მოკლედ ეს ფიქცია დავწერე ზოგადად სექსის გამო.
რაც არ უნდა იყოს, დღეს დღეისობით ხშირია ეს თემა. და ხშირად მის პრობლემებზე არც კი საუბრობენ...
რეალურად... მე როგორც გამოცდილი... ვიცი რომ ხშირია როდესაც სექსი არ გაკმაყოფილებს. რათქმაუნდა მუდმივად შეიძლება ვერ განიცადო ორგაზმი (ქალმა) და შეიძლება ეს ზედმეტი ფიქრის ბრალიც იყოს. მაგრამ ასევე არის შემთხვევა როდესაც უბრალოდ წყვილი არ ეწყობა ერთმანეთს...
აი მაგალითისთვის რომ ავიღოთ...
თუ მე დაჩვეული ვარ კეტებით სიარულს, მხოლოდ იმის გამო რომ მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი ვიზულურად მომწონს, ვერ ვივლი იმით. ჩავიცვამ ერთი ორჯერ და დავიტანჯები. ან პირიქით. მე მინახავს ადამიანი რომელიც დაჩვეულია მაღალ ქუსლიანებს და ვერეგუება კეტებს... შესაბამისად პარტნიორის შემთხვევაშიც ეგრეა...ყველაზე ნათელი მაგალითისთვის გამოვიყენე უხეში ძლიერი სექსისა და ნაზი მსუბუქი სექსის შედარება...
გოგოს რომელსაც პირველად და მეორედ საშინელი უხეში ძლიერი და ჩათლახური სექსი ჰქონდა, მაგრამ ესიამოვმა და ორგაზმი განიცადა, გაუჭირდა სიამოვნება ნაზი სექსისგან მიეღო...
რეალურად ამ პრობლემაზე საუბრის შეკავებით, ბევრი ოჯახია უბედური, და ბევრი ნაადრევად ინგრევა...
რატომ ვადარებ სექს ფეხსაცმელს. იმიტომ რომ იმენა ყველაზე ნაღდი შედარებაა...
პარტნიორს ყველანაირად უნდა ეწყობოდეს ადამიანი. ყველა ახირებას უსურვებდეს.. და ყველანაირად აკმაყოფილებდეს... მარტო სიყვარულით წყვილები დიდხანს ვერ გაქაჩავენ... მე მჯერ რომ ჯანსაღი სასიალოვნო სექსი ყველა ურთიერთობას ამყარებს...
ფიქციაში სიყვარულზე არ მქონდა კოცენტრაცია გაკეთებული...
უფრო სახასიათო მქონდა...იყო ბიჭი რომელიც ერთი ღამის მერე გოგო სახეზეც კი არ ახსოვდა. ასეთი ბიჭები მრავლადაა მსოფლიოში. ამიტომ მსგავს ტიპებზე გულიც კი არ უნდა გაიტეხოთ.. მეტსაც გეტყვით ასეთი გოგოებიც კი არსებობენ..
ჩანიოლის პერსონაჟი... ეს ჩემი საყვარელი პერსონაჟია, დაევასა და აიღო... არავინ მოგატყუოთ რომ პირველი სექსის მერე შეუყვარდებით ან ცოლად მოგოყვანენ... ეს აბსურდია... მასში ზუსტად ეს გამოვიყვანე როდესაც დასაწყოსში უემოციოდ იყო... ასევე არსებობენ ბიჭები რომლებსაც გოგოს წარსული მთლიანად ფეხზე კიდიათ. თუნდაც ძმაკაცთან იყოს ნაჟიმავები... გოგო თუ მოსწონს წარსული ჰკიდია... ესეთებიც არსებობენ. და გირჩევნიათ ესეთები იპოვნოთ. ესეთებმა გაცილებით წრფელი სიყვარული იციან...
და მესამე ბიჭები რომლებიც ზედმეტი სიყვარულით და პატივისცემით გამოირჩევიან, როგორმე ზედმეტი არ აკადრონ პარტნიორს კარგავენ საკუთარ თავს და პარტნიორს, არარიან სექსსში კარგი ტიპები ან უკეთესის ფონზე იკარგებიან. ზედმეტად აღელვებთ წარსული იმის მიუხედავად რომ ამბობენ არ აინტერესებთ... ასეთებთან ყოფნა არ ღირს. ადრე თუ გვიან რაღაცას წამოგაძახებენ...
და გოგო, გოგოზე რა შეიძლება ადამიანმა თქვას. პირველივე თავში რატომ არ დაკარგა ქალიშვილობა. ამით მინდოდა მეჩვენებინა ის რომ ბევრია მსგავსი "ვითომ ქალიშვილი", ნახმარი ყველგან გარდა იმ წერტილისა, გაგიკვირდებათ და მსგავსი ტიპიც შემხვედრია. თხოვდებიან ქალიშვილად და მრავალგზის ნახმარები არიან... მე რომ კაცი ვყოფილიყავი ასი პროცენტით არ მოვიყვანდი ქალიშვილს ცოლად ჩვენ დროში, გამორიცხულია, მირჩევნია ვიცოდე რომ არაა ქალიშვილი, რომ შეიძლება სამივეგან უსწორდება, და შეიძლება ასი კაცის ნახმარია მაგრამ ჩემთვის ასეთი ადამიანი გაცილებით სიფთა და პატიოსანია, რადგან ამბობს. ვიდრე ის ვინც მალავს სა საკუთარ თავს პატიოსანს უწოდებს...
იმედია სათქმელი კარგად გადმოვეცი...
მოკლედ როგორც შესაფერის კოფორტულ ფეხსაცმელს ეძებთ და ყიდულობთ ბოლოს. ისე უნდა მოძებნოთ პარტნიორი ისე უნდა შეეწყოთ მას როგორც ფეხსაცმელს... რომ მათთან მთელი ცხოვრება ბედნიერი იყოთ და შეგეძლოთ იმის თქმა რა მოგწონთ და რისი ცდა გინდათ...იმედია სათქმელი კარგად გადმოვეცი. მადლობა ვინც წაიკოთხეთ
YOU ARE READING
🔞 dirty Doctor🔞 (დასრულებული)
Short Story- როდესაც ფეხსაცმელს ყიდულობთ, მას ისინჯავთ? - ზუსტად ასეა პარტნიორის არჩევის დროსაც!