Швидко бігши, я зникла за поворотом, тікала я від розлюченої кішки, а точніше від моєї зачарованої подруги, так кішка зачарована.
І так, я — відьма, не сильна, але відьма, поки я можу тільки маленькі закляття, ну типу прокляття чи переміщення, всяке таке, можу і зілля зварити. Отож тікала я від кішки, адже я обіцяла зняти прокльон, але не вийшло, мало практикувалася.
- Ти обіцяла!
- Ну ти ж знаєш, я обіцянку не виконую - жартом промовила я, а двері дали зрозуміти що жарт тут був не доречний
- Та зніму я чари! Мені час треба!- Закричала я кішці.
- ЧАС?!?ЧАС ТОБІ ТРЕБА?!? Мозги тобі треба, а не час! У тебе було 4 роки!!!- кричала мені кішка у відповідь
- Нуууууу мені треба більше часу...- занервувала я
- Гаразд! Даю рік, ніщо не зміниться загризу!- заспокоїлася Мальвіна
Так, кішку звуть Мальвіна це через забарвлення, я на неї якось жижу одну пролила ну і тепер вона синя, правда кінця лапок залишилися білі, очі у неї жовті.Вийшовши з-за дверей я зиркнула на звірятко, вона з явним задоволенням дивилася на мене, іноді це дратувало.
- Деад, ти вкотре намагаєшся зняти прокльон, але то тобі практики не вистачає, то заклинання не те, ти взагалі впевнена що це можливо?- Запитала Мальвіна
- Ну ... Баба Лариса говорила що в цілому це можливо, а вона, на хвилиночку, найкраща відьма в цьому місті! - Підняла я вказівний палець вгору
- Так, так, так ....... не подобається мені ця Лариса! - З огидою сказала Мальвіна
- Нуууууу вона жінка з характером, ще й відьма, так що це пояснює твоє ставлення до неї - сказала розумному я
-...ні, логіка це не твоє - хитаючи головою сказала Мальвіна.
Настрій із "я геній" опустився до "тебе не змінити"
- Добре, мені потрібно йти до Аврори в лабораторію, треба дізнатися дещо - шукаючи ключі сказала я.Кішка швидко застрибнула мені на плече і ми пішли до моєї двоюрідної сестри.
Лабораторія перебуває за містом, тому нам довелося сісти на автобус.
І ось через пів години я прибула в покинуту будівлю, чого вона покинута? Ну для цього потрібно почати спочатку.Була тут лабораторія і вивчали тут все, що душі завгодно. Від міксерів до помідорів у клітину.
Моя сестра тільки почала там працювати і місяця не минуло, як вона почала вивчати якісь часові лінії, говорила про різні всесвіти і щось таке. Вона буквально була на цьому помішана! Але одного разу проводячи черговий експеримент щось трапилося, що конкретно я не знаю, я ніколи не була там. До того моменту. Через це "щось" пів лабораторії просто зникло, а все, що залишилося, було зруйновано. Що і хто це зробив я не знаю, та й не дізнаюся...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відьма[Крипіпаста]
AdventureВідьмочка 14 років, яка перетворила свою подругу в кішку, шукає сестру зниклу в лабораторії. В цьому їм "допомогає" баба Лариса. Але одного разу в лабораторії вони знаходять закривавлений ніж... [Гумор специфічний, але мені подобається]