taraftan polislerle çatışarak çıkıyor. Bundan şüphelenen Tom kardeşlerini uyarır ve bir büyü yaparak onun nerede olduğunu öğrendi. Bunun için gizli adlar ile bir plan kurdular ve plan şöyleydi. T ve A önden gelecek, B arkada duracak. Eğer adam onları tanırsa B hemen alacak. Eğer tanımazsa üçü birden saldıracak. Bu plan bu adam için en iyisiydi. Fakat tanıdıkları nı sandıklarını aslında hiç tanımıyorlardı. Bu plan gayet mantıklı gibi gelmişti ama aslında çok karışıktı. Bu yaptıklarının çok büyük bir savaşa mal olacağını bilemeden yola koyulmuşlardı. Tom'un büuüsündeki geleceği görme büyüsü ona karşı işe yaramayacaktı. Tom herkesin bağırarak kaçtığını görmüştü ama yanılmıştı. Bir anda bir çığlık koptuve koşmaya başladılar. Andy toprağı bir tarım aleti gibi sürüp hızlı gitmeyi denedi ama tam markete 2003 cm kala bir anda çok yavaş gitmeye başladılar. Bill tam olarak saydığında ise tam normalin 2003 katı az gidyorlardı. Bir anda bir koruma kalkanı geldi ve şimşekler geldi bir not ile birlikte. Notta ise onların mısırdaki piramitlere gitmeleri istendi. Bir anda savaşın oluşturduğu yıkımı gördüler. Ve bir anda her şey yok oldu ve 1 hafta öncesine gittiler ama yinede bunu görmüşlerdi. Ve savaşı engellemek için araştırmaya koyuldular. Piramitlerle ilgili çok ilginç bilgilere rasladılar. Mesela zaman boşluğu. Bu zaman boşluğu denen şey bazen insanları delirtip bazen de mutlu edebiliyor. Oranın içine giden bazı kişiler geçmişe gidip kendi hatalarını engelleyip zengin edebiliyor. Bazı kişiler ise geleceğe gidip çıldırıyorlar Bu onlar için sorun değil çünkü Tom'un bir büyüsüne bakar. Topkapı Sarayı'nın altındaki tünelden yola koyuldular. İllimunati'nin gizli karargahından. Tünelde sürekli anlamını bilmedikleri yazılar görüyorlardı. Hatta bazıları kanla yazılmış. Ve o sesler... O sesler hiç durmuyordu. Tünelde dolaşırken bir duvarın hareket ettiğini gördüler. ''Doğru ya Bill bize bu tüneldeki labirentten sözetmişti,dedi Tom. Kapılar bir anda oluşur. Sürekli yer değiştiriyorlardır. Hepsi aynı anda bağırır. '' Labirent ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ Gizemli Arkadaş
AvventuraBu gün Amerika ve bütün dünya için büyük gün. Bu gün üç kardeşin buluştuğu gün. Tom,Bill ve Andy. Bunların ailesi çok özel kişilerdir. O yüzden başkalarına verilmişlerdir. Tom zengin, Bill orta halli bir ailenin çocuğudur. Andy ise en kötüsüdür. Onu...