7.)Sonsuzlukta kaybolmak istiyorum...
________________________________O küçük dükkandan çıktıktan sonra kendimi bir uçurumun kenarında bulmuştum. Amacım neydi?
Ben de bilmiyordum.
Çimlere oturup sehri izlemeye başladım. Herkes bir şeyin derdindeydi. Kimisi boş işler yüzünden dertliyim diye dolaşıyor, kimisi ise yaşadığı onca şeye rağmen ağzını açmıyordu.
Hayat benim gözümde amansız bir savaşa dönmüştü. Bir yerde takılmadıysan diğer yerde illa ki tökezleyecektin. Ben ilk Yoongi de takılmıştım. Ve hala kalkamamıştım.
Boş gözlerle çevreyi izlemeye başladım. O sıra da bir şarkı mırıldanıyordum.
"Her şey saçma
Bitmek bilmeyen yoldaYoruldum, tükendim
Umutsuzca geziniyorum
Şu yollardaBakıyorum etrafa
Sorguluyorum dünyayıBir sonuca varamıyorum"
Devam ederken gözlerimden yaşlar düşmeye başladı.
Sesim sonradan titremeye başlayınca sustum. Bir süre daha orada oturup sessizce durdum.
Sonunda ayaklandım ve sallana sallana eve doğru yürümeye başladım.
Sonunda bizim evi görünce anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. İçeri geçip kendimi koltuğa oturur bir pozisyonda attım kendimi.
Yanımda bir hareketlilik hissettim ve kafamı oraya çevirdim.
"Neredeydin?"
"İlk defa gittim hyung, bilmiyorum ismini."
Kıkırdadı ve başını omzuma yasladı. Gözlerimi kapatıp dinlenmeye çalıştım.
"Annem ilaçlarını içmemenden şikayet ediyor."
"İçsem ne olacak ki?"
"Jimin."
"Tamam tamam. Sadece yoruldum, ne yapacağımı bilmiyorum. Yoongi ile ilgili olayları biliyorsun"
"O çocuğu bu yüzden hiç sevmiyorum. Farkında olmadan seni üzüp duruyor."
......................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love ♧ Yoonmin
Teen FictionMin Yoongi, sen ruhumu her gün öldürdün. Şimdi sıra ben de. Bugün bedenimi dünya'dan siliyorum. Mutlu ol, beni yok ettiğin için. #🥈Angst