1🔞🔞🔞

10K 242 177
                                    

ჩემს მეზობლად ძალიან სიმპატიური და სექსულური ბიჭი გადმოვიდა რამდენიმე კვირის წინ. როდესაც სკოლაში მივდივარ ის სამსახურში მიდის და ლიფტში ხშირად ვეჩეხები მას. მუდმივად რაღაც საბუთებში იყურება, შარვალ-კოსტუმი აცვია, ვერცხლისფერი თმები კი მუდმივად უკან აქვს გადავარცხნილი... ნეტავ თუ ამჩნევს მისკენ თავლი რომ მეპარება.

მე პირველ სართულზე გამოვდივარ რომ ავტობუსით წავიდე. ის კი მუდმივად გარაჟში ჩადის. რამდენიმეჯერ შევამჩნიე სანამ გაჩერებაზე ვიდექი, როგორ ჩამიქროლა თავისი შავი ჯიპით. საჭესთან კიდევ იფრო სექსულურად გამოიყურება.

...
-სუჰიონ გაემზადე... - შაბათია.. რატომ მაღვიძებს დედაჩემი ასე ადრე რა უნდა.. მის ძახილზე რეაქცია არ მქონდა. პასუხი არ დავუბრუნე... - სუჰიონ... კიდევ ერთხელ დამიძახა, და უკვე ოთახში შემოვიდა...
- სუჰიონ ადექი დღეს კლინიკაში მივდივართ გამოკვლევებზე...
- დედააა... რა გამოკვლევები..
- ამოვიბიზღუნე ბალიშიდან და საბანი თავზე გადავიფარე... დედამ საბნის ბოლოს დაავლო ხელი და მთლიანად გადამხადა..
- გაემზადე ... პროფილაკტიკურ შემოწმებაზე მიმყავხარ, ანალიზებს ჩავაბარებთ და წამოვალთ. შემდეგ დაიძინე მთელი დღე.

ბუზღუნით წამოვდექი საწოლიდან.
წყალი გადავივლე. თმა არც კი შევიშრე..
გადავიცვი კაბა, მაკიაჟის კეთებას ვერ ვიტანდი ამიტომ გამონაკლისი არც დღეს დამიშვია... ჩავედი დაბლა, დედაჩემი უკვე გამზადებული მელოდებოდა..
- შვილო თმა მაინც გაგეშრო არ თბილა ჯერ ისე რომ სველი თავით იარო...
- არაუშავს.. ჩემთვის თბილა... წავედით...
შევუბღვირე დედაჩემს და წავედით კლინიკაში...
სისხლის ანალიზი ჩავაბარე, შარდის ანალიზიც ჩავაბარე, ზოგადი მუცლის ღრუს ექოც გადავიღე... ბოლოს გინეკოლოგთან უნდა შევსულიყავი, ნაცხის ანალიზზე..
მოსაცდელში ველოდები. დედაჩემს წასვლა ვთხოვე და მანქანაში დაცდა... მაინც კაბინეტში ხომ არ შემომყვებოდა.

🔞 dirty Doctor🔞 (დასრულებული)Where stories live. Discover now