Začiatok alebo koniec? 1.

55 2 0
                                    

Moje meno je Julie priznávam, že mladí ľudia sú hlúpi. Prečo? Chodila som na vysokú školu, chcela som byť doktorka. Bol to môj sen už od detstva. Nevzdala som sa ho ani keď som na tú školu nemala financie. Rodičia väčšinou boli odcestovaný a ak ma dali na internát, aby som si našla kamarátov a zabávala sa. Platili mi internát a stravu. Nevedeli, že na tejto škole to nestačí. Popri škole som mala zamestnanie. Pracovala som ako predavačka na benzínovej pumpe. Vždy keď som prišla z práce učila som sa až do 3 rána. Tento cyklus sa opakoval denno-denne. Chela som vyštudovať školu. Šetrila som si na všetky veci- oblečenie, drogéria a pomôcky do školy. Moja spolubývajúca Caroline ma dala tento rok na oslave mojich 19-tich narodenín dokopy s najlepším chalanom na svete! Volal sa Nick. Bol o rok odomňa starší. Milovala som ho od prvej chvíle. Mal krásne hnedé husté vlasy. Bol o trocha vyšší ako ja a mal hnedé oči, nikdy som im nevedela odolať. A takto sme sa bližšie spoznali.

"Ahoj zlato." silno ma objal s drinkom v ruke.

"Ahoj, Nick." dala som mu pusu na líce a zobrala som si drink z baru. Odviedol ma za kamarátmi do boxu si sadnúť. Posadil sa. Dívala som sa na neho cez všetky tie farebné svetlá na jeho úsmev. Na to ako bolo vidno, ako mu na našich kamarátoch záleží. Do slova som na neho zízala.

"Nezízaj tak na neho!" Caroline ma drgla.

"Nezízam." zasmiala som sa. Pokrútila hlavou a zdvihla štamperlík vodky. Pozrela sa mi do očí a hupla ho do seba. Ja som sa pozrela takisto a napila som sa z drinku. Neviem. čo v ňom bolo ale cítili sa tam horkastú a štiľavú chuť alkoholu. Nikdy predtým som sa neopila lebo som veľmi nepila. Študujem medicínu a viem, čo by to spravilo s mojím telom a nechcem si ho kaziť. Rada sa zabávam, ale dás a zabávať aj bez alkoholu. 

Nick mi pomaly prešiel rukou po chrbte. Položila som drink a otočila som sa k nemu. 

"Na tvoje zdravie." položil predomňa vodku a pivo s dvoma slamkami. 

"Nie, ďakujem, ale moje zdravie spokojne prežíva bez alkoholu." kričala som mu do ucha lebo hudba hrala hlasno a ľudia na parkete boli hlučný. Všimla som si ako sa mi zapozeral do očí. Pomaly sa ku mne približoval tvárou. Pery sme mali úplne blízko seba. Boli sme tak blízkos seba, že som mu skoro vypychla oko mihalnicou. Ale on mi podával iba ten drink, čo bol predomnou. Trošku som sa strápnila, ale keď mi vložil do ruky drink, zašepkal mi: " Julie, zabávaj sa. Máš 19 a si mladá, alkohol s tvojim telom nič nespraví." V tej chvíli som si uvedomila, že má z časti pravdu. Položila som drink na stôl a zobrala som vodku. Pripili sme si na to moje zdravie. Najprv to vyzeralo nevinne, čo mi môže jeden pohárik vodky spraviť? To, že dostanem chuť na ďaľší a ďaľší a...a až kým nie ste v stave v ktorom nevnímate skoro nič.Iba tancujete a zabávate sa, zábrany zmiznú a vy máte v tú chvíľu bezstarostný život. Presne to nastalo- moje zábrany zmizli. Rozprávala som sa  Nickom, smiali sme sa a nakoniec sme šli tancovať. 

"Na to, že máš v sebe už šiesty pohárik vyzeráš v pohode." držal ma okolo pásu a šepkal mi do ucha.

"To preto lebo sa tak cítim!" usmiala som. A vtedy ma pobozkal.Netušila som ako mám brať tento bozk. Bolo to z alkoholu? Alebo z lásky? Túto odpoveď som v tej chvíli ani nehladala. Nepotrebovala som ju. Stačilo mi, že vidím jeho úsmev a cítim jeho vôňu. Držali sme sa pevne v objatí. Nechcela som aby tá chvíľa skončila, chcela som aby trvala večne. 

Ráno som sa zobudila na slnečné lúče, ktoré mi pálili do očí. Bolesť hlavy sa nedala vydržať, potrebovala som rýchlo pohár vody. Zistila som, že sa neviem postaviť. Nie preto, že by som bola opitá ale preto, že som nemohla. Ležala som na mužskej hrudi, len v tričku. Bol to Nick. Ruku, ktorú som mala voľnú, som sa pomalými pohybmi pozrela pod tričko. Chvala bohu, mala som spodné prádlo. Odfúkla som si ofinu. Nechcela som sa prudko pohnúť aby som ho nezobudila. Zistila som, že som v modrej izbe polepenými plagátmi áut a dievčat. Proste- typický chlap. 

Pomaly som jeho ruku zodvihla zos vojho ramena a jemne mu ju položila na jeho hruď. Zobrala som si šaty a vychutnala si ten moment. Ten moment, keď som videla ako sladko spí. Vyšla som z jeho internátnej izby. Zobrala som si jeho mikinu a dala som si na hlavu kapucňu. Zrýchlila som krok na chlapčenskej chodbe aby ma tu nikto nepristihol. Bola som už na našom poschodí. Vtrhla som do izby a Caroline mi nechala na posteli odkaz: "Ahoj Julie, nezabudni, že som ťa včera...vlastne dnes ráno dala dokopy s Nickom. On si to pamätať bude len neviem či aj ty. Vrátim sa večer. Tvoja Caroline."

"Do pekla!" nahlas som vykríkla a posadila som sa na posteľ. Dala som si dole kapucňu z hlavy a rozmýľala som, koľko som toho včera vypila, že si nič nepamätám. Jediný a účinný liek- sprcha. Vošla som do sprchy. Zazvonil mi telefón práve vtedy, keď som vyšla zo sprchy. Volal mi Nick či som nevidela jeho mikinu. Dohodli sme sa, že sa stretneme....

Whatever Mr. StylesWhere stories live. Discover now