- აბა ექიმო რას იტყვით? - ინტერესით კითხა დედაჩემმა და თვალები ისე დაძაბა თითქოს ცდილობდა რაღაც ამოეკითხა ანკეტიდან...
- რა უნდა ვთქვა ის ქალიშვილია. - მშვიდი გაწონასწორებული ხმით უთხრა ექიმმა..
არ მჯერა, გადავრჩი? რატომ ამბობს ტყუილს რა უნდა... მაგრამ მადლობა ღმერთს რომ ამბობს... არ მჯერა...- ფიქრობდა გოგო და გაფართოებული თვალებით უყურებდა ექიმს...
- რა შვებაა ექიმო პაკ.. დიდი მადლობა..
- დიახ მაგრამ უკეთესია ჩემს ნათქვამზე თუ დაფიქრდებით... ეხლა კი თავისუფალი ხართ...დედაჩემი ადგა და მეც მანიშნა რომ ავმდგარიყავი. ჯიბიდან ტელეფონი გადმოვაცურე, და ადგომისას სკამზე დავტოვე... კაბინეტიდან გავედით, ჩემი ტელეფონი კი კაბინეტში დარჩა.. როდესაც მანქანაში ჩავჯექით, დედას ვუთხარი რომ ექიმთან ტელეფონი დამრჩა და უკან გავბრუნდი...ავირბინე სართულზე, კაბინეტში შევვარდი დაუკაკუნებლად და უკან ექთანიც მომყვა...
-ესე შესვლა არ შეიძლება... - მომაძახა ექთანმა...
- იყოს შემოვიდეს - გაისმა ექიმის ხმაც...ფანჯარასთან იდგა და გარეთ იყურებოდა. როდესაც შევვარდი შემოტრიალდა... ხელში ჩემი ტელეფონი ეჭირა და ცალყბად მიღიმოდა.
- ვფიქრობ ამისთვის დაბრუნდი
- დიახ და არა... - ვცდილობდი სუნთქვა დამერეგულირებინა და ისე მელაპარაკა მაგრამ არ გამოდიოდა.
- აბა რისთვის დაბრუნდი? - ხელები გულზე გადაიჯვარედინა და ისევ ეშმაკირად მიღიმოდა.
- რატომ არ თქვით სიმართლე?
- ეს ჩემი ვალია სრულწლოვანი პაციენტის მდგომარეობა არავის გავანდო და საიდუმლოდ შევინახო. შენი განწირული სახე კი ზუსტად ამას მეუბნებოდა, რომ დედაშენს არაფერი არ უნდა გაეგო...
- მადლობა...
- ჩათვალე ვალი გაგისტუმრე...
- ვალი?
- გუშინდელისთვის... აიღე და წადი ეხლა... - ტელეფონი გამომიწოდა..რა ნაბიჭვარია... რას ნიშნავს ეხლა ეს.. ბოდიში რომ მე და ჩემმა ძმაკაცმა გიხმარეთ და ამიერიდან ყველაფერი გავანულოთ?! თუ რას გულისხმობს....
ტელეფონი გამოვართვი...
- ძალიან კარგი, ვალი გასტუმრებულია, თუმცა რომ არა შენ, ამ სიტუაციაში არ ავღმოვჩნდებოდი.. - ეს ვუთხარი და კაბინეტიდან ისე გავედი კარები გავიჯახუნე...
YOU ARE READING
🔞 dirty Doctor🔞 (დასრულებული)
Short Story- როდესაც ფეხსაცმელს ყიდულობთ, მას ისინჯავთ? - ზუსტად ასეა პარტნიორის არჩევის დროსაც!