A szerződés

8 0 0
                                    

- Miért vagyunk itt? - kérdezte Tossi.

Kihúztam magam és felemelt állal néztem rájuk.

- Nos, úgy gondolom, nem véletlen, hogy itt vagyok. Az érkezésem nagy változásokat hoz mind a két csoport számára. 

Mind a két vezető kíváncsian nézett rám, ezért folytattam.

- Felvázolom az egyetlen lehetőségét annak, hogy rájöjjünk miért vagyunk itt. Mert nem lehet igaz, hogy egyikőtök fejében sem fordult meg ez a gondolat. Nekem van egy elméletem, de ahhoz radikális változáson kell átesnie a közösségnek. 

- Mondd, mire gondolsz - könyökölt az asztalra Amen.

- A csapatoknak össze kell fogniuk és egy erős vezetőt kell választaniuk. Ez az egyetlen módja arra, hogy kiszabaduljunk erről a helyről. 

Néma csend fogadta az ötletemet. A két férfi az asztalt bámulva töprengett a hallottakon.

- Gae, tudom, mindennél fontosabbra tartod, hogy a társaid biztonságban éljenek, de a legjobb lenne, ha a családjukkal lehetnének. - kezdtem ész érvekkel - Tossi, neked a társaid olyanok, mintha a testvéreid lennének. Azt szeretnéd, ha boldogok lennének, de leginkább ez a családtagjaik mellett történhet meg. 

Még mindig hallgattak, így bevetettem az utolsó gondolatomat.

- Nos, addig, amíg nem jut eszetekbe egy jobb ötlet itt maradtok. Mivel ez egy számotokra semleges hely, nem kell félnetek a támadásoktól, de ez még mindig az én házam, vagyis itt én irányítok. 

A két vezető összenézet, majd nagyot sóhajtott. Kisétáltam a teraszra és a ragyogón sütő napra pillantottam. Majd visszanéztem a férfiakra, akik halkan suttogni kezdetek. Húsz perccel később behívtak és leültettek az asztalhoz.

- Döntöttünk - szólalt meg Gae - A két csapat összefog, de csak egy vezető alatt.

Elmosolyodtam , mert a tervem bevált.

- A vezető, pedig te lennél - fordult felém Tossi.

Megdöbbenve néztem rájuk és még a szavam is elállt. Hol az egyikre, hol a másikra néztem és próbáltam felfogni az előbbieket.

- Szóval engem akartok vezetőnek? - próbáltam tisztázni a helyzetet.

- Igen - mondták egyszerre.

Nevetésbe törtem ki, még a könnyem is kicsordult. Egyszerűen nem tudtam elhinni.

- Te vagy az egyetlen, aki mind a két csapatot ismeri, sőt az egyetlen, aki a vezetőiket alkura bírta - magyarázták el.

- Akkor a két csapat összeáll, ha én vezetem, majd az újat?

- Igen.

- Jól. Hívjuk be Lont a szerződéssel!

Az ajtó kitárult és Lon egy köteg papírt hozott be a szobába. Letette az asztalra, majd egy tollat nyújtott át. Megkerestem a helyet és biztos kézzel aláírtam az összes lapot. Természetes a fiúk is ugyan ezt tették, sőt Lon is szignózta, mint tanú. Majd kezet fogtunk és meghajoltak előttem. 

- Főnök, szeretnénk bemutatni az új csapatunknak. Már összegyűltünk a nagy téren.

Bólintottam és elindultak a lépcső felé, de én nem tartottam velük. Tossi megtorpant és hátranézett, intettem, hogy menjen le nyugodtan, majd követem. Továbbment, én pedig felkaptam a kardom, szorosabbra húztam a copfom és a teraszra mentem. Majd egy nagy ugrással a kötélen lecsúsztam egyenesen a srácok elé. Tossi és Gae a kísérőikkel előttem sétáltak, míg én hátramaradtam Lonnal.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csoportba zárvaWhere stories live. Discover now