3)Kabuğunu kırmak

17 3 0
                                    

Nisa o gece aklında soru şuydu "ne yapmam lazım" daha önceki sevgilileri (5 tane oldu şimdiye dek ) cesur davranıp onu etkilemek için geziler sürprizler yapmıştı ve itiraf etmeliydi ki çok işe yariyordu onunla sevgili olmak için arkadaş olmalarına gerek yoktu eğlenceli vakit geçirmek yeterliydi onun için bir bağ yani duygusal bir bağ istemiyordu onların kendine bağlandığını hissedince soguyor ve ayrılık çanları çalıyordu bir insanı tüm benliğiyle sevebilmek imkânsızdı onun için onu hayatının bir parçası yapmak ve hayat yolunda birlikte yürümek ekstra sorumluluk ekstra kavga dertti anne babasından biliyordu babası ve annesi tutkulu aşık kavramının vücut bulmuş haliydi ama onlara göre evlilik bunu öldürmüş Nisa'nın doğumu ise savaşı ortaya çıkarmış 6 yaşındayken olaylı ayrılıklarını unutamıyordu. Bazen kabus olup geliyor bazen müşteriler de duyuyordu o diyalogları bir şekilde karşısına çıkıyordu o yüzden bağlanmak intihar gibi bir şeydi o hayatı seviyordu ilk defa baştan duygusal olarak şans istiyordu Yağız. Diğerlerinin vadettiği gibi değildi bu büyük adımdı bunları düşünürken 3 günü geçirmiş ve hiçbir adım atmamıştı artık Yağız'ın ondan çoktan vazgeçmiş olabileceğini düşünüyor bu saatte kadar kararsız kalması l bir yana bu saatten sonra da onun bunu kabul etmeyeceğini düşünüyordu.

Halbuki Yağız telefonundaki tüm bildirimlere heyecanla bakıyordu ümit kaybı yaşamıyordu senelerce Leyla'yı beklemek onu sabırlı bir yapmıştı 5 10 gün nedir ki dedi ama bir şeyler yapmasının gerektiğini hissediyordu. Evet... Leyla ...onun yardımı gerekliydi onun için ondan bi yardımı isteyebilirdi telefonunu eline aldı ve direkt Leyla'yı aradı balayında olmalarını unutarak

"Alo Leyla"

"Alo" karşıdan bir erkek sesi geliyordu tabi ki ya kocası(!) Dedi içinden

"Kusura bakma Aykut ben Leyla'nın arkadaşı Yağız önemli olmasa aramazdım ama Leyla'ya bir şey danışmalıyım orada mı"

"Sorun değil...Evet burada bir dakika veriyorum "

Arkadan " sevgilim yağız arıyor..acilmiş"

"Geldim aşkım "

Bu diyalogları duymak zorunda miydi ya!

"Geldim alo yağız nasılsın ne oldu acil demişsin "

"senden şuanda bir şey istemek doğru değil ama yardımın lazım "

"Yok sorun değil ne yardımım dokunursa yaparım tabi"

"Kısa keseceğim konuyu ben Nisa ya aşık oldum...yani hoşlanıyorum...geçen de restoranına gittim yemek yedik telefonumu verdim sadece bir şans istedim ama net bir karşılık alamadım şey sen onunla yakınsınız ve acaba..."

"Oha Oha yani siz mükemmel olursunuz sen biraz dingin o ise deli dolu daha önce nasıl düşünemedim ben ya (telefonda olduğunu Unutarak kocasına) aşkım düğünümüz teni bir aşka yelken açmış"

"Şey yani onun için yardımın gerek galiba"

"O iş bende sen merak etme en fazla 2 güne mesaj atacak...inanamıyorum yakın arkadaşım ile kardeşim dediğim dostum muhteşem bir çift olacaksınız"

"Nereden çıkardın hemen daha mesaj atmadı ki"

"Şapşal aşık Nisa iyi kötü mutlaka bir cevap atardı hala atmadıysa kafasında ölçüp tartıyordur seni... onun ilk ciddi anlamda düşündüğü ilişkisisin. demek sonunda kabuğunu kırmak istiyor...neyse o iş bende 3 vakte kadar buluşma ayarlanacaktır"

"Umarım"

"Benden haber bekle öpüyorum sizi çifte kumrular"

"Görüşürüz"

Kül ve Duman(Düzenli bölüm geliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin