2.) Belki yaşamayı hiç haketmedim...
-----------------------------------
Merak ediyorum Min Yoongi. Beni üzmek sana zevk veriyor mu?
Bana sorarsan veriyor derim.
Bugün yemekhane'de oturmuş yemeğim ile bakışıyordum. Yanımda ise sınıftan bir kaç kişi vardı. Onlar kendi aralarında sohbet ediyorlardı.
Sonra ise sen ve Jihyo geldiniz. Göz teması bile kurmadım. Zaten senin de benimle konuşma gibi bir niyetin yoktu.
"Jimin sen zayıflandın mı?"demişti Taehyung.
Annem dışında farkeden tek kişiydi. Cevap verecektim ama sen engel oldun.
"Ne zayıflaması Tae, hala bizim tombik Jimin işte."demiştin. Bir ara kiloma ne kadar takıntılı olduğumu kaç kez bayıldığımı bile bile hemde.
Ve herkeste gülmüştü bu dediğine Tae ve ben hariç. Kendimi zor tutuyordum biliyor musun?
Bilmezsin tabi niye soruyorsam. Bu durumdan telefonum kurtarmıştı beni. Annem aramıştı. Normal de okul'da pek aramazdı beni.
"Oğlum ilaçlarını yine mi evde bıraktın?"
Ah evet şu iğrenç ilaçlarım vardı birde değil mi?
"Bak Jimin durumun kötüye gidebilir. Kendini düşünmüyorsan beni düşün oğlum bak ben sensiz yapamam. Lütfen iç onları tamam mı?"
Derin bir nefes çekip etrafıma bakmıştım. Sen ve bir kaç kişi hariç herkesin gözü benim üzerimdeydi.
"Peki anne, sonra konuşuruz."demiş ve telefonu kapatmıştım.
Seokjin hyung gözlerini büyütmüş bana bakıyordu. Muhtemelen annem'in dediklerini duymuştu. Kimseye açıklama yapacak halde değildim o an.
Ayağa kalkıp oradan uzaklaşmıştım. Biraz daha yürüdüğümde kuzenim Yugyeom ve bir arkadaşı ile karşılaştım. Konuşmak gibi bir niyetim yoktu tabi Yugyeom beni durdurmasa.
"Kuzen teyzem ile annemin konuşmalarını duydum. Kanser mi ne olmuşsun öyle diyolardı doğru mu?"
Başkası'nın ağzından duyunca bir garip olmuştum. O sırada Yugyeom'un arkadaşı telefonu ile uğraşıyordu.
"Yugyeom sonra konuşuruz."diyip yanından gitmiştim. Düşününce çok saf olduğumu farkediyorum biliyor musun Yoongi?
Ben o an nasıl düşünemedim o şerefsiz arkadaşı ses kaydına alıp okul grubuna attığını.
Altına da "Çok sevgili Park Jimin kanser olmuş. Umarım iyileşemez."yazmış. O kadar mı nefret ediyorlardı benden. Veya benden niye nefret ediyorlardı? Kimseye zararım olmazdı ki benim, kendi halimde yaşardım ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love ♧ Yoonmin
Teen FictionMin Yoongi, sen ruhumu her gün öldürdün. Şimdi sıra ben de. Bugün bedenimi dünya'dan siliyorum. Mutlu ol, beni yok ettiğin için. #🥈Angst