Wendy se převalila na posteli a pak na mě upřela svůj ospalí pohled.
Musela jsem se nad tím pousmát. Už ani nevypadala tak bledě jako před dvěma dny.
,,Za ty dva dny se toho změnilo asi víc, že?" Wendy jen pokrčí rameny a vyleze z postele.Z pohledu Wendy:
,,Za ty dva dny se toho změnilo asi víc, že?" zeptala se mě Wanda.
Pokrčila jsem rameny a vylezla z postele.Možná se pár věcí změnilo, ale ta jedna se pořád nezměnila...
Chybí mi můj bratr!
,,Jdem na snídani?" pokusila jsem se změnit téma.,,Tak jo." Wanda se zvedla z židle a pokračovala za mnou.
Vyšly jsem z pokoje na chodbu která mi mimochodem připadala pořád strašně moc velká. Na chvíli jsem se pozastavila nad tím, že je to vlastně možná až moc velký. Asi bych nad tím přemýšlela i dýl kdyby mě Wanda nevzala kolem ramen a nezahla doprava.
Prošly jsme pár chodbami než jsme se oběvily před prosklenými dveřmi.
Wanda je mlčky otevřela a vešla dovnitř.
,,Ahoj." pozdravím Natashu a vykouzlím pro ní i jeden nucený úsměv.
Wanda se trochu zarazí, ale nijak to nekomentuje.
No jo za ty dva dny se toho může změnit víc než si třeba lidi dokážou představit.Sednu si na proti Natashy která dojídá poslední palačinku na svém talíři.
,,Jsou ještě v kuchyni." prohodí jen tak.Já se teda zvednu a dojdu do kuchyně pro palačinky.
,,Dáš si taky?" zeptám se Wandy která pořád ještě nic neřekla.,,Hmm..." odpoví a sedne si.
,,Děje se něco?"
,,Ne nic." řekne a mávne nad tím rukou.
Položím před ní talíř s palačinky a sednu si vedle ní.
Pak na chvíli nastane ticho které však přelomí Natasha: ,,Jinak pak ti prý mám ukázat pokoj." bohužel v nepravou chvíli protože se tam z ničeho nic oběví Tony.,,Takže vy si tady vážně chcete nechat ji?!" řekne rozhořčeně.
Nenávistně se na něj kouknu a řeknu: ,,Hele já ti nezabila rodiče jako ty nám takže laskavě toho nech." pokusím se říct co nejslušněji to jde.
Tony udělá nachvíli takovej obličej kterej ani nejde popsat.
Hned potom následuje obrovské napjaté ticho.,,No... tak já ti jdu ukázat pokoj." řekne Natasha zřejmě proto aby jsme se navzájem nepovraždili.
,,To se tak chová vždycky?" zeptám se Natashy když procházíme nějakou velkou chodbu.
,,Ne... jen jemu taky zabili rodiče..."
,,Aha..." no tak tohle všechno vysvětluje.
,,Tak tohle je tvůj pokoj." řekne.
,,Jinak naproti ho mám já a vedle tebe Wanda." oznámí mi. Pak se na mě usměje a odejde do svého pokoje.
Já pomalu zatáhnu za kliku a otevřu dveře do pokoje.
Pusa mi musela spadnout asi až na zem. Ten pokoj je prostě nádherný! Ačkoliv bych to asi nepřiznala nahlas, jestli tenhle pokoj navrhoval Stark tak má doopravdy dobrý vkus.
Naproti mě byla velká bílá postel a šedým vzorovým povlečením a vedle byl bílí noční stolek. Na pravé straně byla polička s různými dekoracemi a knihami kousek od ní byli dveře do koupelny.
Pak tam byli druhé dveře ve kterých se nacházel šatník. No oblečení si budu muset dokoupit.
Když jsem to všechno prošla a nabažila se toho luxusu rozhodla jsem se, že si napustím vanu a budu relaxovat.
ČTEŠ
Moje Sestra Je Wanda (Avengers FF)
Fiksi PenggemarWendy se povedlo utéct... rozhodla se najít svou sestru Wandu. Jaký názor na to budou mít ostatní když zjistí, že Wendy ovládá temnou magii? Jak zatočí s jejím životem neznámá Elenoris? A co se stane když se Wendy objeví uprostřed bitvy proti Lokim...