Öyle bir dünya düşünün ki tüm devletler çökmüş. Elektrik yok. Hiç elektronik bir alet yok. Bilgisayar telefon televizyon hiçbiri. Ne el feneri ne başka bir fener. Hiç bir şey çalışmıyor hükümetler aylar öncesinden iflas etmiş. İnsanlar isyan etmiş bazı hayatta kalan haklar ise koloniler açıp küçük medeniyetlerde yaşamaya başlamış. Bağzı hükümetler hala dirense bile çok büyük bir hükümetin artık süper güçlerin olduğunu söyleyeyemeyiz. Ne olmuş yani hiçbiri şu ana kadar bu direnişe bu şeyi ayak uyduramamıştır. Dünyada bazı ülkeler hala varlığını sürdürmektedir. Finlandiya İzlanda İngiltere Birleşik Devletler gibi devletler İskoçya benzer devletler hala varlıklarını ve hala hükümetlerini baskıncı Medyalarını sürdürmeye çalışsalar bile onların bile doğru dürüst bir anlayışı yok. Sadece dış dünyadan haberi olmayan ve o ses dalgasından biraz da olsa Kurtulmuş olan Kore halkı Biraz daha büyük bir devlet olmaya başlamıştır Kuzey Kutbu'ndaki Kıyamet ambarı ise Hala sağlam durmaktadır. Çünkü Oranın demirleri çok serttir Kuzey Kutbu'ndaki Kıyamet ambarı çok güçlü ve kıyametin hazırlanan bir yerdir. Şu anda artık besleme hayatta kalma kavgası var. 9 tane Krallık oluşmuştur. Bu eski devletlerden birkaç tane ülke birleşmiştir Kore İngiltere İrlanda İskoçya gibi devletler birleşip bir varlık sürdürmeye çalışıyordur. 9 krallıklara karşı hiç kimse baş kaldıramamıştır. 9 krallığı'ın 3 krallığı andy'nin Bill'in ve Tom'un babasıyla annesinin ellerindedir. Çok garip krallıklar ortaya çıkmıştır ve bu krallıkları koruyan bazı yaratıklar ortaya çıkmıştır. O Ses dalgasından aonra girdaptan çıkan buldukları zaman taşı ile bir zaman makinesi icat edip her yerden her yere birlikte gidip bu olayı durdurmaya çalışmaktadır. Bu sırada Onlara mesaj atıp onları yönlendiren zeus ise bu durumu toplantı için tüm Tanrıları toplamıştır. Dünya bu haldeyken kardeşlerin bu dünyanın haberlerinden çok fazla haberdar değilken birleşen devletler kendilerine "Süper güç" 9 krallıklar birleşip adını "9 krallık" koymuştur. dünya bu haldeyken tanrılarında ne yapacakları çok büyük meraktır. Zeus ve diğer tanrılar ortaya tekrardan çıkmıştır. artık Tanrılar insanlar gibi yaşamaya başlamıştır. Her Krallık için bir tane ve Birleşik Devletler için yani süper güçler için üç tane Tanrı vardır Tanrıların içlerinde parçalanmaya başlamıştır. Kıyamet Ambarı askeri üss gibi olmuştur. Onlarda devlet olmaya yakındır. 9 Krallık'ta ise bir işler dönmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ Gizemli Arkadaş
AventuraBu gün Amerika ve bütün dünya için büyük gün. Bu gün üç kardeşin buluştuğu gün. Tom,Bill ve Andy. Bunların ailesi çok özel kişilerdir. O yüzden başkalarına verilmişlerdir. Tom zengin, Bill orta halli bir ailenin çocuğudur. Andy ise en kötüsüdür. Onu...