Ty, Pomo és Lon fenyegetően álltak egymás mellett harca készen. De a két támadóm nem vette észre még őket. Feléledt a remény benne és összeszedtem a maradék erőmet, majd egy szaltóval átugrottam a férfiak mögé megint. Ekkor vették észre a fiúkat, összenéztek, de nem hátráltak meg. A srácok odarohantak hozzám és megálltak mögöttem.
- Itt a segítség! - mosolygott rám Lon.
Bólintottam és nagyon hálás voltam nekik. De annyira elfáradtam a menekülésben, hogy a kard remegett a kezembe és kezdetem szédülni. Hátra léptem egy párat és átengedtem a harcot a három muskétásnak. Pár percig figyeltem őket, majd önkéntelenül a falnak dőltem és érzéketlenül álltam és csak bámultam ki a fejemből. Mintha megszűnt volna a világ körülöttem.
Csak arra emlékszem, hogy Pomo állt előttem és közelről figyelte az arcomat. Mikor a nevemen szólított ránéztem és valamit visszakérdeztem tőle. Erre intett a másik kettőnek és az épület lépcsőjén feltámogattak a lakásba. Leültettek a fotelbe Lon egy pohár vizet nyújtott át. Majd megálltak előttem és aggódva figyeltek. A vizet egy hajtásra megittam és egy kicsit felfrissültem tőle, már nem láttam kettőt belőlük.
- Jól vagyok, csak pihennem kell egy kicsit - mondtam és óvatosan felálltam.
Nem voltak meggyőzve, de magamra hagytak. Én egy törülközőt túrtam magamnak és elmentem fürödni, lemosni magamról a sok koszt, izzadságot és fáradtságot. Egyszerű fekete ruhát vettem fel és éppen a hűtőben kerestem valami reggelinek valót, mikor észrevettem, hogy a teraszról lógó kötél megmozdult. A falon lógó katanámért nyúltam és hangtalanul sétáltam a kötélhez. Kihúztam a hüvelyéből a kardot és az éppen ekkor megjelenő betolakodó torkához szegeztem.
Az idegen nem törődött velem és mikor megfordult meg is értettem miért.
- Tedd le az íjat! - sétált el mellettem.
Döbbenten néztem utána, de követtem őt a lakásba. Leült az egyik székre és rám nézett.
- Mit keresel itt? - kérdeztem tőle.
- Meg akartam bizonyosodni róla, hogy semmi bajod nem esett.
BINABASA MO ANG
Csoportba zárva
AdventureTe mit tennél, ha hirtelen egy kerítéssel körbevett, elhagyatott városban ébredsz fel? Ez még nem minden , a hely tele van 16 és 20 év közötti fiúk. És ha, te lennél az egyetlen lány? Zinni 18 éves lány, aki egy borzalmas helyre kerűl. Egyedűl kel...