Ve Mısır

133 7 1
                                    

Ve artık mısır her zamandan daha da yakın. "Şu anda koca bir çölün ortasındalar. Herkes onlara koca meraklı gözlerle bakıyor. Çok garip bir şekilde duruyo... Neler oluyor orada ne iki tane aynı kişi mi? 3,4 yok artık. Gemi lerden Kum mu dökülüyor. Bu imkansız!!!"

BU OLAYDAN 3 GÜN ÖNCE

"Bill şu gemiyi daha iyi kullanamaz mısın? ''Bilemiyorum. Ben hiçbir şey yapmıyorum. Benle alakası yok." Gemi manyadı. Sana en başta yaptığım iltifatların hepsini geri alıyorum.'' Bir anda çok kötü bir şey oldu. Garipçe bir kum birikintisi onların üzerine geliyordu." Burada neler oluyor?" "O da ne? Ben mi ama bu imkansız benden 2 tane olamaz. Olsa hissederdim. 3 4. Yok artık. Aynı şeyi herkes aynı şekilde karşılık veriyordu. Ama Tom bunu Bill onlara artistik tasöıyor diye okuduğu bir kitapta görmüştü. Eğer herkes aynı tepkiyi veriyor ve aynı şeyden birden çok veüaesa bu şu anlama geliyor. "Zaman Yolculuğu'' Ama bu imkansız. Çünkü zaman yolculuğunun tek yolu zaman girdabı. Ama zaman girdapları evrenin bittiği noktaları olur. Yani bir gezegende değil.

Bir anda gelen bir ses çok garipdir. Yüzlerce ses bu evrenden olmayan. Tam Mısır piramitlerinin üstünden. ''Ve sonunda gelebildik.''dedi Tom ama Andy aynı fikirde değildir. '' Bence çok da hayırlı geldiğimizi sanmıyorum.'' Piramitler hiç sanıldığı gibi değil. Çok büyük ve inanılmaz filmlerdeki gibi değil. Üçgen binalar. '' Tom hadi bir an önce içeri girmek istiyorum'' dedi Andy. '' En fazla ne olabilirki'' dedi Tom. Bu sıralarda Bill normalde çok suskundur. Kimse normalde Bill'i böyle göremez. Bu yüzden Bill'in baktığı yere gökyüzüne bakarlar ama ne olsun yüzlerce binlerce gemi. Ve hiçbiri bu evrende görülemez. Bunu insanlar görmüyor çünkü zaman girdabını bilen kişiler görebilir bunları. Ve duyabilir. ''Hadi gel Bill bnu yukarı bakarak çözemeyiz benimle piramitlere gelip bu sırrı çözecek misiniz yoksa orada öylece bakacak mısın?'' '''Paaaaattttttt!!!''' ''Neler oluyor burada böyle.'' Bir dış ses gibi ses gelir her gemi ayrı ses çıkartıyor ama onlar zaman girdapı sayesinde kendi dillerinde duyabiliyor ve anlamı aynı.''Siz fani cüceler bizi çözeceksiniz bu ve bunun gibi büyük işlere burnunuzu sokmayın yoksa saniyede hepinizi öldürürüz. Kardeşiniz zaten en büyük gemide '' Edfal '' gemisinde. En ufak hatada kardeşiniz ölür ve asla hiçbir zaman aynı yaşama sahip olamazsınız.''

İki kardeş aynı şeyi söylerler ''Anta'lar''. Ve ''Edfal mı? Sanırım o gemi sadece bizim değil tüm evrenlerin en güçlü gemisi. Bu neden zamanın olmadığı bir yerde doğduklarını açıklar. Şimdi taşlar yerine oturuyor.'' der Tom. '' Ben bu riski alamam gemiye biniyorum.'' Hayır Andy. Önce bu sırrı çözmeliyiz yoksa onu kurtaramayız. Bu yüzden piramitlere gitmeliyiz. Ayrıca pilotsuz bir gemi işe yaramaz.'' ''Ama Bill'in kendi oluşturduğu otamatik pilot var.'' ''Tamam hadi gittik oraya gemiye nasıl girmeyi pilanlıyorsun. Girsek bile 2 kişiye 200 000 000 asker mi. Hadi ama Andy bu bir intihar pilanı.'' Sanırım haklısın Tom ama sırrı çözer çözmez ilk gemiyle onların tepesine binmek istiyorum bunu bir kez yaptık tekrar yapabiliriz.'' ''Peki öyle olsun'' Şimdilik plan iyidir ama her zaman her ihtimali düşünmek gerekir. '' Tom hadi biraz daha hızlı bu gidişle ancak piramitin ucunun zar zor göründüğü bir yere gidicez. '' '' Hatırlatırım kardeşim biraz enerjiye ihtiyacımız var yoksa 200 000 000 kişiyi haklayamayız. Buu sen demiştin.'' '' Sanırım haklısın ama madem he hızlı hem de enerji kaybetmeden gideceğiz belki bir kum sandalı yaparız '' İkiside hafif bir alaylı sırıtır ve gülerek hemen sandalı yapmaya başlar.

