ჩანიოლი:
მის ასეთ ქცევას არ ველოდი.
გაბედული გახდა... საინტერესოა.. გაბრაზებაც როგირ მოუხდა... თვალებიც არ აცრემლებია, და თავისი მოთხოვნა მკაფიოდ წარმოთქვა.. ასეთი რადიკალური ცვლილება ასეთ მცირე დროში... საკმაოდ მიზოდავს... შტერია... ნეტა თუ ხვდება რომ ძალიან სექსულური ფორმები აქვს... დედამის ვუთხარი ის რისი გაგონებაც უნდოდა...
შეყვარებული ყავს... ნუთუ მაგან შეცვალა... მაგრამ ეტყობოდა რომ დიდიხანია არ ჰქონია სექსი.. შეიძლება მას მერეც კი... აჰ ჯანდაბა როგორ ჩამრჩა ეს გოგო გონებაში... მტირალა გოგოდან რაღაც სასწაულად გადაიქცა....სახლში მივედი დავწექი და ბალიშს ჩავეხუტე. ქაის დავურეკე რომ ამოსულიყო და გოგოები ამოეყვანა მაგრამ დამაიგნორა. არ ეცალა. რომ მეთქვა მე გახვედრებ გოგოსო, ხომ მოფრინდებოდა. მე და ქაი 10 წელია ვმეგობრობთ უნივერსიტეტში დავმეგობრდით.
დღეს რაღაც მარტოსულად ვგრძნობ თავს. სოჰიონია თუ სუჰიონი, ეს გოგო მაგიჟებს, რომ ვხედავ მინდება რომ სულ მასში ვიმოძრავო. დღეს კი თავიდან მომოშორა. არადა საერთოდ არაქვს არაფერი რაც მის თავს დამამახსოვრებს. რეალურად არც მახსოვდა. მხოლოდ მისი დანახვისას მემართება რაღაც აუხსნელი. რატომღაც როცა ვხედავ მარტო მაშინ მიზიდავს.ვიწექი და ვფიქრობდი ვის გამო მომიშორა თავიდან ამ გოგომ... და რატომ მიზიდავს ასე ძილიე. თუმცა ჩემ თავს ვახსენდებდი რომ კიდევ დიდიხანი ვერ ვნახავდი და ხვალ უკვე ეს გიჟი გოგო აღარც გამახსენდებოდა.
ამ ფიქრებით ჩაეძინა
ამასობაში
სოჰიონმა დაურეკა ბექიონს და მასთან მოსვლა სთხოვა. ბექისაც ძალიან გაუხარდა და მალევე გაჩნდა მასთან...
სოჰიონს მოკლე გაშლილი კაბა ეცვა. ზემოდანაც გაშლილი ტოპი რომელიც ტანზე არ ეკვროდა, მის შიგნით კი ბიუსჰალტერი არ ეცვა... ბექიონს ბევრჯერ ყავდა გოგო ასეთ ფორმაში ნანახი, ამიტომ ამჯერად უკვე აღარ გაუკვირდა.
თუმცა სხვა შემთხვევებისგან განსხვავებით, სოჰიონი ამჯერად საკამოდ გამომწვევად იქცეოდა... ნოუთბუქი გადმოიღო და ფილმი ჩართო. ორივე საწოლზე მოთავსდნენ და დაიწყეს ლუდის სმა, ფილმის ყურება, სოჰიონი ფილმის ყურებისას ბექიონს ხელებს უფათურებდა. თავიდან ბექი ცდილობდა არ შეემჩნია ბარძაყზე შეხებას, ან სოჰიონის სველ კოცნას მის ყურთან.. ცდილობდა რეაქცია არ გამოეხატა.. მაგრამ როდესაც სოჰიონი უბეზე შეეხო, ვერ მოითმინა. გოგოს მაჯაში დაავლო ხელი, საწოლზე გადააწვინა და ზემოდან მოექცა... თავისი გრძელი თითები ტოპის ქვეშ შეუცურა და ძუძუ ხელის გულზე მოიქცია, თითით აწვალებდა მკერდის თავს... სოჰიოს მზერით შეხვდა და შემდეგ ვნებიანად და ღრმად აკოცა. მის ენას პირში აცურებდა. შემდეგ კისერზე ინაცვლებდა, ბოლოს ხელში მოქცეული ძუძუც გამოანთავისუფლა ტოპიდან და პირში მოიქცია. მეორე ხელი სოჰიონის საჯდომზე ქონდა და ძლიერ უჭერდა. ის რომ საჯდომი შიშვლად ხვდებოდა ხელში უფრო აღაგზნებდა... სოჰიონი უკვე უფრო ხშირად ხმარობდა ტანგას...
ბექიმ თავისი გრძელი ლამაზი თხელი თითები ტანგის წვრილ ზორტს უკნიდან ჩამოატარა. და წინ გადმოამაცვლა თითები, გოგოს ორგანოს შეეხო და პირდაპირ მასში შეაღწია თითებით, რაზეც გოგოს მცირე კვნესა აღმოხდა ბაგეებიდან... ბექიმ უეცრად გამოიყენა ძალა და საცვლები შეამოახია გოგოს, სოჰიონს გაუკვირდა მისი ასეთი სიძლიერე. წამით მოეწონა, ბექი აგრძელებდა მისთვის ტანსაცმლი გახდას ბოლოს კი სრულიად გააშიშვლა გოგო. მკერდიდან დაბლა იწევდა სველ კოცნებს უტოვებსა, უწოვდა კანს და შემდეგ ნაზად ატარებდა ტუჩებს. ბოლოს გოგოს ფეხებშორის მოექცა და ენით მის სუსტ წერტილს შეეხო. წრიულ მოძრაობებს აკეთებდა და მასში ღმრადაც აღწევდა ენით. სოჰიონი ბექიონს თმაში წვდა ერთი ხელით. მეორე ხელით კი ბალიშს ეჭიდებოდა. საოცრად სიამოვნებდა. თითქოს მეტი არც სჭირდებოდა მხოლოდ ბექიონი და მისი ენა...
YOU ARE READING
🔞 dirty Doctor🔞 (დასრულებული)
Short Story- როდესაც ფეხსაცმელს ყიდულობთ, მას ისინჯავთ? - ზუსტად ასეა პარტნიორის არჩევის დროსაც!