Nisa'dan
Sahilde ilerlerken aynı zamanda sohbet ediyorduk. Tatlı bir kızdı Gökçen.
''Nasıl tanıştınız Cihangirle?''
''Bir arkadaşımızın verdiği parti de ben...zor bir dönemden geçiyordum... o sıralar uyuşturucudan kurtulmuştum arkadaşımın ısrarıyla kafam dağılsın diye gitmiştik oraya ama berbat haldeydim tedavim bitmişti mutluydum o yönden ama çevremin acıyan bakışları tebrik adı altında söylenen sözlerle canımı yakıyordu. O gece okuldan bir arkadaş durumumla ilgili şaka yapıp dalga geçti ve Cihangir lafına karşılık başka bir laf sokmuş eminim çocuğu dayaktan beter etti tabi o laflarla sonra itibari kalmadı okulda.Ben laf soktuktan sonra terk etmiştim bunları sonra öğrendim peşimden gelmiş ve bankta 2 saat sessizliğime ortak olmuştu.Tek bir kelime etmedi.Tek bir soru sormadı.Bekledi ben ağlayıp içimi dökene kadar sonra da işte durum bu ona kalbimi kaptırdım...''
''O da sana fena kaptırmış belli ki''
''İkimizde yaralıyız o aile ortamı olmadan tek abisini ailesi olarak gördü ama küçük yaşlarda büyük yükler verildiğinden abisi bu durumu kabul görmeyip daha çok rakip olarak büyümüşler o yüzden umarım bu gece biraz olsun konuşabilirler''
''Umarım ama biz gecemizi mahvetmeyelim geçmişinden ne kadar güçlü bir genç kadın olduğunu söylemeliyim gurur duyuyorum seninle ''
''Teşekkür ederim bence her kadının içinde güçlü bir yan var öyle narin çiçek falan değiliz çıtkırıldım laflarına sinir oluyorum hepimiz birer Zeyna'yız!''
Kadehlerimizi kaldırıp
''Zeyna'lara''
''Zeyna'lara!''
''Bu anı ölümsüzleştirip fotoğraf atalım mı?''
''Olur ''Biz keyifli sohbetlerimize devam ediyordu.
Yağız'dan
İkimizde kavgadan dolayı rahatlamıştık evet yıllardır içimizde biriktirdiğimiz öfkemizi böyle kusmalıydık ondan sonra tedavi aşamasında konuşmalıydık. Şimdi işin en zor kısmı buydu Ciho sorunu çıkarır ben ardını toparlar ve köşemize çekilirdik ve bir sonraki probleme kadar asgari diyalog kurardık.
''Ecza dolabı neredeydi ya''
''Mutfakta en sağdaki dolap''
''Gel buraya abi ben senin sen benim suratımı temizle ve bitirelim şu işi ''
''Bu sefer olmaz otur şuraya temizlerken konuşacağız!''
''Neyi yaramazlıklarımı mı?''
''Neden yaptın bunca sorunu Cihangir?''
''Ben sadece senin yaşıtlarındakilerin yaptıklarını yaparsam gerçekten arkadaşın olabilirim diye düşündüm''
''Ah be deli fişek bunlara gerek yoktu ki benim içinde ailemin gözde çocuğuna bakan bebek bakıcısı gibi hissediyordum senin her sorununda ben ceza alıyordum sana göz kulak olmadığım için bu da beni öfkelendiriyordu''İkimizde bu salak saçma düşüncelerden dolayı gülmeye başladık hala 10 yaşındaki ergen kafasında olmak komik ve aptalca gelmişti.
''Biz bu yüzden kedi köpek gibiydik ya ha''
''Ya saçmalık resmen!''
''Sen benim tek ailemsin abi ne olursa olsun ''
''Sende benim için öylesin Ciho ''Sarılmıştık ve bu boşa taşınan yükü nefreti atmıştık üzerimizden bu ikimiz içinde iyi olmuştu.
''Senden bir şey isteyeceğim koçum''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül ve Duman(Düzenli bölüm geliyor)
Roman pour AdolescentsKül dumana karıştı... Ortalık yangın yeri yaralı ve pişman kalpler artık atmaya gücü yok. Dedikleri gibi zaman her şeyin ilacı mıdır? . . . Hayatın bahis konusu olsa ve büyük oynayan kazanamasa... Nisa Oydan yaralı ve güvensiz Yağız Uslu içine kap...