'' Tom peki bunu yaptıktan sonra çarşafı nereden bulavağız ayrıca şimşek çakıyor hava kararıyor ve ne biçim bir şey yılda 3 kez yağmur yağan yerde yağmur yağıyor.'' Bir anda bir şimşekten çarşaf gelir iki kardeşte bunun tanrılardan geldiğini biliyordur. '' Sanırım şom ağızın bir kere iyi bir şeye yaradı şimdilik bu sandalı bir kulübe olarak kullanalım. Nasılsa yarın çok büyük bir gün.'' ''Haklısın yine iyi geceler'' '' İyi geceler ama senin akılın nerede yatmamız için önce kulübeyi yapmak lazım'' '' Hahahaha. Keşke Bill'de burada olsaydı o da bizle gülerdi.'' Ve sonunda iki kardeş kahkalarla derin bir uyku çeker.

Ve sabahın ilk saatlerinde güneş doğarken iki kardeşte uyanır. Hava gerçekten çok güzeldir. "Hadi ama artık Tom bir anda önce gidelim ikimizde biliyoruz ki o manyakları öldürmek için can atıyoruz. Tom?" " Sanırım gitmek için toplanması lazım çok uzun bir gün olacak." " Hahaha çok iyisin hadi!" "Ama yinede şu havadakiler bayağı sinirimi bozuyor. 'Zübbeler!'' Eğer bu şekilde ilerlerseler tam olarak planladıkları gibi Bill kurtulcak ve kolay bir şekilde zafere erişebilecekler. Ama bir piramitin hiç girilmeyen bir yerine tedbirsiz ve bilgisiz yani Bill'siz giriyorsanız başınıza her şey gelebilir. İyi yanı ise dövülmeye kalkarsanız eşşek sudan gelebilir ve sizi serbest bırakabilirler... ''Hahahaha'' ''Sen nasıl duydun ben bunları içimden söylüyordum.'' ''Unutma Tom ben bir büyücüyüm ve gelecekte çıkacak olan bir kitabı okuyabilirim. Yanlız hala anlamöadığım bir şey var. Avrupa neresi? Doğal olarak Tom hemen içeri dalar çünkü eğer önlerine bir engel çıkarsa engel olabilir ayrıca ışık önden gelse iyi olur. ''Ben çok korkuyorum'' dedi Andy '' sanki bizim için daha farklı'' diye bir cevap geldi. Gayet haklıydı. Önlerine gelen her şeye bakıyorlardı bu yüzden bayağı yorulmuş ve kaybolmuşlardı tam ümidi yok olduğu anda önlerine üç tane sütun gelir hepsinin içinde parşömenler vardır. ''Bunlar ne?''diye sordu Tom '' Benim için bile bu çok fazla kitapta bunlar yazmıyorlardı. Saatkaç ne kadar vaktimiz var 7 saat kaldı. Bunları alıp Gemiye gitmemiz lazım. Savaş çok yaklaştı yukardıki salakların hepsi çatışırsa çok kötü şeyler olur zaten herkes diken üstünde sinirler gerildi.
''Tom bu sesin nereden geldiğini biliyordur musun?''
" Hani şu balinalarda olan su yutma sesinin cızırtılı olanı "
"Anlamadım ama onda da bu ses nereden geliyor"
"Eğer..."
" Ne oldu"
"Tabi zaman girdabın içindeysek"
"Bence yere bakma"
O anda Tom ile Andy batmaya başlar."Neler oluyor...Tabi ya, Andy 1 iyi 1 kötü haberin ve 1 işim var. iyi haber zaman girdabını bulduk kötü haber içindeyiz."
"Bir kerede 2 hafta öncesinde bir kumsalda yatıyor olamadık."
"Zırvalamayı kes ve Bill'i getirmeme yardım et. Çabuk metali bük ben bir büyü yaptım bile" Ve beklenen an Bill geldi ama Anta'larla birlikte. "Arşivle, arşivle ar-şiv-leeeeee!!!

ÜÇ Gizemli ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin