Garip Saldırı

140 7 2
                                    

Ve sonra bir anda ön camlarını simsiyah şeyler kapladı. Onları uzaya doğru çekiyordu. Bill bilgisyardan hemen onları çeken şeyin şifresini kırmaya çalıştı ama nafile heralde koca evrendeki tek kıramadığı duvardı. Ama yo yoo hayır bu bir duvar değil. ''Olama.....'' derken bir anda üç kardeş bir anda doğumlarına giderler. Aynı yıl doğdukları için hep beraberlirder ama neden 3 anne değil sadece 1 kişi vardır. Biri girer içeri ve 3 kardeş ile annelerini öldürür. ''Ama bu olamaz çünkü biz hala yaşıyoruz''. Onları öldüren kişileri tanıyordur. Anta'lar!!! Anta'lar onların baş düşmanıydı ama olamaz nasıl oldu onların tek bir annesi mi var? İşte bu imkansız çünkü kraliçe hiçbir şey bilmiyordu. Bira anda sesler yükseldi. "Arşivle, arşivle, arşivleeee. Anta'lar işte bunu yapıyor. Onları kendilerinin olan arşive alıyor. Bu onları kendilerine benzetiyorlar. İnsanlar çıldırıyor. Elinde sonunda deliriyorlar. Ve bürün hafızası siliniyor. Tek kalan nefret ve arşivlemek. Nedeni belli olmayan bir nefret. Aslında nefreti kendilerine ama bunu bilmiyor. Bir kısır döngüye giriyor. " Belki ben onları metal bükerek uzaklaştırırım." Dedi Tom ama bunu yapamazdı. Bill hemen açıkladı. "Biz onların kıskacında olduğumuz için eğer onları düşürürsen bizde düşeriz.Ama en iyisi oraya girmek bir planım var Anta'ların zayıf noktası. Eğer onlara kendi geçmişini anlatırsak belki kalan çok küçücük bir sevgiyi ortaya çıkartırız. Bu acı verir ama mecburen her türlü 2. delirmede ölürler.

Bill'e bu konuda herkes katılmıştı ama bunu çabuk yapmaları lazımdı çünkü çok az zamanları kalmıştı. Neredeyse sadece 2 günleri kalmıştı. Bu konuda ciddi endişeleri vardı. Anta'lar tam o anda geminin içine girdiler. Çok garip bir görüntüleri vardılar. Tamamen metaldiler. Boyları yaklaşık 1.20 metreydi. Kolları vardı ama kafaları yoktu. Oval bir şekilde en ortalarında 2 tane koca göz vardı. Garipliği ise gözlerinin alt alta olmasıdır. "Geeliin" diye paslı robotik bir ses duyuldu. Diğer gemiye girerken çok garip bir şey vardır geminin sol üst tarafında "Adfal" yazıyorduk. Ama imkansız çünkü bu geminin mürettebatı ölmüştü. "Hayır, ölmemiş arşivlenmişti" Gemiye girdiklerinde ise Anta'ların imparatoru ve evrenin kraliçesi vardı. Bu kraliçe gördükleri anneleridir...

ÜÇ Gizemli ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin