15)Hamileyim

28 3 0
                                    

5 ay sonra

Leyla'dan

Ne kadar doktorda olsam şu testi kendim için yapmadığımdan bu kadar heyecanla beklemezdim. Allah'ım zaman geçmek bilmiyor. 3'te açıklanacak ama ben sabah kan verdiğimden beri bekliyorum dakikaların geçmesini. Aykut'a haber vermemiştim eğer hamile çıkmazsam boşuna heyecanlanmasın diye.Bebek planımız özellikle belirttiğimiz bir durum değildi.Ama geleceğe yönelik kızlarımızın olmasını istiyordu. Bunu birkaç kez dile getirmişti.Umarım doğru zamandır diye dua ediyordum.Masamdaki telefon çaldı.Koşarak elime aldım ve laboratuvardaki arkadaşlardan Elif arıyordu.Ellerim titreyerek açtım telefonu

''Elif?''

''Sonucu deli gibi merak ediyorsun dimi kuzum''

''Hayır desem yalan olur ''

''Tebrik etmeden önce sevincini kendini ve bebişi düşünerek gerçekleştir değerlerini bilgisayardan yolluyorum tebrikler anne adayımız ''

''Teşekkür ederim canım teşekkür ederim''Telefonu çoktan kapatmıştım teşekkür ediyordum Elif'e kendime Aykut'a Allah'a...bu duyguyu yaşayanı çok gördüm ama hissetmek işte bu muazzam bir duyguydu.Ellerim karnıma gitti bilgisayara baktığımda değerlerim normal biraz vitamin almalıydım her anne adayı gibi. 5 buçuk haftalıktı bebeğimiz evet bebeğimiz.Elim telefona gitti hemen Aykut'u aradım.

''Aşkım''

''Aykut müsait misin ''içimde tutamayacak kadar haykırmak istiyordum ama telefonda olmayacağının farkındaydım.

''Aşkım birazdan editörlerin aylık toplantısına katılacağım ama iyi değilsen falan gelirim nasılsın bir şeyin yok ya''

''Ha-hayır yok iyiyim ama akşam evde değilde seninle Nisa'nın restaurantın da buluşsak yemek yesek ne dersin?''

''Olur aşkım ben seni çıkışta alırım geçeriz''

''Ben belki erken çıkabilirim cuma öğle sonrası pek kalabalık olmuyor orada görüşürüz''

''Tamamdır aşkım ''İçim içime sığmıyordu son 10 tane gözüken hastalarımı tedavi eder etmez çıktım ve Nisa'yı aradım yoldayken durumu anlattım çığlıklar attı bu gece için orayı halledeceği çok özel olacağını söyledi hemen ve dikkatli gelmemi de tembihledi.

Nisa'dan

''Allah'ım teyze oluyorum teyze'' diyerek etrafta dolaşıyordum Aysel ile nasıl bir ortam yapsak hangi masa daha iyi gözüküyor Aykut ile Leyla'nın sevdiklerini günün menüsü olarak değiştirdik ve en özel manzarası olan masayı da rezerve yaptık.

''Ay Aysel ya ben teyze oluyorum şimdi dimi ay böyle (avucumu göstererek) şu kadarcık bir canlı olacak teni mis gibi kokacak o uyurken onu izleyeceğiz ve sonra onun gözümüz önünde büyüyüşünü ay Allah'ım ailemiz büyüyor.''

''Darısı sizin başınıza Nisa'cım''

''Benden önce sen de bir şeyler olacak gibi bakalım hadi hayırlısı''

''Nasip diyelim ''

''Tabi canım nasip işi bu''Telefonum çalıyordu arayan Yağız'dı. Geçen 6 ay hepimizi değiştirmiş ve ilişkimiz boyut atlamıştı artık gerçek ve ciddi ilişkimiz vardı. Korkular zamanla yok olmuş güvene dayalı bir aşk büyüyordu. Ailesiyle tanışma fikri bir süreliğine rafa kaldırmıştım ama şu sıralar o kadar da ürkütücü gelmiyordu.

''Güzelim nasılsın akşam müsait misin''

''Aşkım yarım saat önce boş olan günüme çok özel bir nedenle doldurdum''

Kül ve Duman(Düzenli bölüm geliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin